گلایه سرمربی دانمارک از داوری/ داور هوای انگلیس را داشت؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کسپر هیولمند سرمربی تیم ملی دانمارک از عملکرد شاگردانش با وجود ناکامی در صعود به فینال یورو ۲۰۲۰ تمجید کرد و البته برتری انگلیس در این بازی را به لطف تصمیم بحث‌برانگیز داور دانست.

کسپر هیولمند، سرمربی تیم ملی دانمارک پس از شکست ۲ بر یک مردانش در وقت‌های اضافه بازی برابر انگلیس در دومین شب از مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰، ضمن تمجید از نمایش مردانش از تصمیم بحث برانگیز داور مسابقه انتقاد کرد.

جنجالی‌ترین صحنه‌ بازی، پنالتی‌ای بود که دنی ماکلی داور هلندی بازی به سود انگلیسی‌ها گرفت. تشخیص او در مورد برخورد میله بازیکن دانمارک با رحیم استرلینگ که حتی با استفاده از کمک داور ویدئویی هم سختگیرانه به نظر می‌رسید، به سه‌شیر این اجازه را داد که در ریباند پنالتی توسط هری کین به گل دوم برسد. هیولمند، گفت: «ما بسیار ناراحتیم. قبول این شکست برای من واقعاً سخت است چون ما واقعاً در یکقدمی فینال بودیم و یکسری شرایط متفاوت در زمین بازی باعث شد که ما نتوانیم قدم آخر را برای حضور در فینال برداریم.»

سرمربی وایکینگ‌ها افزود: «به نظر نتایج بازی را حوادث رقم زدند و یکی از آنها هم زمانی بود که استرلینگ داشت به دنبال توپ می‌دوید، وارد محوطه شد و یک پنالتی گرفت که اصلاً پنالتی نبود. این چیزهاست که بیشتر مرا ناراحت می‌کند. نمی‌دانم چرا داور (قبل از صحنه رخ دادن پنالتی) زمانی که دو توپ درون زمین بود، بازی را متوقف نکرد. (در موردی مشابه ماکلیه بازی را متوقف کرده بود). انگلیس موقعیت‌هایی داشت اما بازیکنان من با جان و دل جنگیدند و هر کاری از دست‌شان ساخته بود انجام دادند. انرژی آنها در پایان بازی دیگر تحلیل رفته بود اما باز هم دست از جنگیدند نکشدند. واقعاً حیف شد که آنها نتوانستند به فینال بروند چون لایقش بودند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی