نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
دوست دارم روزی زندگی‌نامه خودم را بازی کنم/ قصد خداحافظی ندارم، شاید به بوکس حرفه‌ای برگردم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

احسان روزبهانی کاپیتان تیم ملی بوکس، به رغم شایعات قصد خداحافظی از تیم ملی را ندارد و می‌گوید شاید به دنیای حرفه‌ای بازگردد.

احسان روزبهانی کاپیتان تیم ملی بوکس، به رغم برخی زمرمه‌ها، قصد خداحافظی از تیم ملی را ندارد. او بعد از مرخصی اش از کادر فنی برای عدم حضور در اردوهای تیم ملی، حالا نه تنها قصد خداحافظی ندارد بلکه نیم نگاهی به مسابقات بوکس حرفه ای دارد و به گفته ی خودش شاید مجددا به رینگ بوکس حرفه ای برگردد. او در این مصاحبه علاوه بر تصمیماتش در ادامه زندگی ورزشی اش، از علاقه اش به سینما و بازیگری می‌گوید.

دلیل مرخصی‌ات از استکی چه بود؟

 به دلیل اینکه اردوها مختص المپیکی‌ها بود و به درد من نمیخورد. از سرمربی تیم ملی مرخصی گرفتم تا انشاالله بعد از المپیک، برای مسابقات جهانی به اردوها برگردم.

بعضی‌ها مرخصی ات را به معنای خداحافظی از تیم ملی می‌دانند. همچنان در تیم ملی هستی یا قصد خداحافظی داری؟

نه هنوز خداحافظی نمی‌کنم چون همچنان می‌توانم همه را ببرم و هنوز در اوجم و مشکلی ندارم. این روزها به بوکس حرفه ای فکر می‌کنم و اگر شرایط کرونا عوض شود، شاید به بوکس حرفه ای برگردم.

به عنوان کاپیتان تیم، به نظرت ملی پوشان در المپیک چه نتیجه ای می‌گیرند؟

دانیال شه بخش و شاهین موسوی هر دو باانگیزه اند و امیدوارم دست پر از توکیو برگردند.

از مسابقات آسیایی امارات کمی برایمان بگو.

بازی‌های خیلی خوبی بود چون خیلی از تیم‌ها از جمله هند، قزاقستان، ازبکستان و ...برای آمادگی در راه المپیک به امارات آمده بودند و کیفیت مسابقات بالا بود.

در رابطه با حریف قزاقت بگو، خیلی‌ها معتقد بودند تو برنده بازی بودی.

حریف قزاقم نایب قهرمان المپیک ریو بود، به نظر خودم هم برنده بازی من بودم، در این سال‌ها خیلی‌ها را بردم ولی متاسفانه مافیا اجازه نداد و نگذاشتند به هدفم برسم. خدا را شکر رقابتهای امارات پخش زنده داشت و همه عملکرد من را دیدند، به هرحال تمام تلاشم را کردم و نشد که بشود.تا حالا نشده است به یکی ببازم که بازی بعدی اش را ببازد، بلکه یا اول بوده و یا دوم.

خیلی از هنرمندان مثل یوسف تیموری زیرنظرت بوکس کار می‌کنند، بوکس یوسف تیموری چگونه است؟

یوسف تیموری از نظر اخلاقی فوق العاده است و کلی به ما کیف می‌دهد که اینجا می‌آید و با ما تمرین می‌کند، در این مدت هم به گفته بچه‌های باشگاه کارش تغییر کرده و بهتر شده است. او نظر فنی خوب بوکس می‌کند.

تیموری معتقد است که فیزیک و چهره ات برای سینما خوب است، خودت دوست داری یک روز وارد سینما شوی؟

خودم واقعا دوست دارم که وارد دنیای سینما شوم و امیدوارم آن اتفاق قشنگه برایم بیفتد. البته قبلا پیشنهاداتی داشتم و یکی دوبار هم برای یک فیلمی سر صحنه فیلم برداری رفتم ولی چون نقشش منفی بود، مجوز نگرفت.

دوست داری یک روز زندگی نامه خودت را بازی کنی؟

خیلی ....اگر من بنشینم و زندگی نامه ام را برای یک فیلمساز توضیح دهم قطعا خوشش می‌آید چون واقعا قشنگ است.

در حد خلاصه کمی‌از این فراز و نشیب‌ها و قشنگی‌های زندگی ات برایمان بگو.

من یک پسر ۱۸ ساله بودم که سال ۲۰۰۶ تنهایی سه هواپیما عوض کردم تا خودم را به مسابقات آسیایی برسانم، آن هم منی که تا قبلش تنها جایی نرفته بودم.بخاطر تاخیر در صدور ویزایم تنهایی راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا شدم، به سختی هواپیماها را عوض کردم و رسیدم و با تمام وجودم کاپیتان تیم ملی هند را بردم و نایب قهرمان آسیا شدم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی