نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
آقای سرمربی سکوت خود را شکست/ پشیمانی به خاطر جدایی از تیم سابق
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مائوریتسیو ساری مربی جنجالی فوتبال ایتالیا بالاخره سکوت خود را شکست و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد.

مائوریتسیو ساری مربی جنجالی فوتبال ایتالیا که سابقه هدایت تیم‌های ناپولی، چلسی و یوونتوس را دارد و فصل جدید روی نیمکت تیم لاتزیو خواهد نشست بعد از مدت‌ها در مورد جدایی خود از چلسی و همچنین یوونتوس حرف زد.

ساری جدا شدنش از چلسی را یک اشتباه بزرگ خواند و سپس از این گفت که دلیل جدایی‌اش از یوونتوس درگیری با مدیر باشگاه یعنی پاول ندود نبوده است. او همچنین گفت که هیچ مذاکره‌ای با تیم رم یعنی رقیب و دشمن لاتزیو نداشته است.

ساری که تقریباً بعد از یک سال سکوت در مورد مسائل مختلف صحبت می‌کرد در مورد اینکه آیا بعد از بازی دو فصل قبل بین اودینزه و یوونتوس او با پاول ندود نایب‌رئیس باشگاه یوونتوس درگیر شده و حتی کار به درگیری فیزیکی هم کشیده شده اینطور توضیح داد: «نه این خبر قطعاً درست نیست. بحث‌ها و اختلاف نظرهای طبیعی بعد از بازی وجود داشت. من از اینکه تیم بعد از رسیدن به قهرمانی بدون انگیزه بازی می‌کرد ناراحت بودم و این طرز فکر را دوست نداشتم. تیم باید کارش را تا آخر فصل به بهترین شکل ممکن انجام می‌داد و سپس خودش را آماده حضور در لیگ قهرمانان می‌کرد هرچند که کار آسانی نبود. ما بازی‌های زیادی طی ۵۰ روز انجام دادیم اما اینکه سیم دستگاه‌مان را از برق بیرون بکشیم و بدون انگیزه به میدان برویم کار اشتباهی بود.»

وقتی از سارای این سوال را پرسیدند که در یوونتوس راحت‌تر بوده یا در چلسی او هیچکدام از این دو تیم را انتخاب نکرد بلکه جوابش ناپولی بود: «در ناپولی بیشتر به من خوش می‌گذشت و البته در چند ماه آخر در چلسی هم اوضاع خوب بود.»

ناپولی با هدایت مائوریتسیو ساری در فصل ۱۸-۲۰۱۷ رقیب جدی یوونتوس در راه قهرمانی سری آ بود و ۹۱ امتیاز هم کسب کرد اما در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات، بانوری پیر قهرمانی خود را قطعی کرد و ناپولی در حالی که در هتل بود جام را از دست رفته دید.

ساری در مورد آن شب هم صحبت کرد: «هنوز آن احساس را در وجودم دارم. همه آن‌هایی که ورزش حرفه‌ای انجام داده باشند می‌دانند من چه می‌گویم. واقعیت این بود که ما هنوز کورسوی امیدی داشتیم. وقتی داشتم به اتاقم در هتل می‌رفتم بازیکنان را می‌دیدم که روی پله‌های هتل نشسته بودند و گریه می‌کردند. جو خیلی بدی به وجود آمده بود و رویای بازیکنان از دست رفته بود و البته اتفاقات سوال‌برانگیزی  نیز در طول آن فصل رخ داد که باعث شد ما قهرمان نشویم.»

سرمربی سابق چلسی از پشیمانی خود بابت جدایی از چلسی و پیوستن به یووتوس گفت و آن را یک اشتباه بزرگ خواند: «در چلسی من یک اشتباه بزرگ مرتکب شدم. اشتباهم این بود که می‌خواستم به هر قیمتی که شده به ایتالیا برگردم. مارینا گرانوفسکایا مدیر چلسی به من اصرار کرد که در چلسی بمانم و از اینکه از این تیم جدا شدم خیلی ناراحت شد اما من می‌خواستم هر طور شده به ایتالیا برگردم. چلسی یک باشگاه بزرگ است و در سال‌های بعد آن‌ها بازیکنان جوانی را خریدند که کاملاً به درد سبک بازی من می‌خوردند.»

او در مورد تجربه خود در چلسی گفت: «من یک سال ویژه را در این تیم گذراندم، سالی که در آن، رومن آبراموویچ حق ورود به انگلیس را نداشت و در واقع ما نمی‌توانستیم مالک باشگاه را ببینیم. یک فصل خیلی سخت. همه کارها روی دوش مارینا بود و او هزار تا مشکل داشت. بحث فوتبالی در اختیار کادر فنی بود اما در آن زمان قدرت مالی باشگاه هم کاهش پیدا کرده بود و نمی‌توانستیم برنامه‌های‌مان را پیش ببریم. بعد یک دفعه آن‌ها بازیکنانی مثل ورنر، هاورتس، مانت و زیاش را خریدند که همگی مناسب سبک بازی ایده‌آل من هستند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی