چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
۲ |
۴
استقلال این دوقلوها را از هم جدا کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهروز رهبری فرد و مهدی هاشمی‌نسب دو مدافع مستحکم تیم پرسپولیس بودند که رفاقت عجیب و غریبی نیز با یکدیگر داشتند و به دوقلوهای جدا نشدنی پرسپولیس معروف شده بودند.

خبرورزشی - بهروز و مهدی خارج از مستطیل سبز روابط بسیار نزدیک با یکدیگر داشتند و کمتر کسی فکر می‌کرد رابطه این دو به واسطه پیشنهاد شگفت انگیز استقلالی ها به هم بخورد.

هاشمی‌نسب که اختلافاتی را با باشگاه پرسپولیس پیدا کرده بود پس از اینکه علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل پیشین استقلال به او پیشنهاد مالی وسوسه انگیز داد جمع سرخپوشان را ترک کرد و راهی استقلال شد تا پیراهن آبی بر تن کند.

پس از این اتفاق روابط رهبری فرد و هاشمی نسب کمرنگ تر شد به طوری که دیگر از آن رابطه عمیق خبری نبود. رهبری فرد این روزها از فوتبال فاصله گرفته اما هاشمی نسب به عنوان مربی روی نیمکت فولاد خوزستان می‌نشیند.

اینجا ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه الحقیر العربی IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    از همون بدو تاسیس این دو باشگاه، تیم کیسه پولهای بیت المال رو حروم میکرد و همیشه این داستان بی پولی در پرسپولیس بود. حالا کیسه کشا به ما میگن تیم حکومتی. جالب اینجاست که حاج فتل و کیسه کشان از چقدر هم به این کارشون افتخار میکردن. واقعا مایه ننگ فوتبالید
    • تاج کبیر IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      تا اونجایی که یادمونه تمام اختلاسگر های مثل بابک زنجانی و هدایتی و امثالهم پول بیت المال رو تو تیم پیروزی خرج می کردن هیچ تیم به اندازه پیروزی مربی و بازیکن خارجی نداشت و به آنها حقوق دلاری نمیاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی