سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸
۰ |
۰
توصیه تارتار به کمیته داوران/ دقت کنید!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی پیکان گفت: اشتباهات داوری در بالا و پایین جدول تاثیر گذار است و درخواستم از کمیته داوران این است که در چینش داورها دقت کند.

مهدی تارتار پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار کرد: بازی زیبایی بود و هر دو تیم در شروع بازی همدیگر را تحت فشار می‌گذاشتند و انصافا بازی فیزیکی و درگیرانه‌ای بود و یک گل بسیار تاکتیکی و خوب زدیم. گل مساوی را به شکلی خوردیم که هر کارشناس داوری گفت دو بازیکن در منطقه آفساید تاثیر گذار بودند و جالب این است که قبل از این‌که توپ وارد دروازه شود، هم پرچم بالا رفت و هم سوت به صدا در آمد و نمی‌دانم قانون به چه صورت است.

او ادامه داد: وقتی سوت زده شود تیم‌ها از حرکت می‌ایستند اما بعد از این‌که توپ وارد دروازه شد، هم پرچم پایین آمد و هم داور گل را قبول کرد. امیدوارم که ما اشتباه کرده باشیم اما باتوجه به تجربه‌ای که این سال‌ها دارم می‌گویم گل حریف آفساید بود. من دیروز راجع به این داور هشدار دادم و گفتم امیدوارم برنده بازی گروه داوری باشد اما داور روز خوبی پشت سر نگذاشت و در بازی تاثیرگذار بود.

سرمربی پیکان اضافه کرد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که برابر تیم بزرگ و قابل احترام سپاهان، یک بازی بسیار تاکتیکی اجرا کردند. ما ضد حمله‌های خوبی داشتیم و سپاهان هم در دقایق آخر رو به بازی مستقیم آورد اما تیم ما هم خوب دفاع کرد. در صحنه‌ای بازیکن حریف در محوطه جریمه با دست جلوی توپ را گرفت و امیدوارم داور درست تصمیم گرفته باشد. اشتباهات داوری در بالا و پایین جدول تاثیر گذار است و درخواستم از کمیته داوران این است که در چینش داورها دقت کنند.

او درباره رای بازی پیکان و سایپا گفت: من در این خصوص صحبت کردم و از اعضای کمیته استیناف تشکر کردم. قبل از اعلام رای یکی از مسوولان باشگاه سایپا اعلام کرد هر تصمیمی گرفته شود تمکین می‌کنند و احترام می‌گذارند اما بعد از اعلام رای حداقل پای حرف خودشان هم نماندند و فراموش کردند. ما در زمین بازی بردیم و همه این را می‌دانند. اگر غیر از این می‌شد همه به عدالت فدراسیون شک می‌کردیم. به فدراسیون تبریک می‌گویم، چون افراد سالم و پاکی مثل آقای صالحی را دارند.

تارتار اضافه کرد:‌ قطعا در این اتفاق سه چهار نفر مقصر بودند. اشتباه از جانب چند نفر صورت گرفته اما یک تیم نباید متضرر شود، چون در شرایط مساوی بازی را برده و تعویض ششم هم هیچ نقشی در این بازی نداشته است. این صحبت‌هایی که بعد از رای می‌شود حالت طنز دارد. باید با هر کسی که کوتاهی کرده برخورد شود نه تیمی که در زمین بازی را برده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی