نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
پرسپولیس در یک قدمی اعتصاب بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید مطهری درحالی این صحبت‌ها را مطرح می‌کند که بازیکنان پرسپولیس به خاطر بردن سوپرجام و پیروزی‌های اخیر هیچ پاداشی نگرفته‌اند.

باشگاه پرسپولیس و بازیکنان این تیم این روزها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده و حتی شاگردان گل محمدی قصد اعتصاب داشتند.

بر همین اساس حمید مطهری مربی تیم پرسپولیس به شکلی غیرمستقیم به این موضوع اشاره کرد و گفت: «بچه‌های ما فوق‌العاده با حجب و حیا هستند و همیشه سعی کردند با کارشان توانمندی‌شان را نشان دهند. مسئولان باشگاه، آقایان سمیعی و صدری نهایت تلاش‌شان را می‌کنند و ما به این موضوع واقف هستیم، ولی دوست داریم بیشتر قدم بردارند. تیمی که فوق‌العاده فوتبال خوبی بازی می‌کند و چند سال است قهرمان می‌شود، حقش بیشتر از این است. بچه‌های ما آدم‌هایی نیستند که غرولند کنند و همیشه سعی کردیم مسائل را داخل خودمان حل کنیم. توقع ما این است که مشکلات بچه‌ها هر چه سریعتر حل شود و بچه‌ها دغدغه مالی نداشته باشند. این تعهد دوطرفه است و امیدوارم این تعهد پایاپایی باشد و رو به جلو برویم. علیرغم اینکه می‌دانم مدیران باشگاه سعی خودشان را می‌کنند، ولی حق بچه‌ها بیشتر از اینهاست.»

حمید مطهری درحالی این صحبت‌ها را مطرح می‌کند که بازیکنان پرسپولیس به خاطر بردن سوپرجام و پیروزی‌های اخیر هیچ پاداشی نگرفته اند. شاگردان یحیی گل محمدی نسبت به دریافتی ۵۵ درصدی خودشان نیز اعتراض داشته و این موضوع را با سرمربی خود درمیان گذاشته اند درحالی که دست جعفرسمیعی و دوستانش خالی است.

باشگاه پولی در بساط ندارد و حمید مطهری دستیار یحیی گل محمدی نیز به این موضوع اشاره کرده و از مدیران باشگاه خواسته است تلاش بیشتری برای تأمین منابع مالی انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نقاش IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    فرار رو به جلو یعنی همین. از لیگ قطر و پرتغال بازیکن می خرن.بدهی ها رو پرداخت می کنن . حقوق بازیکنان رو به موقع پرداخت می کنن .هنوز فصل نقل و انتقالات نیامده بازیکنان مورد نظرشون رو جذب می کنن و دست آخر هم از این جور حرفا می زنن که بگن تیم حکومتی نیستن. برو عمو ما خودمون، وحید قلیچ رو رنگ می کنیم، جای پیتر چک می فروشیم.
  • تاجی طبرستانی IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    اقای خبرورزشی ، روزنامه قدیمی و حرفه ای ملت چرا و چر ا و چرا تیمی که بازیکناش بقول خوشون تماما باقرادادهای زیر دو میلیارد بستند ک کل بازکنان نهایتا میشه 40 میلیارد و متعاقبا 10 میلیارد هم مربیان ک قاعدتا برابر و یا کمتر از بازیکنان در همه جای دنیا دستمزد میگیرند ، میشه 50 میلیارد مجموعاااااا ، ک بازهم میگن فقط 55 درصد پول گرفتیم میشه 30 میلیارد ، چطور این تیم با اسپانسری ک بازهم بگفته خودشون 110 میلیارد داده و 64 میلیارد وام بانکی که گرفتن ( تقل قول صدر ی رییس هایت مدیره لنگ ) و 30 میلیارد اهدایی و هبه وزیرک ارتباطات ک میشه 200 میلیارد حداقل ؛ چطو ر با این همه مشکل مالی دارند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا نمیشه در مورد این مورد ، مطلبی بنویسید و روشنگری کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 50 میلیارد هم روش بزارد بابت بدهی خارجی حتی . بابا بخدا یه جای کار میلنگه ، یا قراداد واقعی و دریافتی بازیکنان لنگ چیز دیگه ایه یا اینکه 100 میلیارد............. بنویسید تراخدا
    • منطق IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      در کل جواب شما اینه که همه قراردادشن ۲ میلیارد نیست. قرارداد ۵ میلیاردی هم داریم ما ولی میانگین بگیری نزدیک ۲-۳ میلیارد قرارداد بازیکنای پرسپولیه. از طرفی ما آپشن قهرمانی و برد داریم چیزی که تیم شما هم داره فقط قهرمان نمیشه که اضافه بشه به قرارداد واسه همین قراردادهای شما کفش میشه ۵ میلیارد و سقفش میشه ۲۵ میلیارد. الا برو از اول همه ی حساب کتاباتو بکن
    • پرسپولیسی IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      دروغ ببند پشت هم سلطان. فقط پاداش قهرمانی و هزینه های جاری تیم و آب و غذا اینا حساب نیست؟ ما همچنان خواهان روشن شدن قرارداد ها هستیم. اینکه شما قهرمان نمیشی آپشن قهرمانی نمیگیری به ما ربطی نداره
    • جک تری دی IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      کلاس چندی اینجور حساب کردی فقط سی میلیارد جریمه برانکو . بودیمیروو باشگاه داده .. بیست میلیارد طلب فصل قبل رو پاس کرده ووو صدها هزینه دیگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی