اولین واکنش مدیر آکادمی استقلال پس از صدور حکم تازه/ به احدالناسی باج نمی‌دهم 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 مدافع چپ اسبق استقلال سال‌ها به عنوان همکار علی دایی همراه او در تیم های باشگاهی فعالیت داشته است و به نظر می رسد مدیر عامل باشگاه استقلال از زمان فعالیت در سایپا با مهرانپور آشنا بوده است.

رئیس جدید آکادمی استقلال در خصوص همکاری با این باشگاه گفت: در یکی دو سال گذشته چند پیشنهاد را برای کار نپذیرفتم چون با اصولی که برای خود تعریف کردم تفاوت داشت. چند روز قبل از باشگاه استقلال با من صحبت هایی برای قبول مسئولیت تیم های آکادمی انجام شد و بعد از بررسی جوانب و مستعد دیدن فضا به صورت رسمی کارم را آغاز کردم و صادقانه باید عرض کنم همکاری با استقلال به عنوان بازیکن مربی یا هر سمت دیگری باعث افتخار است؛ در سالهایی که  بازیکن استقلال بودم با چهره هایی نظیر ناصر خان حجازی، منصورخان پورحیدری، نصرالله عبداللهی، بهتاش  فریبا و… کارکرده و شاگرد شان بوده ام .

 مهرانپور در ادامه گفت: یادم هست زمانی که زنده یاد رضا احدی عزیز مسئولیت داشت منشا چه خدماتی برای آکادمی باشگاه استقلال شد و بازیکنانی نظیر وحید طالب لو، خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری و... از همین آکادمی به تیم بزرگسالان و به تیم ملی سالها خدمت کردند.

 رئیس جدید آکادمی باشگاه استقلال در خصوص برنامه ها برای درآمدزایی گفت: دیگر همه با روش کار در تیم های پایه ای آشنایی دارند امیدوارم بتوانم با شکل و شمایلی بسیار حرفه ای و شفاف و صادقانه به باشگاه استقلال خدمت کنم. مسلماً در این جایگاه حواشی زیادی هم به صورت آشکار و هم به صورت پنهان در کمین هستند. اصول کار ما براساس کیفیت و اخلاق مداری است و در بحث مسائل غیر اخلاقی به احدی باج نمی دهم و با هیچکس  سازش نخواهم کرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ام IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    آره همانطور که منصوبان هیتلر هم ذره ای از حقوق بشر عقب نشینی نمیکردن :)))

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی