نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
۰ |
۴
ایتالیایی‌ها علیه نژادپرستی زانو نمی‌زنند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد زانو زدن بازیکنان ایتالیا به‌دلیل تأیید کمپین ضدنژادپرستی نیست.

فدراسیون فوتبال ایتالیا با انتشار بیانه‌ای مواضع خود را درباره زانو زدن در یورو مشخص کرد. پیشتر جورجیو کیلینی گفته بود تنها زمانی که حریف‌مان زانو بزند به نشانه احترام زانو می‌زنیم و حالا فدراسیون فوتبال ایتالیا با انتشار یک بیانیه مواضع خود را اعلام کرده است.

طبق اعلام نشریه «رپوبلیکا» فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد: «تیم ایتالیا تنها به نشانه اتحاد با تیم رقیب زانو می‌زند نه برای کمپین. زیرا ما نمی‌خواهیم در آن سهیم باشیم. اتریشی‌ها زانو نزدند و ما هم این کار را نکردیم. اگر بلژیکی‌ها زانو بزنند ما هم این کار را انجام می‌دهیم تا با حریف متحد باشیم.»

فدراسیون فوتبال ایتالیا در بیانیه دوم خود هم بر موضع بی‌قید و شرط خود مقابل نژادپرستی و هرگونه تبعیض تاکید کرده است. آنها همان طور که پیشتر گابریل گراوینا رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا چیزی را تحمیل نمی‌کنند. در بیانیه دوم اعلام شد: «حساسیت هر عضو از تیم ملی ایتالیا در دفاع از حقوق بشر در خون بازیکنان جریان دارد و انجام دادن این حرکت به تنهایی نمی‌تواند به معنای مبارزه با نژادپرستی باشد. به این ترتیب ایتالیایی‌ها ممکن است در بازی مقابل بلژیک برای اولین بار همگی زانو بزنند اما معای آن اتحاد با حریف است نه تایید کامل کمپین.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی