جمعه ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
۰ |
۱
آقای‌خاص دوست دارد کدام تیم قهرمان شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورینیو می‌گوید با وجود این که در ایتالیا حضور دارد، اما دوست دارد انگلیس قهرمان شود.

ژوزه مورینیو سرمربی رم کف اخیرا به عنوان سرمربی این تیم به طور رسمی معرفی شد درباره پیروزی 2 بر یک تیم ملی انگلیس مقابل دانمارک و صعود به فینال یورو 2020 گفت :«بازی هیجان‌انگیزی بود و تیم برتر پیروز شد. انگلیس شایسته بُرد و تیمی فوق‌العاده بود و بدون شک شایستگی پیروزی را داشت. دانمارک به شیوه مورد انتظار من بازی کرد و در وقت اضافه واقعاً خسته بود. به مربی این تیم بابت عملکردی که  ارائه کردند، تبریک می‌گویم.»

مورینیو درباره صحنه بحث‌برانگیز بازی هم گفت: «درباره صحنه پنالتی هم باید بگویم، ترجیح می‌دهم به شیوه دیگری پیروز شوم! نمی‌دانم چرا VAR داور را به سمت صفحه نمایش نیاورد تا تصمیمش را تغییر دهد. به‌عنوان یک فرد فوتبالی خیلی خوشحالم انگلیس پیروز شد، اما بابت پنالتی ناامید شدم. آن صحنه هرگز پنالتی نبود.»

آقای‌خاص ادامه داد: «به هر حال می‌توانیم شاهد فینال بسیار بزرگی باشیم چون ایتالیا توانایی بیشتری نسبت به دانمارک دارد. این تیم بسیار محبوب است و از عهده فشارهای شدید برمی‌آید. انگلیس میزبان فینال است و نایب‌قهرمانی برای این تیم خوب نیست. بازیکنان انگلیس می‌توانند از پس فشارها بربیایند. به عنوان سرمربی رم خود را به ایتالیا متصل می‌دانم ضمن اینکه بازیکنانی دارم که در تیم ملی ایتالیا هم بازی می‌کنند، اما باید بگویم که طرفدار انگلیس هستم. دوست دارم که هری کین جام قهرمانی را از الکساندر چفرین تحویل بگیرد.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی