ماجرای حضور الهه منصوریان در پلیس شانگهای/ پای یک فایتر چینی وسط است؟
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتشار پوستر مسابقه الهه منصوریان با یک فایتر چینی به نام wangxiyue باعث شد تا پای قهرمان جهان به اداره پلیس شانگهای باز شود.

مسئولان سازمان WBk که قبلا قصد داشتند با الهه منصوریان قرارداد ببندند و اتفاقا پبشنهاد مالی خوبی نیز به او داده بودند، پس از شنیدن پاسخ منفی وی بدون اطلاع او نامش را در لیست فایترهای این سازمان قرار دادند و عجیب اینکه حتی خبر از مسابقه منصوریان با یک فایتر سرشناس چینی دادند.

از آنجایی که حضور یک ورزشکار در دو سازمان غیر قانونی است و الهه منصوریان هم فعلا با سازمان معتبر و بزرگ WLF قرارداد دارد، مسئولان WLF در ابتدا تصور کردند که الهه به تعداتش عمل نکرده و شاید با دریافت پیشنهادهای بزرگ راهی سازمان دیگری شده است.

به همین دلیل مسئولان این سازمان خیلی زود جلسه‌ای را با منصوریان برگزار کردند و در آنجا بود که خود الهه هم متوجه ماجرا شد و موضوع را برای مسئولان WLF توضیح داد و اعلام کرد که هیچ قراردادی با WBK منعقد نکرده است.

بهرحال مسئولان WBK قصد داشتند این ورزشکار را در یک عمل انجام شده قرار دهند و انتشار تصویر و خبر حضور او به دنبال جلب نظر مردم و جذب تماشاچی بودند. همین دو دلیل باعث شد تا سازمان WLF به همراه الهه منصوریان از پلیس شانگهای بخواهند تا به این ماجرا ورود کند تا برخورد لازم با سازمان WBK صورت پذیرد.

خبر دیگر در مورد الهه این است که او خودش را برای مسابقه بعدی در WLF آماده می کند تا با کسب یک پیروزی دیگر به کمربند قهرمانی این مسابقات معتبر نزدیک‌تر شود. جدا از این الهه همچنان مربی تیم وشوی جوانان شانگهای است و چند بازیکن ملی‌پوش کشور چین را تعلیم می دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الهه اژدهابازی بسه IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    این دختر قلبش در خطره باید تو فدراسیون کار کنه نه روی رینگ مسابقه ما نمیذاریم الهه دیگه فایت کنه حتی بصورت آموزشی
  • نیکزاد IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    یه دختره ولی قلب بزرگتر از خیلی از مردها داره
    • زهرا شصت ساله از تهران IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      آفرین بر این سه خواهر قهرمان پیروز موفق و سرافراز باشید
  • علین IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    عزیزه دل ماس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی