کارشناس فوتبال دوباره یاد سرمربی سابق تیم ملی افتاد/ حضورش به صلاح نبود!
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است تمدید قرارداد اسکوچیچ بهترین اتفاق ممکن در این برهه زمانی بوده است.

بیژن ذوالفقار نسب در خصوص گروه بندی دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و حضور ایران در گروه A  این رقابت‌ها گفت: هیچ گروه راحتی وجود ندارد و فرقی بیت این گروه A و B وجود ندارد و تمامی تیم ها برای صعود به جام جهانی وارد مسابقات خواهند شد. تیم ملی اگرچه بخت نخست صعود به جام جهانی در این گروه است اما همه اینها منوط به آن است که با برنامه ریزی و هدف گذاری و همچنین برگزاری اردوهای آمادگی و بازی دوستانه بتوانیم تیم ملی را برای این رقابت ها آماده کنیم تا بدون دغدغه و دردسر به جام جهانی صعود کنیم.

وی افزود: تیم ملی یکی از بهترین نسل‌های خود را دارد. بسیاری از این بازیکنان نقش پررنگی در تیم های خود در اروپا دارند و می‌توان با برنامه ریزی و هدف گذاری به موفقیت های چشم گیری رسید و در فوتبال اُیا و جهان حرف‌های زیادی برای گفتن داشت. از طرفی ما نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم. درست است در سال های اخیر همواره کرده را شکست دادیم و با شکست عراق به دور بعدی صعود کردیم اما مسلما این تیم ها انگیزه فراوانی برای تقابل با ایران دارند.

بیشتر بخوانید:

او در خصوص تمدید قرارداد اسکوچیچ اظهار داشت: در این برهه زمانی این بهترین تصمیم ممکن بود که رخ داد. ایشان حالا شناخت خوبی از بازیکنان و فضای تیم ملی دارند و به هماهنگی خوبی با بازیکنان و کادرفنی خود رسیده اند. به نظر من می‌شد مربی موفق تر و با تجربه تر را به خدمت گرفت اما در کجایی دنیا می‌توان در فاصله زمانی ۱۰ تا ۱۵ روز یک سرمربی خوب را به خدمت گرفت آن هم درحالی که زمان کوتاهی تا شروع مسابقات مانده است. 

وی در مورد حضور مجدد کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی گفت: کارلوس کی‌روش امتحانات خود را پس داده و عملکرد او نیز مشخص است. در این شرایط و موقعیتی که فوتبال ما در آن حضور دارد حضور ایشان به هیچ وجه به صلاح فوتبال ایران نبود و آزموده را بار دیگر آزمودن خطاست.

ذوالفقارنسب در پایان در مورد رقابت پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی در لیگ بیستم بیان کرد: رقابت این دو تیم در این فصل جذابیت لیگ بیستم را بیشتر از سالیان گذشته کرده است. به نظر من تیمی قهرمان خواهد شد که در این ۵ بازی اخیر تمرکز خود را به خوبی حفظ کند و به دور از حاشیه و در آرامش به رقابت خود ادامه دهد. پرسپولیس هم اکنون با ۲ امتیاز بیشتر در صدر قرار دارد و با توجه به تجربه و موفقیت های این تیم در سالیان اخیر این تیم شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی دارد و این موضوع می‌تواند برگ برنده پرسپولیس باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لرستاني تيغ IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    اين آقا و حاج رضايي هر دو يك توهم پدرخوانده پنداري فوتبال ايران دارن! بله نتايج كيروش و شان و مقام و جايگاه فوتباليش در جهان مشخصست و شان تو هم مشخص! ثانياً اگر آزموده را آزمودن خطاست كه كيروش در آزمون سربلندي ايران سربلند بوده و شما دو نفر سرافكنده چون هر دو در جام ملتهاي قبلي آرزوي شكست ايران را داشتيد! بقول جناب محصص بعدها ميفهميم كه كيروش كه بود و چه كرد! تو و حاج رضايي هم در توهمات و كينه ورزي خودتان بمانيد! دوره جفتتون خيلي وقته گذشته! اين جمله حاج رضايي رو فراموش نميكنم كه افاضه كرد:" اگر با كيروش قهرمان جام جهاني هم بشويم نبايد بيايد!" همين جمله به كفايت، وطن دوستي و انصاف اين آقايان رو نشون ميده!
  • Zarvan IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    لطفا کسانی ک راجبه کارلوس کیروش مقرضانه و‌ ن علمی حرف میزنن کلا تحریمشون کنین تا توی خونشون با دیوار رو ب روشون صحبت کنن
  • کارلوس IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    کی روش،دو کار خوب انجام داد1=بازیکن سالاری را تمام که هیچ!نابود کرد!!2=کمپ تیمهای فوتبال خوبی را ساخت(اگر ایشان نبودند ساخته نمی شد) و دو کار اشتباه داشت1=فکر میکرد ایرانی ها فوتبال نمی فهمند،و سیستم دفاع محض و ضد حمله را پیاده کرد 2=هیچ مقام با ارزشی (نه در آسیا و نه در دنیا)بدست نیاورد،،و به بازی خوب هم جام نمیدهند!!!
    • محمد IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      همچین میگی مقام نیاورد انگار داری راجع به برزیل صحبت میکنی قبل از کیروش هیچ افتخاری برای ما بهتر از رسیدن به جام جهانی نبود
  • Hamid IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    کاک بیژن همشهری عزیز کی روش رو بی خیال!!!(در حد کی روش نیستی) فقط ۱ کلمه بگو واسه فوتبال سنندج چیکار کردی؟؟؟ چه خدمتی به بچه های شهرمون کردی؟ خیلی جالبه که بی کارنامه ها و بیکارها واسه جلب توجه گیر میدن به کی روش!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی