نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پردرآمدترین افراد جهان در اینستاگرام؛ رونالدو در صدر/ درآمدهای نجومی ستاره‌ها از هر پست!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

کریستیانو رونالدو می‌تواند به ازای هر پست تبلیغاتی در صفحه خود در اینستاگرام درآمدی در حدود یک میلیون و ششصد هزار دلار داشته باشد.

کریستیانو رونالدو، سوپراستار فوتبال جهان در صدر پردرآمدترین افراد جهان در اینستاگرام قرار گرفت. او برای اولین بار و بعد از پشت سر گذاشتن دواین جانسون هنرپیشه سرشناس هالیوودی این عنوان را به خود اختصاص داده است.

گفته می‌شود رونالدو می‌تواند به ازای هر پست تبلیغاتی در صفحه خود در اینستاگرام درآمدی در حدود یک میلیون و ششصد هزار دلار داشته باشد. این آماری است که شرکت «هاپر اچ کیو» که در زمینه مارکتینگ شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارد، منتشر کرده است. رونالدو حالا بیشتر از ۳۰۸ میلیون فالوئر در اینستاگرام دارد که از این نظر نیز از همه مردم جهان جلوتر است. رونالدو اخیراً تبلیغات برندهایی مثل کلییر، لایو اسکور و اینسپاریا را در صفحه خود قرار داده و البته قطعاً خبری از کوکاکولا در صفحه او نیست!

کریستیانو رونالدو

دواین جانسون – یک میلیون و ۵۲۰ هزار دلار

ستاره سابق کشتی حرفه‌ای و هنرپیشه و تهیه کننده فعلی هالیوود که ملقب به صخره است بابت هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام بیش از یک و نیم میلیون دلار درآمد دارد. این ستاره ۴۹ ساله بیش از ۲۵۰ میلیون فالوئر دارد و پیش از این در صدر جدول پردرآمدترین‌های اینستا قرار داشت.

دواین جانسون

آریانا گرانده – یک میلیون و ۵۱۰ هزار دلار

گفته می‌شود آریانا گرانده خواننده سرشناس هم می‌تواند مبلغی بالاتر از یک و نیم میلیون دلار بابت هر پست خود دریافت کند. این ستاره ۲۸ ساله ۲۴۸ میلیون فالوئر دارد و از این نظر پرطرفدارترین خواننده جهان در شبکه‌های اجتماعی به حساب می‌آید.

آریانا گرانده

کایلی جنر – یک میلیون و ۴۹۰ هزار دلار

کایلی جنر، یکی از ستاره‌های رئالیتی شو در آمریکا و از خانواده کارداشیان، بابت هر پست خود حدود ۱٫۴۹ میلیون دلار کسب درآمد می‌کند. این خانم ۲۳ ساله هم با ۲۴۵ میلیون فالوئر یکی از پرطرفدارترین شخصیت‌های جهانی در اینستاگرام است. او با حضور در مستند زندگی کارداشیان‌ها که از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۲۱ پخش شد به شهرت و ثروت خود افزود.

کایلی جنر

سلنا گومز – یک میلیون و ۴۶۰ هزار دلار

هنرپیشه و خواننده آمریکایی می‌تواند چنین مبلغی را بابت هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام دریافت کند. تبلیغات در صفحه این هنرمند ۲۸ ساله در معرض دید ۲۴۱ میلیون نفر فالوئر او قرار می‌گیرد. او در سال‌های نوجوانی با حضوردر کارهای کمپانی دیزنی به شهرت رسید و بعد از آن هم فیلم‌های زیادی بازی کرد و مشهورتر شد.

سلنا گومز

کیم کارداشیان – یک میلیون و ۴۱۰ هزار دلار

این ستاره ۴۰ ساله هم مثل خواهر ناتنی جوانترش کایلی جنر در رئالیتی شو و با جنجالهای رسانه‌ای به شهرت رسید. او حالا ۲۳۲ میلیون فالوئر در اینستاگرام دارد و البته زمانی پرمخاطب‌ترین فرد در اینستاگرام بود که این عنوان را از دست داده است.

کیم کارداشیان

لیونل مسی – یک میلیون و ۱۶۰ هزار دلار

فوق ستاره آرژانتینی فوتبال جهان هم دیگر فوتبالیستی است که به جمع پردرآمدترین‌های اینستاگرام راه یافته است. او بالای یک میلیون دلار بابت هر پست تبلیغاتی یا اسپانسرشیپ دریافت می‌کند. ستاره ۳۴ ساله که حالا قراردادش با بارسلونا هم به پایان رسیده و عملاً بدون تیم است حدود ۲۲۴ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

لیونل مسی

بیانسه – یک میلیون و ۱۴۰ هزار دلار

یک خواننده آمریکایی دیگر در فهرست گرانقیمت ترین های اینستاگرام. بیانسه ۳۹ ساله  سومین خواننده پرطرفدار جهان در اینستاگرام به حساب می آید که حدود ۱۹۰ میلیون نفر دنبال کننده در این شبکه اجتماعی دارد.

بیانسه

جاستین بیبر – یک میلیون و ۱۱۰ هزار دلار

خواننده آمریکایی جاستین بیبر هم درآمدی میلیون دلاری بابت هر پست تبلیغاتی خود در اینستاگرام دارد. او در ۲۷ سالگی بیش از ۱۸۰ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و پرطرفدارترین خواننده مرد جهان در شبکه‌های اجتماعی به حساب می‌آید.

جاستین بیبر

کندال جنر – یک میلیون و ۵۰ هزار دلار

دهمین نفر در لیست پردرآمدترین‌های اینستاگرام هم از خواهران کارداشیان است که او هم بابت هر پست تبلیغاتی در این شبکه اجتماعی درآمد هنگفتی دارد. کندال ۲۵ ساله بیش از ۱۷۲ میلیون فالوئر در اینستا دارد و سومین رئالیتی استار پرطرفدار در شبکه‌های اجتماعی به حساب می آید. او هم فقط با حضور در مجموعه مستند زندگی کارداشیان‌ها مثل دو خواهرش به شهرت رسید.

کندال جنر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کمال خوش سخن IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    بسیار لذت بردیم
  • یک نفر IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    پوتین جانسون فقط از خوردن مشروب و الکل به شهرت رسید
    • کامران IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      اتقاقا تنها کسی که واقعا حقشه همین جانسونه چون سختی زیادی میکشه و واقعا خاصه نه کیم کارداشیان بیبر و رونالدو مسی که شوت بازی میکنن کلا فوتبال ورزش نیس فقط یه شغلیه که بخور بخور راه انداختن
    • King messi IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      نه که کریس با رسانه ها و بیشعور بازیاش معروف نشد
  • ایرانی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    نیمار
  • ایران IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    تو ایرانم خبرمالان برای 4 تا پست و توییت نفری 400 میلیون از فدراسیون پول گرفتن! حالا فهمیدید چرا خبری از وزیر+ویلموتس، آذری جهرمی+اپراتور+لنگ، سلطانی فر+درصدمحمدی+دلالنکو و.... منتشر نمیشه
    • سعید IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      آره راست میگی خبری هم از ریخت و پاش های میلیاردی و پول بیت المال بدبخت که تو جیب تیم کیسه و استراماپولی و تیم بی خاصیت الاستقلال میریزن نیس
  • Ali IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    رونالدو چقدر پست داره
  • مهدی IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    این چه دنیاییه" خدایا" ؟
  • مملی IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    در حالی که خیلی ها دارن کسب و کار خودشون رو داخل همین برنامه ها مدیریت میکنن سیاستمدار های کشور ما هم بدون فکر و منطق دارن کسب و کار های داخلی را نابود میکنن و دستور فیلتر میدن جالبه نه
  • حسن DE ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    اون خانواده کارداشیان اصلا لیاقتشون نیست اینجا باشن اونا هیچ استعدادی ندارن
    • فاطی تی تی IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
      البته که همشون با بدن نمایی و ...حاشیه به شهرت رسیدن ولی به نظرم کندال جنر تنها عضو خانوادشونه که میشه بهش یه ادم موفق گفت یه سوپر مدل فوق العاده
  • M IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    واقعا که بعضی ها با یه انگشت جابه‌جا کردن پول پارو میکنن بی خبر از اینکه بعضی ها شب وروز تو سطل آشغال دنبال یه لقمه نونن
  • حسام IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    یعنی افسردگی گرفتم وقتی سنو سالشونو و درامدشونو میبینم
  • بنده خدا IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    کارداشیان ها دقیقا چه خاصیت و هنری دارن؟
    • ایمان NL ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
      از فمنیستها بپرس :))) دارن تلاش میکنن که از استفاده ابزاری زنان جلوگیری کنن بعد اسوه اونها خاندان کارداشیانه، یا زن بیل گیتس و بزوس که بعد از عمری مفت خوری با طلاق میلیاردر شدن! البته مردهان که دارن زنها را تیغ میزنن باور نداری از جانی دپ بپرس که خونش شده بود بیت العشاق آمبر هرد، تهشم شد مقصر همه چیز
  • علی زمان IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    خلایق هرچه لایق اونی که توسطل زباله دنبال نون میگرده حتما خدابهترمیدونه
  • على IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    فقط سلطان رونالدو
  • عليرضا IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    جانسون رو عشقه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی