نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
اعتراف داور جنجالی لیگ برتر: از صحنه جا ماندم/ لحظه درگیری شدید را ببینید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حرکت شهاب گردان به روی مهاجم سایپا در همان شروع کارت قرمز داشت و اگر داور در صحنه اول این کار را انجام می‌داد این تنش به وجود نمی‌آمد.

علی صفایی داور بازی ذوب آهن - سایپا در خصوص اینکه چرا در همان صحنه اول به دروازه‌بان ذوب آهن کارت قرمز نشان نداد گفت: به دنبال ضدحمله سایپا از صحنه جا ماندم و به همین خاطر بعد از مشورت با کمک داور تصمیم گرفتم به شهاب گردان کارت قرمز نشان بدهم. 

این در حالی است که خیلی‌ها می‌گویند اگر داور از صحنه جا مانده بود ابتدا نباید به شهاب گردان کارت زرد نشان می‌داد. باید از طریق هدست با کمک صحبت می‌کرد و همان بار نخست به او کارت قرمز نشان می‌داد. 

بعد از تصمیم کمک داور، دروازه بان ذوب آهن به سمت کمک داور حمله کرد و صحنه‌هایی را پدیده آورد که منجر به محرومیتش شد. 

به نظر می‌رسد علی صفایی به خاطر ضعف تصمیم‌گیری در این صحنه از سوی کمیته داوران چند هفته‌ای محروم خواهد شد.

در حالی که خیلی‌ها می‌گویند شهاب گردان به خوبی می‌دانست که حرکتش کارت قرمز داشته اما چون در ابتدا کارت زرد گرفت و در ادامه با تصمیم کمک داور کارت قرمز گرفت از کوره در رفت و عصبانی شد. 

ویدئوی این صحنه جنجالی را در زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدرضای گروه IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    بله دیگه وقتی پول زیادی برای گردان وگردانها اینجوری ازشعورمردم سواستفاده میکنه اگرگردان ندونه که حرکتش نه تنهااخراج داره بلکه بایدبخاطربازی ناجوان مردانه وخطرناکیکه انجام میده برای ۶ماه محروم بشه.نه اینکه این سرکشهاوبی ادبانه حمله وربشه به افرادبزرگترازخودش.من خودم ازگردان همیشه بعنوان یک بازیکن خوب باکیفیت فنی وباشخصیت یادمیکردم.امااین حرکتش باعث شدنظرم بکل عوض شدومتاًسفم.که بعضیهاجنبه ندارن وزودعیارخودشونورومیکنن.
  • محمدرضا IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    سلام، فوتبال‌چاله‌میدانی،هرفردی‌که‌ادعا‌می‌کنددراین‌جومیدان‌های‌فوتبال‌می‌تواند‌داوری‌کند‌بسم‌الله،آقایان قلعه‌نوعی،مجیدی،خطبیی،تاتار،گل‌محمدی،نکونام به‌وزیر،رئيس فدراسیون،داورتوهین‌ می‌کنندوافترامیزنندبرخوردی‌ازقانون نمی‌شوددیگرچی‌می‌ماند،تعطیل ش‌کنیدراحت‌تاببینیم‌‌ازکدام‌کشوردنیادرخواست‌کاردارند.یاالله
  • ضحا IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    چرا مامور یگان ویژه کاری نکرد بایستی با دو تا شتل گردان رو از ورزشگاه بیرون می انداخت متاسفم واسه فوتبال حرفه ای ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی