نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
هیئت مدیره استقلال هنوز هم پنج نفره است/ لازم باشد باز هم نفر اضافه می‌کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که سه تن از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال استعفا کرده‌اند یکی از اعضای فعلی، این هیئت مدیره را پنج نفره دانست.

داریوش دلفانی از اعضای جدید در هیئت مدیره باشگاه استقلال که پنجشنبه سوم تیرماه از سوی وزارت ورزش به این عنوان منصوب شد، ۲۴ ساعت بعد از سمت خود استعفا کرد.

پیش از این نیز حمیدرضا آصفی دیگر عضو هیئت مدیره که تهدید کرده بود با کنار گذاشتن حجت الله نظری و مهدی عبدیان از این سمت کناره گیری می‌کند، استعفای خود را به وزارت ورزش تقدیم کرد. در حال حاضر اصغر ملکیان و پرویز مظلومی تنها اعضای این هیئت مدیره محسوب می‌شوند.

اما عضو جدید هیئت مدیره استقلال و پیشکسوت این باشگاه در گفت‌وگویی کوتاه با خبرورزشی گفت: «ما مشکلی از این نظر نداریم و همچنان هیئت مدیره‌‎مان پنج نفره است».

پرویز مظلومی در واکنش به سوال خبرورزشی مبنی بر اینکه هیئت مدیره دو نفره استقلال، دچار چالش رأی گیری می‌شود یا نه؟ گفت: «این درست است که دلفانی و آصفی استعفا کرده‌اند اما هنوز با استعفای آنها موافقت نشده و هر دو عضو هیئت مدیره محسوب می‌شوند. از طرفی احمد مددی هم به نوعی عضو هیئت مدیره محسوب می‌شود. با این وجود مشکلی برای اضافه شدن نفر دیگری به هیئت مدیره وجود ندارد و در صورت لزوم نفر اضافه می‌کنیم.»

طی روزهای گذشته عنوان شده بود که باشگاه استقلال بدون نفرات کنار رفته فعلاً هیئت مدیره کاملی ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی