نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
تحلیل امیرحاج رضایی از گروه ایران/ حریف اصلی تیم ملی ایران فدراسیون فوتبال است/ اسکوچیچ امنیت شغلی ندارد
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کارشناس فوتبال عقیده دارد تیم ملی به جای رقابت با ۵ تیم حاضر در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی باید با حریفانش در تهران مقابله کند.

امیرحاج رضایی در مصاحبه ای اعلام کرد حریف اصلی تیم ملی ایران، نه این تیم هایی که با ما همگروه شده اند بلکه خود فدراسیون فوتبال است. ادامه حرف های او را در زیر بخوانید:

*نسبت به این قرعه احساس بدی ندارم و عقیده هم ندارم اتفاق بدی برای تیم ما رخ خواهد داد. کما اینکه اگر قرعه سخت‌تری هم به ما می‌خورد باید بازی می‌کردیم و پیروز می‌شدیم. تیم کره جنوبی حریف سنتی تیم ماست و بارها در بزنگاه‌های مهم مقابل این تیم قرار گرفتیم و کلی خاطره خوب و بد از این تیم داریم که خاطرات خوب در ذهن ما پررنگ‌تر است. به جز کره جنوبی با ۴ تیم کشورهای عرب زبان بازی داریم. سوریه که تیم خوبی است و چهار سال قبل هم ما را توانست به چالش بکشد. لبنان به عنوان یک کشور جنگ زده با اقتصاد ویران توانست در روز آخر جواز حضور در این دوره از مسابقات را کسب کند و حریف راحتی برای ما نیست. عراق هم همیشه مقابل ما یک حریف دشوار بوده و می‌ماند یک امارات که آنها به دلیل سرمایه گذاری در بخش آموزش و استخدام مربیان مطرح رو به پیشرفت هستند و آنها هم دست و پا بسته نخواهند بود.

*حریفان اصلی ما این ۵ تیم نیستند و حریف اصلی تیم ملی ما در تهران و در ساختمان فدراسیون فوتبال است. من از یک رسانه شنیدم که قرارداد اسکوچیچ مقطعی و پارت پارت تمدید می‌شود که این یک بدعت اشتباه و یک نا امنی برای سرمربی است. در این چند وقت هم بحث تغییر او مطرح بوده و امنیت شغلی‌اش را زیر سوال بردیم و این‌ها موارد بازدارنده است. دفاع من از اسکوچیچ به خاطر این نیست که او را مربی فوق العاده‌ای می‌دانم. به این خاطر است که اولاً موفق شد کار دشواری را به سلامت انجام دهد و اینکه ما ۱۱ شهریور باید به میدان برویم و در این ۲ ماه چطور می‌توانستیم مربی جدید استخدام کنیم. آیا فرصتش بود؟ شرایط مالی‌اش فراهم است؟ توانایی انتقال پول به او را داریم؟

*ما در این ۲ ماه باید ببینیم چکار برای تیم ملی انجام خواهیم داد. آیا دیدارهای تدارکاتی خوبی در نظر خواهیم گرفت؟ اردوی مناسبی برای تیم ملی تدارک خواهیم دید؟ آیا لژیونر ها را به طور کامل در اختیار داریم؟ این ها سوالاتی است که پاسخ آن در سرنوشت تیم ملی به نظر من تاثیر بسزایی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پارسه GB ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    درود بر مرد جنتلمن فوتبال ایران، همیشه موادبانه و با دلیل منطق صحبت کرده و این بار هم دقیقا به اصل موضوع اشاره کرده
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      دقت کنید لنگیای حکومتی، اسکوچیچ رو وارد تیم ملی کردن و نظرات خودشون رو بهش دیکته می کنن هم توسط خودشون و هم با فشار برانکو. بهش میگن کیا دستیارت باشن و کدوم بازیکن ها رو دعوت کن و کدوما رو دعوت نکن. خلاصه اینکه اسکوچیچ قراردادش معلومه که تا پایان مرحله گروهی سرمربی ایران می مونه و مطمئنا از زمانی که می خواست توی صنعت نفت آبادان باشه چندین برابر بیشتر می گیره. مثلا برای 4 بازی رسمی حدود 2 میلیارد و 500 هزار تومان با دستمزد گرفت. برای بازی های گروهی 6 تیمی هم دستمزد چند میلیاردی براش تعیین می کنن که تو خوابش هم نمی دید به اضافه رزومه سرمربی تیم ملی ایران بودن.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      پس با این حساب اسکوچیچ امنیت شغلی داره ولی لنگیا می ترسن برای جام جهانی اسکوچیچ رو بردارن و در نتیجه لنگیای حکومتی نفوذشون رو در تیم ملی از دست بدن. امنیت این آقایون به خطر می افته.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      اما بدون توجه به همه این مسائل باید از همین الان تمامی دست اندرکاران فوتبال ایران و در بالاترین سطح، شهاب عزیزی خادم دنیال یک سرمربی بادانش و با کلاس بالا برای سرمربیگری در تیم ملی ایران برای جام جهانی باشه. چون گروهی که الان توش افتادیم خیلی خیلی راحته و صعود ایران حتمیه. حتی یک تیم باشگاهی ایرانی هم می تونه از این گروه صعود کنه. اما اسکوچیچ توانایی های فنی رهبری ایران در رقابت های جام جهانی رو نداره و اونجا نیاز داریم که از سرمربی بزرگی استفاده کنیم. اینکه اسکوچیچ کمتر پول می گیره یا هرچی میگیم گوش میده ملا انتخاب سرمربی نیست. شادی الان به خاطر زمان مجبور هستیم از اسکوچیچ استفاده کنیم اما برای رقابت های جام جهانی وقت کافی داریم که با یک مربی حرفه ای و با دانش قرارداد ببندیم تا برای اولین بار از گروه خودمون صعود کنیم. حتی ممکنه توی جام جهانی با تیم های بزرگی همگروه بشیم که با سرمربیگیری اسکوچیچ باخت سنگینی در اون بازی ها در انتظارمونه. شما ببینید اگه اسکوچیچ سرمربی ایران جلوی آرژانتی، اسپانیا و پرتقال بود چه بلایی سر تیم ملی ایران می اومد.
  • Badia TR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    شرم بر شما که صعود از مرحله اول برایتان شده حماسه !!!! راستی اقای حاج رضایی شما و برانکو ظاهرا خیلی کینه کیروش دارید و مدام میگویی به پیشکسوتان توهین کرده ! من شخصا از سهراب بختیاری از عبدالله ویسی و همینطور تارتار پرسیدم انها مدام در تمرینات تیم ملی حاضر بودند و میگویند فقط از کیروش احترام دیده اند ! میشود یک‌نمونه از توهین های کیروش نام ببری البته با سند
  • لرستاني تيغ IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    از همين آقا كه به شدت در مورد كارشناس بودنش ترديد دارم سوال ميكردين كه چرا عمدتاً خاطرات خوب ما از رويارويي با كره جنوبي مربوط به دوران سرمربيگري كارلوس كيروش است؟!قطعاً عصباني ميشد و دوباره تحليلهاي آبكي ميكرد! چون او تنها مربي فوتبالي بود كه اصلاً اين دسته كارشناس نما رو تحويل نميگرفت و اصلاً جدي نميگرفت وجودشون رو!
  • امیر IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    با اسکوچیچ صعود،میکنیم اخرمربی هستش اگه البته فدراسیون بزارد
  • محسن GB ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    ای بابا آدم نظرات بعضی از دوستانو میبینه میریزه به هم . الان آقای حاج رضایی کاملا داره منطقی صحبت میکنه بعد یه عده میگن از سر حسادت با کیروش اینو گفته. شکی نیست که کیروش از اسکوچیچ بهتره ولی مگه میشه توی این مدت کم دو ماهه این جا به جایی رو انجام داد؟ اران تیم ملی نیاز به تمرکز و اماده سازی داره
    • محمد IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      اینا کیسه کش های حسود حکومتی هستن که زمانی شعار می دادن تیم ملی بی سید نوچ (نمی خوایم)
  • ایفندیار IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    جناب آقای حاج رضایی بادرود و ارادت . همیشه از مطالعه نظرات کارشناسانه .مستدل و ‌منطقی شما لذت بردم . امیدوارم پیامک های افرادی عوام وکوته بیت که میخواهند تیم ملی همقد باشگاه مورد علاقه اشان باشد باعث ناراحتی شما نشود . هرچند که میدانم چنان بر افکار ونظرات اصولی خود استوارید که اینان هیچ به حساب میایند .با آرزوی سلامتی برای شما استاد گرانقدر .
  • رضا IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    فکر نمیکنم جناب آقای حاج رضایی از صحبت یک عده آدم بی سواد ناراحت شده باشه....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی