نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
گزارش لحظه به لحظه: پرسپولیس ۳ - گل گهر یک/ دبل ترابی برای برد پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار حساس پرسپولیس و گل گهر در هفته بیست‌وپنجم به سود شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران در آزادی میزبان گل گهر است. شاگردان گل‌محمدی امیدوارند با برتری برابر تیم قلعه‌نویی گام محکمی به سوی رسیدن به جام بردارند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، امید عالیشاه، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی شیری، مهدی ترابی، سعید آقایی و شهریار مغانلو

ترکیب گل گهر: علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، میلاد زکی‌پور، یونس شاکری، سعید صادقی، محمد آقاجانپور، رضا شکاری، علیرضا آرتا، احمدرضا زنده‌روح و امین پورعلی.


نیمه نخست

دقیقه ۱۲: مهدی ترابی چراغ اول را روشن کرد و پرسپولیس را پیش انداخت. هافبک پرسپولیس پنالتی زودهنگامی که به نفع تیمش گرفته شده بود را با ضربه‌ای مطمئن به تور دروازه علیرضا حقیقی نشاند.

دقیقه ۲۷: مهدی ترابی گل دوم خود و پرسپولیس را در دیدار مقابل گل گهر به زیبایی به ثمر رساند.

دقیقه ۳۵: ضربه سر یونس شاکری به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

دقیقه ۳۹: یونس شاکری که در این بازی با انگیزه نشان داده سرانجام یکی از گل‌ها را پاسخ داد.

نیمه دوم

دقیقه ۸۴:  احمدنوراللهی با با شوتی سرکش گل سوم پرسپولیس را وارد دروازه گل گهر کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هادی IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    هیچ تیمی حق نداره پرسپولیس رو ببره ، این مدل نتیجه گرفتن و قهرمانی چه لذتی داره!برای رسیدن به اهداف شوم فوتبال رو هم سیاسی کردن
    • علی IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      هر تیمی میتونه همین کار رو بکنه و نتیجه بگیره...
    • ناشناس IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      واقعا راست میگویی آقا هادی،در اون صحنه ای که گل محمدی داد و فریاد راه انداخته بود پنالتی گل گهر بود که به اشتباه پشت محوطه گرفته شد،در ضمن میلاد سرلک با اینکه یک کارت زرد داشت خیلی خطا انجام میداد و در یک صحنه در حدود دقایق ۶۴ اگر اشتباه نکنم پای بازیکن گل گهر رو له کرد که باید با دریافت کارت زرد دوم رو می گرفت و اخراج میشد،انصافا گل گهر مخصوصا در نیمه دوم بهتر بود و دلیل برد پرسپولیس داور بود،بهترین نتیجه برای این دیدار مساوی بود،همه تیم ها از داوری سود و زیان داشته اند،من نمیگویم که پرسپولیس از داوری ها ضرر نکرده اما اگر طرفداران و مسئولان پرسپولیس کمی انصاف داشته باشند می فهمند که سود پرسپولیس از داوری بسیار بیشتر از زیان آنهاست نه اینکه با پررویی تمام بیانیه بدهند،در دربی پنالتی دقیقه ۳ استقلال گرفته نشده آن وقت در بیانیه می نویسند که یک پنالتی واهی پرسپولیس گرفته نشده است و یک آفساید رو اشتباه گرفته اند،هیچ کارشناسی آن صحنه را پنالتی تشخیص نداده نمیدانم این پنالتی رو از کجا درآورده اند اما آفساید را قبول دارم که به اشتباه گرفته شد.
    • ناشناس IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      در ادامه مطلبم باید بگویم که اگر طرفداران پرسپولیس پنالتی گرفته نشده در دقیقه ۳ را با آفساید دقایق پایانی مقایسه میکنند که در آن زمان پرسپولیس با یک گل جلو بود و استقلال جلو کشیده بود واقعا دیگه حرفی برای گفتن نمی ماند،اصطلاح پررویی نجومی که آقای زاکانی به کار بردند واقعا شایسته برخی طرفداران و مسئولان پرسپولیس است،البته تاکید میکنم که برخی،چون نمیشود همه را به یک چشم دید،دوستان خود من پرسپولیسی هستند اما اینگونه حرف هایی که برخی از طرفداران پرسپولیس با پررویی تمام میزنند را نمی زنند.
  • پیام پرسپولیسی CA ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    خداییش داخل بود و پنالتی باید گرفته میشه .بالاخره یبار هم داوری بسود ما بود۴۴۴۴
  • بابک CA ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    حالا قلعه میاد میگه چهار تا پنالتی رو نگرفت سه تا گل صد در صد افساید خوردیم
  • امیرعلی IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    خدارروشکربازیکنان پرسپولیس سوپرگلهایی میزنن که حرفی برای گفتن باقی نمیمونه نمیدونم شایدازنگاه بعضیهاوزیرمیزنه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی