نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
وعده جالب زلاتان به مردم/ به زودی اسراری را فاش خواهم کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی میلان وعده داد در کتابش که به زودی منتشر خواهد شد، مردم را با ابعاد جدیدی از زندگی‌اش آشنا کند.

نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» گزارش داد، زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم سوئدی میلان به زودی کتاب جدید خود را در تولد ۴۰ سالگی‌اش منتشر خواهد کرد.

او در این رابطه گفت: «پیش از این صحبت های زیادی در رابطه با گذشته‌ام داشتم اما در این کتاب، اسرار بیشتری از زندگی خود را فاش کرده‌ام. لحظاتی از زندگی و ورزش هست که من هرگز قبلاً درباره آن‌ها صحبت نکرده‌ام. حالا می‌خواهم تا عمیق‌ترینِ خودم را برای جهان آشکار کنم، ارزش‌ها و قوانین سخت‌گیرانه زندگی من، لحظاتی که باعث شد من به بهترین بازیکن جهان تبدیل شوم. اما من در این کتاب همچنین جزییات ناشناخته‌ای را از زندگی حرفه‌ای خود بیان می‌کنم. به عنوان مثال از دست رفتن توافق با یک باشگاه در روز امضای قرارداد. اگر این اتفاق نمی‌افتاد، حالا در میلان نبودم.»

او همچنین از تریلر رسمی فیلم زندگی‌نامه‌ای خود «I Am Zlatan» رونمایی کرد که این فیلم ماه سپتامبر اکران خواهد شد.

کتاب زلاتان


 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نیکویی IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    بازیکن خوبیه، ولی جالبه که تو سن چهل سالگی میگه تبدیل به بهترین بازیکن جهان شدم! سوال : کی بهترین جهان شد؟ اگر فرض کنیم که سعی داره از افعال مثبت استفاده کنه تا انرژی مثبت جذب کنه و واقعا بهترین جهان بشه ، دیگه کی؟ تو چهل و یک سالگی بهترین بشه؟ خخخخ کلا فیلمی هست این زلاتان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی