نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
۳ صحنه جنجالی پرسپولیس - گل گهر/ ۷ کارشناس داوری حق را به چه تیمی دادند؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

کارشناسان داوری در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه پرسپولیس اظهار نظر کرده‌اند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل گهر در حالی با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید که سرخپوشان پایتخت در نیمه اول صاحب یک ضربه پنالتی شدند و در نیمه دوم نیز اتفاقی مشابه برای گل گهر رخ داد اما داور خطا را بیرون محوطه جریمه اعلام کرد تا صدای اعتراض کادرفنی گل گهر بلند شود.

در همان لحظات یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس نیز به شکل باورنکردنی نسبت به داور چهارم و اشکان خورشیدی اعتراض می‌کرد و برخورد او به شکلی بود که داور کارت زرد را به سرمربی قرمزها نشان داد.

کارشناسان داوری در خصوص صحنه های جنجالی این بازی اظهار نظر کرده‌اند:

حسین عسگری: پنالتی پرسپولیس درست | پنالتی گل گهر گرفته نشد | اخراج یحیی

پنالتی پرسپولیس: برخورد در محوطه جریمه انجام شد و بازیکن گل گهر شانسی برای گرفتن توپ نداشت و اخراج درست است.

خطای پهلوان: داور به درستی خطا گرفت اما خطا در داخل محوطه جریمه بود و باید پنالتی می‌گرفت.

اعتراض یحیی: داور در این صحنه باید سرمربی پرسپولیس را اخراج می‌کرد چون او پرخاشگری کرد و اصلا کارت قرمز کادرفنی برای اینجور مواقع است.

رسول فروغی: پنالتی پرسپولیس درست | پنالتی گل گهر گرفته نشد

پنالتی پرسپولیس: زمانی که بازیکن پرسپولیس توپ را ارسال می‌کند، بازیکن گل گهر روی بازیکن پرسپولیس خراب می‌شود و خطاست و پنالتی درست بود.

خطای پهلوان: زمانی که بازیکن گل گهر توپ را ارسال می‌کند، مشابه همان صحنه است. شاید زاویه داور خوب نبوده که پنالتی نگرفته اما خطا کاملا داخل محوطه جریمه بود.

اعتراض یحیی: داور بهترین تصمیم گیرنده است.

بابک داوری: پنالتی پرسپولیس درست | پنالتی گل گهر گرفته نشد

پنالتی پرسپولیس: مدافع با بی احتیاطی مرتکب خطای هل دادن شد که خطای پنالتی می باشد.

خطای پهلوان: خطای پشت پا زدن توسط بازیکن قرمز در داخل محوطه جریمه که با بی احتیاطی انجام داد بایستی پنالتی اعلام بشود.

اعتراض یحیی: اعتراض های کادرفنی پرسپولیس بسیار شدید بود و داور باید با آنها برخورد می‌کرد.

حیدر سلیمانی:  پنالتی پرسپولیس درست | پنالتی گل گهر گرفته نشد | اخراج یحیی

پنالتی پرسپولیس: پنالتی به درستی اعلام شد اگرچه مدافع قصدی بر انجام خطا نداشت ولی نتوانست خودش را کنترل کند و ناخودآگاه مهاجم را هل داد و خطا بود.

خطای پهلوان: اعلام خطا صحیح بود اما محل خطا داخل محوطه جریمه بود و محل سقوط بیرون محوطه اتفاق افتاد بنابراین باید اعلام پنالتی می‌شد.

اعتراض یحیی: سرمربی پرسپولیس علیرغم اینکه یک کارت گرفت، به داور چهارم حمله کرد و حتی او را هل هم داد و به همین خاطر باید کارت زرد دوم را هم می‌گرفت. شدت اعتراضات گل محمدی بالا بود و باید اخراج می‌شد. در این صحنه داور مسابقه قصد داشت مدیریت کند که اشتباه کرد.

نوذر رودنیل:  پنالتی پرسپولیس درست | پنالتی گل گهر گرفته نشد | اخراج یحیی

پنالتی پرسپولیس: داور به درستی خطا گرفت چون بازیکن گل گهر روی مهاجم پرسپولیس خراب شد و در چنین مواردی داوران باید خطا بگیرند.

خطای پهلوان: خطا در داخل محوطه جریمه رخ داد. داور به درستی خطا گرفت اما به دلیل جایگیری نادرست نتوانست صحنه را درست تشخیص بدهد.

اعتراض یحیی: داور در این صحنه باید گل محمدی را اخراج می‌کرد.

نوید مظفری: پنالتی پرسپولیس درست | پنالتی گل گهر گرفته نشد

پنالتی پرسپولیس:  تصمیم داور درخصوص پرسپولیس درست بود اما باید برای گل گهر هم پنالتی می گرفت که به اشتباه خطا را بیرون از محوطه جریمه اعلام کرد.

خطای پهلوان: تقابل دو تیم دو صحنه کاملا مشابه داشت که داور بازی باید برای هر تیم یک پنالتی اعلام می کرد.

تصاویر زیر لحظه ای است که کارشناسان داوری اعتقاد دارند داور بازی اشتباه کرده و باید به سود گل گهر پنالتی اعلام می کرد.

۳ صحنه جنجالی پرسپولیس - گل گهر/ ۷ کارشناس داوری حق را به چه تیمی دادند؟

۳ صحنه جنجالی پرسپولیس - گل گهر/ ۷ کارشناس داوری حق را به چه تیمی دادند؟

ویدیوی این صحنه را نیز می توانید در زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مسعود IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    یحیی دقدقه زمین فوتبال رو با چاله میدان اشتباه گرفته البته از تیمی که محرمی،کرمانی مقدم و ممدمایلی اسطوره اش باشند بیشتر از این انتظار نیست!!! با پشتوانه بابا مسعود و دارو دسته اش می تونن هر کاری بکنن و با همین هوچی گری ها و دعواهای زرگری قهرمانی های ناپاک بیارن. فقط تا 12 مرداد
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      خطا روی بهنام برزای که منجر به گل گل‌گهر شد: سعید مظفری زاده: خطا نیست. یدالله جهانبازی: خطا نیست. احمد صالحی: خطا نیست. پس معلوم شد گل گهر هم از داوری سود برده .
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      یدالله جانبازی . خطا بیرون از محوطه جریمه بود و پنالتی نبود
    • حسن IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      البته علی کریمی. علی دایی. علی پروین. مهدوی کیا. عابدزاده. کریم باقری. دکتر کلانی. فرشاد پیوس. مهدی طارمی و بسیاری از بزرگان و افتخارآفرینان فوتبال ایران را هم اضافه کن.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      بدون شک و بدون تردید پنالتی واضح گل گهر به طور مهندسی گرفته نشد چون اگه گرفته می شد بازی 2 بر 2 می شد و پرسپولیس حتی امکان داشت بازی رو واگذار کنه. ولی به هر صورت 2 امتیاز مهندسی شده دیگه تقدیم پرسپولیسی های حکومتی شد.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      گه دقت کنید وقتی داور خطای بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه روی بازیکن گل گهرو می گیره سریعا یحیی گلمحمدی چنان اعتراض های وحشتناکی می کنه که نگو. چون دقیقا می دونه این خطا یعنی پنالتی و یعنی حداقل 2 امتیاز از دیت دادن. داور هم با اینکه می دونست خطا توی محوطه جریمه اتفاق افتاده ولی پنالتی نگرفت. نیمه اول اشکان خورشیدی یه هل خیلی کوچیک رو پنالتی گرفت اما اینجا پنالتی اعلام نکرد. همچنین در مقابل اون همه اعتراض های یحیی گلمحمدی و حمله هاش فقط به همون کارت زرد اول بسنده کرد در حالی که باید یحیی گلمحمدی اخراج می شد و بازی بعد تیمش رو هم از دست می داد و در ادامه بازی هم نمی تونست روی نیمکت بشینه. پس داور هم یحیی گلمحمدی رو اخراج نکرد تا از بازی بعد محروم نشه و هم پنالتی نگرفت تا بازی 2 بر 2 مساوی نشه و پرسپولیس 2 امتیاز بسیار حساس رو از دست نده.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      حتی داور موقع پنالتی زدن پرسپولیس وقتی علیرضا حقیقی مدام روی خط حرکاتی انجام می داد که حق قانونیش بود که بتونه ترابی رو گیج کنه داور سوت زد و گفت روی خط باش و در اصل داور حق علیرضا حقیقی رو ازش گرفت و با این سوت تمرکز غلیرضا حقیق رو به هم زد و باعث شد مهدی ترابی هم تصمیم بهتری بگیره. داور در زدن ضربه پنالتی هم به پرسپولیس کمک کرد. همچنین مهدی ترابی دقیقه 37 باید کارت زرد می گرفت. دقیقه 44 بازی هم بازیکن پرسپولیس پاشو بالا آورد ولی داور بک خطای بی مورد برای پرسپولیس گرفت و همون خطا یک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس فراهم کرد که نزدیک بود پرسپولیس گل بزنه. داور بازی قبل بازی همه جوره توجیه شده بود که باید چیکار کنه.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      همه ایران دیدن که داور ، بازی رو برای پرسپولیس در آورد و 3 امتیاز بسیار حساس در کورس قهرمانی تقدیم پرسپولیسی ها کرد. داورانی که یک هل کوچیک توی محوطه جریمه برای پرسپولیس رو پنالتی می گیرن اما پنالتی گل گهرو نمی گیرن و داورانی که لگد شدن پای مهدی قایدی در دربی رو نمی بینن اون هم دقیقه 3.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      تو بازی رفت گل گهر سیرجان امیر قلعه نوعی رو به خاطر محرومیت نداشت و دو بازیکن گل گهر هم محروم شدن از جمله منشا که تو اون موقع در اوج آمادگی بود ولی در این بازی که باید یحیی گلمحمدی اخراج می شد اخراج نشد تا بازی مقابل فولاد رو از دست نده. همینجوری یکی پس از دیگری دارن برای پرسپولیسی ها مهندسی می کنن و پرسپولیس با مهندسی نتیجه این بازی رو برد. آقای اشکان خورشیدی و آقایونی که از بالا دستور می گیرید روز قیامت چطوری می خواید جواب بدید؟
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      با حرکات بسیار زشتی که یحیی گلمحمدی انجام داد که باید داور اخراجش می کرد ولی نکرد پس کمیته انضباطی و کمیته اخلاق کجا هستند که 3 جلسه یحیی گلمحمدی رو محروم قطعی کنند. چرا تو اینطور موارد خبری از اینا نیست ولی پای تیم های دیگه وسط میاد سریعا پیداشون می شه. یحیی گلمحمدی با حرکات زشتی که انجام داد باید 3 بار اخراج می شد
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      امتیاز های مهندسی شده ای که به پرسپولیس حکومتی میدن دقیقا توی سرنوشت قهرمانی این فصل تاثیر مستقیم داره. در بازی قبل که مهدی عبدی با دست توپ رو استوپ کرد و روی پای راستش انداخت و این بازی که پنالتی واضح گل گهر در مقابل چشمان داور گرفته نشد چه کسی پاسخگوی استقلال و سپاهان در کورس قهرمانی و همچنین گل گهر سرجان خواهد بود.
    • بی نام IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      نمیدونم این داورا چی میبینن اصلا خطایی اتفاق نیوفتاد رو بازیکن گل گهر
    • Perspolis IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      لنگی مافیا اگه یحیی باید اخراج میشد کاری ک فکری تو تیمت کرد رو مادام العمر محروم میکردن البته حکومتی بودنتون باعث شد محروم نشه و گل گهر یادت رفت بازی قبلی چطور سرشونو بریدین؟؟ خطایی ک گل زدین و پنالتی ک براشون نگرفتن و این بازی خطایی ک گل گهر گل زد رو دیدی؟؟بازی مساوی میشد اونوقت حق پرسپولیس ضایع نمیشد؟؟؟بله اشتباه کردن برا شما طبیعی برا پرسپولیس مهندسی شما درست میگی
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    روی گل اول چی نظری نداشتن کجای اون خطا بود که منجر به گل اول شد
    • میثم IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      کاملا درسته، خطایی که باعث گل گلگهر شد خطا نبود و پنالتی که میگن برای گلگهر نگرفت فقط حل دادن بادست بود. و دست بازیکن پرسپولیس بیرون از محوطه جریمه بود آفرین به این داور، البته حرکت گل محمدی هم درست نبود،
  • محمد IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    چرا گل اول گل گهر رو نمیگیدددد کجای اون خطا بود آخه
  • کیسه مافیا ورزش IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    چرا هیچ داوری روی گل اول گل گهر نظر نمی دهد چرا هیچ داوری روی دایو بهنام برزای که منجر به گل شد حرف نمی زد . گل اول گل گهر اصلا درست نبود . چرا هیچ داوری درباره گل اول گل گهر حرفی نمی زد . الان یک فیلمی دیدم از گل اول گل گهر که نشان می داد ترابی اصلا روی برزای خطایی نکرده
  • 4 در 6 IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    خيلي جالبه چرا هيچ کي نميگه گل اول گل گهر درست نبود؟؟؟؟ يعني اگه دو بر صفر ميرفتن رختکن نيمه دوم پرسپوليس بهتر بازي نميکرد؟؟؟؟ بس کنيد هوچي گري ان شالله قهرمان ميشه پرسپوليس کور شود آنکه نتواند ببيند ////
  • پیام پرسپولیسی CA ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    درسته که یه پنالتی براشون نگرفت ولی گل اولشون رو روی خطایی که انجام نشد، زدن ،پس پرسپولیس سودی از داوری نبرد، چه بسا اگه نیمه اول اون گل نادرست رو نمی خوردیم نیمه دوم نتیجه بهتری میگرفتیم چون استرس دریافت گل مساوی رو نداشتیم . پس کسی بل نگیره لطفا نه تنها از داوری سود نبردیم بلکه ضرر هم کردیم.البته اگه از فوتبل چیزی بفهمید یا خودتون رو بخواب نزده باشین حق رو به ما میدین۴۴۴۴.
    • محمثد IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      درسته گل گلگهر روی خطایی بود که اصلا خطا نبود
  • اسماعیل IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    واقعا چرا همه تیمها مقابل لنگ باید از داوری و ....ضرر کنند بهتر اینه یک جام به لنگ بدند و یک جام هم به بقیه تیمها عدالت بعد از ورود سلطانی فر فراموش شد
    • سامی IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      در بازی قبلی کیسه و همین گل گهر پنالتی واضح رو نگرفتن برای گل گهر و قبل از گل کیسه هم خطایی که گرفته شد اصلا خطا نبود خودش رو زد زمین داور خطا گرفت
    • پرسپولیس همیییییشه قهرمان IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      اولا ک گلشون رو خطایی ک خطا نبود ب ثمر رسید دوما طرفدارای کیسه فک کنم حافظه ماهی دارن،چرا همین چند روز پیش جلو گل گهر رو دایو قایدی ک باید اخطار میگرفت ولی داور خطا گرفت و گل زدید رو یادتون رفته چرا پنالتی ک برا گل گهر جلو استقلال نگرفت رو یادتون رفته.همه فدراسیون و سازمان لیگ و وزارت ورزش دارن تلاش میکنن با کمک داوری و غیره استقلال ببره ک قهرمان بشه ولی نمیدونن استقلال تمام بازیاشم ک ببره بازم سرورشون اختلاف هشت امتیاز رو حفظ میکنه.زیرشین کیسه ها
    • آنتی کیسه IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      دو تا سوال خیلی ساده دارم : اگه اینقدر مطمئن هستین نتایج مهندسی شده و یه تیم خاصه و از قبل تعیین شده که جام رو بهش بدن، چرا اینهمه هزینه میکنید و در لیگی شرکت ‌میکنین که می‌دونین نتایجش از قبل مشخص شده؟!! سوال دوم: وقتی اینقدر با اطمینان صحبت میکنید مطمئنا مدارک مستندی دارین که اگه به محاکم بین المللی فوتبال ارائه کنید پرسپولیس محکوم میشه چرا تا حالا این کار رو نکردین؟!! نتیجه : این بهونه ها رو حتی چهل سال پیش هم در اروپا نمیگرفتن بنظرت مسخره نیس که همیشه بردتون رو بخاطر لیاقت تیم و باختتون رو بخاطر مهندسی شدن لیگ بدونین؟ حتی اگر اشتباه داوری هم بوده باشه آیا فقط به نفع پرسپولیس بوده و داوری به ضررش نبوده تابحال ؟ تیمهای دیگه مثل کیسه نفع نبردن؟ سپاهان شله زرد، نفع نبرده؟ پس چرا وقتی به پرسپولیس میرسید اشتباه داوری رو توو بوق و کرنا میکنید. حق میدم؛ 4 بار پشت سر هم قهرمان شدن پرسپولیس بزرگ رو، کمتر تیمی میتونه تحمل کنه و ظرفیتش رو داشته باشه. اون کاربر با نام لنگی مافیای فوتبال؛ لطفا بیشتر از این به شعور خودت توهین نکن و منطقی باش. هرچند: ( کیسه بهانه گیر و بدون منطق. )
  • سامی IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    چرا صحنه قبل از گل گهر رو نپرسیدید که اصلا خطا نبود
  • عباس IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    اگه یک سوم این اعتراض رو فرهاد کرده بود سریع اخراج میشد
  • مجهول الهویه IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    خواستم بنویسم گل گل گهر جزو صحنه های بازی نیست؟. دیدم همه نوشتند. ولی هر کاری کردم نتونستم ننویسم!! ظاهرا گل گل گهر جزو صحنه های بازی نبوده. اونهایی که اصرار میکنید اگه پنالتی میشد سرنوشت بازی عوض میشد، اگر گل ناسالمتون حساب نمیشد بازی دو هیچ میموند چی میشد؟ درثانی از دیشب تاحالا کامنتهایی میبینم که گویا اصلا احمد نور گل نزده!! و سرنوشت بازی به این صحنه گره خورده و مسئله دیگه این که ظاهرا در این مسئله تیمی که توی کورس قهرمانیه منطقی تره تا اون یکی تیم دیگه که امکان قهرمانی نداره، بابا په زود هفته پیش یادتون رفت که سر گل گهر رو بریدن!
  • ح م IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    چرابایدیحیی کارت قرمزمی گرفت تازه بایدتشویق هم می شد.اونیکه شمامی بینیدیحیی دادوبیدادمی کردیه حرکت ورزسی بودوداشت خودش راگرم می کرد.خطای پنالتی هم نبایدبه نفع گل گهرگرفته می شدچون خاطرسلطان مسعودمکدرمی شداصلا چیزی به ضررلنگ نبایدگفت لنگه دیگه تاچندروزدیگه خوشتونه ورق برمی گرده بعدازسلطان مسعودبینم چکارمی خواهیدبکنید
  • عارف IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    واقعا این جا زمین فوتبال بود این یحیی مربیه یا لات چاله میدون داور چرا اخراج نکردش حتما باید داور را میزد تا اخراج میشد بابا با این کارها و رگ کردن زدن بیرون مربی نمیشی و محبوب هم نمیشی من دوست دارم مربی فهیم و با اخلاق داشته باشم تا یک همچین لاتی از هرچه فوتبال ایرانیه حالم بهم میخوره حداقل فوتبال یورو را ببینن و رفتار مربیان را ببینن که در شرایطی مثل این اقا عربده نمیکشن
  • محمد IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    صد سال دیگه هم تاریخ خواهد نوشت مهمترین کار دولت روحانی دادن 5 قهرمانی پیاپی و دادن 9 جام به یک تیم خاص بود و السلام
  • کله آبی IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    یعنی واقعا خطای محض فوروارد گل گهر رو نمیبینید؟
  • مم قلی IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    آقای داور برو با پولهایی که رشوه گرفتی صفا سیتی چون در ابن جا هیچ کس از تو بازخواست نمیکند
  • ناشناس IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    بابا بخدا قسم تیم های دیگر بخودی زحمت میکشند چون بابا مسعود ودایی جهرمی وفدراسیون جام را برای پرسپولیس کنار گذاشتند همه آنهای که در فوتبال سررشته دارند این را میدانند شما از اول فصل ببینید که درباری پرسپولیس مقابل تیم های دیگر چگونه از طرف داور حمایت می‌شوند وتا باحال چند پنالتی که اگر می‌گرفتند پرسخولیس تا حالا رده دهم سقوط میکرد ولی به داوران توصیه شده تا جای که امکان دارد به نفع تیم بابا مسعود پرسخولیس سوت بزنند و گاهی مواقع برای خالی نشدن عریضه چند خطای زورکی هم به ضرر پرسخولیس بگیرند چون اگر یک خطای صددرصد به ضرر پرسپولیس بگیرند ازدیگرقضاوتها محروم می‌شوند و بابا مسعود هم هیچ رشوه ای به آنها (داوران) نخواهد داد
  • 007 IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    اصلا کسی که میشینه بازی لیگ ایران رو میبینه وقت شو تلف کرده به زور میخوان یه تیمو قهرمان کنن جمع کنید سیاه بازی رو
    • علی کرم IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      یکی نیست به این کیسه کشان بگوید به شما چه ربطی داره این بازی سه بر صفر میشد اصلا خطا نبود که داور خطا گرفت منجر به گل گلگهر شد واضح معلوم است. که سه کارشناس داوری اعلام کردن که خطا نیست ایسو قلعه نویی وپس میروی روت سیاه شد بس کن دگه
  • لنگ خاصص IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    لنگ خاصصصصصصصص
  • امید IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    اصلا برخوردی صورت نگرفته که گل گهر اعتراض کرده که داخل محوطه جریمه است یا نیست. بازیکن مهاجم تمارض کرده و خودش را در در جایی که شانسی نداشت به زمین انداخته است. از نمای دوربینی که از سمت دروازه پرسپولیس گرفته شده بوضوح قابل مشاهده است که تمارض کرده و باید کارت زرد هم می گرفت. خواهشا چندین بار از نمای دوربین سمت دروازه پرسپولیس این صحنه را ببینید.
  • نادی الکیسه AT ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    زمانی که نیم فصل اول داور به اشتباه؛ علیه پرسپولیس و به نفع فولاد پنالتی اعلام کرد؛ رسانه ها بویژه خبرورزشی مهر سکوت بر لب هایشان زده بودند! یا وقتی که دو سال پیش کیسه به لطف داوری به جای پنجم؛ دوم شد؛ باز هم رسانه ها ساکت بودند! و یا هفته پیش که داوری به نفع کیسه سوت زد باز رسانه ها سکوت کردند!! مافیای رسانه است دیگر!! و زمانی که باز در نیم فصل اول سپاهان به لطف داور از شکست مقابل پرسپولیس فرار کرد؛ رسانه ها خواب بودند! و یا داوری های بودار به نفع کیسه مفابل آلومینیم اراک و دوب آهن! ولی باز این پرسپولیس است که مدام متهم می شود!! یا اینکه گل گل گهر کلا مردود بود جون اصلا خطایی رخ نداده بود!! ولی باز هم کسی چیزی نمی گوید! در ضمن یادتان رفت که از خواجه حافظ شیرازی در مورد این پنالتی بپرسید!! ولی در کل داوری بیشتر مواقع به ضرر پرسپولیس بوده است تا به نفعش! ولی برای شماها همواره در بر روی یک پاشنه می چرخد! قهرمانی های پی در پی پرسپولیس مثل خاری است در چشمان کیسه کشا و شله زرد ها و ایادی شان!
    • م IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      اینم یادت رفت بگی که برد سپاهان در برابر آلمینیوم اراک و مس رفسنجان بطور خیلی واضحی تبانی بود
  • عرفان IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    من نمیدونم چرا چشم ندارن قهرمانی پرسپولیس رو ببینن دادن هرکاری میکنن تا مانع قهرمانی پرسپولیس بشن ولی اینجا برای من سوال پیش اومد چرا باید یحیی اخراج می شد
  • کیسه مقاوم ضد اب US ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    از هوچی گر کیسه کش جماعت وقیح تر کسی نیست حالا خوبه هفته پیش گل اولتون رو خطایی بود که طرف خطا نکرده بود و دایو زدید پنالتی گل گهر هم گرفته نشد جالب اینه که اگه گل اول که خطا نبود خطا گرفته نمیشد پنالتی هم گل میشد نتیجه همین سه و یک میشد ولی یه عده هوچی گر کیسه کش مغز تعطیلن هی میگن بابا مسعود والا قبل از مسعود ده داربی بدون برد بودید مسعود اومد به دو بازی نکشید داربی براتون درآورد با اون پنالتی های که نگرفتن
    • بهروز FR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      بابا از رو برین دیگه دارن مثل سال‌های قبل قهرمانان میکنن تازه طلبکار هم هستین ،خدایی گذشته از طرفدار بودن چنتا بازی داور کلا نتیجه براتون تغییر داد ،بازی با استقلال رفت برگشت ،این بازی ،بازی با سپاهان ووووو
  • sajjad IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    لنگ رو قهرمان کردند تمام هیچ کاری هم از دست هیچکی برنمیاد ولی اینا که میاید ماله کشی میکنین وحرف حق نمیزنن آدم های بی وجدانی هست که داخل زندگیشون حق خوری میکنن
    • ناشناس پرسپولیسی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      اون صحنه پنالتی بود مال ما پنالتی نبود دو گل دیگه هم آفساید بود اون صحنه دربی هم روی قائدی پنالتی بود گل آل کثیر هم آفساید بود چجور بیشتر کیسه میسوزید همونو بگو دوتا پیروزی هم بگید روی دلتون نمونه اصلا لذت سوختن شما از لذت برد پرسپولیس بیشتره
  • آریای پرسپولیسی IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    نمی دونم چرا میثاقی خائن رمانیکه سه کارشناس گفتند روی برزای هیچ خطایی نشد و همان کاشته گل شد هیچ اظهار نظری نکرد فقط گفت که خطا نبود و لی روی پنالتی که یک کارشناس گفت خارج از محوطه بوده و دو تا هم گفتند داخل بوده زیاد مانور داده و اول برنامه هم گفته بود که از رادیو گوش می کردم صدای مربیان می اومد منظورش گل محمدی بوده و می خواست مثل فردوسی پور پرسپولیسی ها به خصوص گل محمدی و پیروانی و شکوری را تخریب کنه چون علیه او صحبت کردند و مثل منصوریان نبودند که از او پاچه خواری کنند و یا زمانیکه عزیزی خادم گفت ساختمان پرسپولیس را سه دانگ آن را مصادره کردند هیچی نگفت که چرا ساختمان پرسپولیس را مصادره کردند چرا مال استقلال را نکردند اینها همه اش برنامه ریری برای تخریب پرسپولیس هست چرا بازیکنان پرسپولیس که می گویند قراردادها را منتشر کنید آقای میثاقی به آن نمی پردازد؟چون می دونه قرادرداد استقلالی ها هر کدام بالای پنج میلیارد هستش لعنت بر این میثاقی و دارو دسته اش
  • پرسپولیس IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    یعنی واقعآ جای تآسف داره،هر وقت کم میارید هر چی از دهنتون در میاد میزنید،هیچ تیمی شایسته قهرمانی نیست جز سرور همتون پرسپولیس،میخوای بخواه میخوای نخواهد.
  • حامد IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    حالا چی شده داور یه اشتباه کرده .کیسه کشا هم منتظر یه سوژه هستن که بخاطر یه اشتباه داوری، اونهم نه بخاطر خود خطا بلکه بخاطر بیرون یا داخل بودن که هر داوری امکان داشت اشتباه کنه ،اینجوری اعتراض کنن. و بخاطر توهم توطئه همه چیز رو زیر سوال ببرن. یعنی داورها هیچ پنالتی اشتباه بسود آبیها نگرفتن؟!
  • احمد IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    من فقط همینو میدونم تمام رسانه ها دوربین ها فقط لحظه شماری میکنن تا یه اتفاق بیفته تا قهرمانی و اقتدار پرسپولیس زیر سوال ببرند تنها چبزی که ثابت میکنه پرسپولیس قهرمان واقعی هست حضور دوفینال پیاپی در اسیا هست که استقلال ۲۳سال هست ارزوی رسیدن به فینال را دارد
  • گرگانی IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    دو بازی پشت سر هم داوری علیه ما بود چرا روش مانور نمی‌دادین چون ما قدرت داریم حتی داوری علیه ما باشه میبریم داوری جز فوتبال هست باید بپذیریم ما اصلا بازی ذوب آهن که گل صد درصد ما رو قبول نکردن سرو صدا نکردیم چون پرس تیم حرفه ای هست پذیرفتیم داوری جز فوتبال هست .هواداران ارتش تاس جمع تون کنن اندازه ما نیستین یه به تعداد فالدر صحفه اینستا پرسپولیس دقت کنین و مقایسه کنین با خودتون شما نمیتونین ما رو منزوی کنین . این فصل هم به کوری چشم خیلیا قهرمانیم بسوزین چون لذت میبریم بازی تمام شده هر چی دوست دارین بگین
  • فرهاد IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    من یه استقلالی با منطق هستم و به تیم خوب پرسپولیس تبریک میگم حالا تو فوتبال از این صحنه ها به نفع یا به ضرر هر تیمی ممکن هست رخ بدهد
  • داور قدیم DE ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    دوستان من از طرفداران شاهین قدیم با سابقه داوری من چندین بار لحظه برخورد رت دیدم شما هم اگر دقت کنید هنگام.برخورد خیلی واضح گچی که مربوط به خط کشی گردش بلند است واضح به هوا پرتاب میشه واین که میگن صحنه مشابه ایا خطای خراب شدن رو حریف با توک پازدن یکی هست خیلی از جاهها ناخوداگاه ضربات با پا به بازیکن حریف میخوره که داورها خطا نمی گیرند ما خیلی وقتها در محوطه جریمه این با توجه به بازیکنان این خطاها را میگرفتیم بعضی از بازیکنان جدید مثال به اسم بزنم اگر در محوطه جریمه سرنگون.شدنند نود در صد پنالتی هست مانند ارسلان مطهری یونس شاکری عباس زاده ولی بعضی از بازیکنان باید شک کرد مانند قایدی طارمی یا مثلا مغانلو خیلی بیطرفانه اینو گفتم باید یکبار رسما داوری کنی تا اینها را بهتر نظر بدید
  • محمد IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    اصلا اره هم باید یحیی اخراج میشد هم پنالتی نگرفتن چقد درد داره ناداوری کیف کردم دلمون خنک شد همش باید تیمهای دیگه از داوری سود ببرن کیسه ای ها شما شخصیت قهرمانی ندارین اگه وی ای ار بیاد کیسه جزو ۴تیم اخر جدوله اگه واقعا وجدان دارین بربن تو خلوت خودتون ببینید چند امتیاز از داوری سود بردین به بقیه تیمها کاری نداشته باشین بعید میدونم وحدان داشته باشین ولی وجدانا برین ببینید
  • پرهام IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    بازی رفت وبرگشت با استقلال هر بازی یک پنالتی بازی قبل هند قبل از گل عبدی اینهم ازبازی با گل گهر کلا هم که نمی خوان لنگ قهرمان بشه. بعد از بازی با فولاد هم نهایت مربیشون رو یک جلسه محروم می کنن تا مثلا عدالت رعایت بشه. شرافتم آرزوست.
  • ق ر IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    بازی تمام شد ولی اگر اون خطا بی‌مورد بر علیه پرسپولیس گرفته نمی‌شود و بعد هم گل شد . فکر کنید بازی همان نتیجه سه بر یک
  • سجاد IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    پرسپولیس همیشه قهرمان
  • عرفان IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    عشق اول و آخر پرسپولیس توروخدا درس بردارید از این کاراتون شما بخواینم با ما نمی‌رسید تمام
  • آرش IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    آقایون استقلالی دقیقا پنالتی رو بخاطر شما نگرفتن که گرفتن سهمیتون بخطر نیفته و این طرز حرف زدنتون یعنی فرار به جلو
  • محمد IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    اگه قرار باشه عدالت درست انجام شود ، از اول باید شروع کرد ، تیم پرسپولیس دو هیچ جلو هست و یک خطایی که همه قبول کردند که داور اشتباه کرده و همان اشتباه گل شد ، پس اینجا کدام تیم ضربه خورد ، بازی قبلی دفاع مس خطا کرد و باید اخراج می شد ، پس دیگه نمی شود با کلمات بازی کرد ، تیم سه بر یک برده ، اگه پنالتی که واقعا بیرون بود ، اگه می گرفتند باز یک گل جلوتر بود پرسپولیس ، پس احترام بگذاریم به کارشناسی داوری ها که اعلام کردند تیم پرسپولیس خیلی ضربه خورده از داوری ، این نظر من نیست نظر یک تیم کارشناسی داوری و تحقیقاتی هست
  • علی IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    انصافاً قهرمانی حق تیمی است که قشنگ بازی می‌کنه و نتیجه میگیره ، پرسپولیس هم حقش قهرمانیه و بس
  • محمد IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    نمی دانم چرا کارشناسان علمشون را به روز نمی کنند، خطا روی بازیکن گل گهر با حل دادن بادست بازی پرسپولیس انجام شد و دست بازیکن بیرون از محوطه جریمه بود،
  • ناشناس IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    وقتی نمیتونین بازی کنین گیر ندین دومن بازی تموم شد دیگه
  • محمدی IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    کاپ بدید به پرسپولیس تمامش کنید با این داوری خاک تو سر وزیر و فدراسیون برید به جهنم
    • هوادار پرسپولیس IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      کاپ رو بدید پرسپولیس خخخخ نمکدون دوست عزیز کاپ رو میگیرم مثل یک سوپر قهرمان هم میگیریم چرا فکر میکنید دنیا به حرف چندتا دلقک اهمیت میده خطا روی بهنام برزای که منجر به گل گل‌گهر شد خطا نبود ، پس گل ، گل گهر هم پذیرفته نیست اگه اینطوریه : سعید مظفری زاده: خطا نیست. یدالله جهانبازی: خطا نیست. احمد صالحی: خطا نیست. پس معلوم شد گل گهر هم از داوری سود برده . ما بیشتر پول گرفتیم اولاً که نگرفتیم دوماً ، چرا نباید بگیریم در ۴ سال ۹ تا جام گرفتیم ، چرا باید اسپانسرها بروند سمت یک تیم معمولی همیشه پنجم مثل استقلال فکر کنید حرف بزنید بهتون میخندن
  • حق گو IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    مطمئنا در بازی های زیادی اشتباهات داوری وجود داشته است. تیم ها از داوری هم سود برده و هم ضرر کرده اند، اگر var رو بیارن، مربی خارجی بیاد اونکه میخواد بهانه تراشی کند حتما بهانه جدیدی پیدا می کند زشت ترین و بدترین کار اظهار نظر با حب و بغض است چون انسان بی دلیل پا روی وجدان خود می گذارد، و رفته رفته بی وجدانی عادت شده و از خصلت انسانی فاصله گرفته خواهد شد. سعی کنیم برای چیزی که ارزش چندانی ندارد وجدان و ایمان خود را به تاراج ندهیم.
  • پویا IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    خخخخخ . ما که خطایی ندیدیم که بخواد داخل و بیرون باشه. یکم فیلمو ببینید .تازه باید خطای تمارض و سدمعبر گل گهر رو میگرفت . یا حق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی