نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
علی انصاریان و مادرش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لقب سامورایی را خبرورزشی بعد از یکی از دربی‌های تهران به علی انصاریان داد.

 امروز سالروز تولد علی انصاریان است مردی که خیلی زود ما را تنها گذاشت و کرونا او را از جامعه فوتبال و هنر گرفت. انگار همین دیروز بود که بعد از یکی از دربی‌های تهران خبر ورزشی به علی انصاریان لقب سامورایی داد.

جالب اینکه علی هم از این لقب خیلی خوشش آمده و در مصاحبه با همکاران ما گفت: همه سامورایی های تهران بچه جنوب شهرند و من هم افتخار می‌کنم که از جنوب شهر آمدم و به سطح اول فوتبال ایران رسیدم.

انصاریان هیچ گاه خاستگاه و خانواده خود را فراموش نکرد. او تا آخرین لحظات زندگی اش عاشقانه مادرش را دوست داشت و به خانواده عشق می ورزید اما حیف که دست تقدیر خیلی زود تر از حد تصور او را از مادر عزیزش گرفت و جامعه فوتبال و هنر را هم عزادار کرد.

حالا و در چشم به هم زدنی به سالروز تولد علی انصاریان رسیده‌ایم اگر علی زنده بود، امروز ۴۴ ساله می شد اما حیف که حالا به جای دیدن او در میادین فوتبال و یا فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی باید به سر خاکش برویم و برای سامورایی فاتحه بخوانیم.

 روحش شاد یادش گرامی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی انصاریان،مهرداد میناوند IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    علی آقا تولدت مبارک ولی ایکاش بودی خیلی زود رفتی خیلی دوستت دارم و هیچ وقت داغ رفتنت برام سرد نمیشه همیشه به یادتم خدایا حکمتت رو شکر علی با اینکه ورزشکار بود اما فوت شد اما من یه کسی رو میشناسم که پیره و مشکله قلب داره و اکسیژن خونش روی ۴۰ بوده و ریه هاش ۹۰ درصد درگیر بوده اما خداروشکر سالمه چرا علی فوت شد(۱۳۹۹/۱۱/۱۵) این تاریخ رو اصلا دوست ندارم اصلا ....
  • علی IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    عشقی سامورایی عشق تولدت مبارک بامرام ایشالا که اونجاهم خنده روی لبات باشه و قهقه بزنی اما داداش ما اینجا خیلی برات گریه میکنیم ایکاش میشد که برگردی بازم تولدت مبارک aliansarian یه اسمیه که هرکسی بشنوه یاد تعصب و مرامت میافته
  • علی US ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    تولدت مبارک بزرگمرد دوست داشتنی .حیف که نیستی تا تولدت را در کنار ننه علی عزیز جشن بگیری. خودت می‌گفتی تولد بهانه‌ای است برای خدشحال کردن مادرت . حالا از آسمون حواست به مادرت باشه. امروز غمگین ترین آدم دنیا مادر عزیزت است . علی آقای خوش قلب و مهربون خودت از خدا بخواه که بهش آرامش بده.
  • 1356/4/14علی انصاریان IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    علی تی ان تی علی سامورایی تولدت مبارک بامرام کاش بشه که برگردی پیشمون دلمون برای خودت و خنده هات و شوخی هات تنگ شده......

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی