سرخیو راموس در پاری‌سن‌ژرمن
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

این بار سرخیو راموس، بازیکن پرافتخار اسپانیایی که حالا به دنبال ماجراجویی جدید است، شکار بزرگ پاری‌سن‌ژرمن بود.

پاری‌سن‌ژرمن از یک خرید بزرگ دیگر خود رونمایی کرد. این بار سرخیو راموس، بازیکن پرافتخار اسپانیایی که حالا به دنبال ماجراجویی جدید خود به پایتخت فرانسه رفته است.

راموس در پایان فصل گذشته و بعد از اینکه قراردادش با رئال‌مادرید به پایان رسید و دو طرف برای تمدید قرارداد به توافق دست پیدا نکردند از این تیم جدا شد. بلافاصله بعد از اعلام خبر جدایی راموس، پیشنهادی زیادی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دست راموس و وکلای او رسید. بازیکنی که می‌توانست به صورت رایگان به هر تیمی که می‌خواهد برود.

در میان تیم‌های خواهان سرخیو، دو باشگاه لیگ برتر انگلیس هم قرار داشتند اما راموس در نهایت هر دو پیشنهاد از لیگ جذاب انگلیس را رد کرد و ترجیح داد به فرانسه برود تا در پروژه پر زرق و برق پاری‌سن‌ژرمن حضور داشته باشد. مدافع باتجربه اسپانیایی قراردادی ۲ ساله را با تیم پاریسی امضا کرده است. نزدیکان او گفته‌اند که راموس از همان زمان که با پی‌اس‌جی اولین مذاکرات را انجام داده بود گفته پیشنهادی که از پاریس دریافت کرده است را نمی‌تواند رد کند.

البته از جدایی راموس از رئال‌مادرید، وضعیت آینده او برای مدتی نامعلوم بود و در همین زمان بود که طبق ادعای سایت گل، باشگاه‌های آرسنال و منچسترسیتی برای جذب این بازیکن دست به کار شدند و پیشنهادهایی روی میز مذاکره گذاشتند که امیدوار بودند بتواند راموس را وسوسه کند. طبق گزارشی که گل منتشر کرده، پیشنهاد آرسنال قراردادی دو ساله با مبلغ ۱۵ میلیون پوند به ازای هر سال بود.

در حالی که گروه مشاوران و وکلای راموس موافق انتقال او به انگلیس بودند خود این بازیکن تمایلی به این انتقال نداشت و حضور نداشتن آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان دلیل اصلی خود برای نرفتن به این تیم عنوان کرده بود.

در مورد منچسترسیتی هم قرارداد پیشنهادی تا سال ۲۰۲۳ بود و طبق این قرارداد راموس می‌توانست به مدت ۳ سال هم در لیگ آمریکا و در تیم نیویورک سیتی که زیرمجموعه مالکان باشگاه منچسترسیتی به حساب می‌آید بازی کند. اما این بار هم راموس مخالف این انتقال بود و در نهایت پاری‌سن‌ژرمن برنده این رقابت شد.

سرخیو راموس در پاری‌سن‌ژرمن

راموس در شرایطی سانتیاگو برنابئو را ترک کرد که برای تمدید قرارداد با باشگاه رئال مادرید به مشکل خورد. مادرید تمایلی نداشت که درخواست او مبنی بر عقد قرارداد ۲ ساله را بپذیرد چون آنها فقط حاضر به تمدید یک ساله قرارداد کاپیتان خود بودند. خیلی وقت است که سیاست رئال‌مادرید در مورد بازیکنان پا به سن گذاشته خود همین است و در مورد راموس نیز همین اجرا شد. ضمن این رئال از راموس خواست که دستمزد ۱۲ میلیون یورویی سالانه خود را کاهش دهد.

اما پاری‌سن ژرمن‌حاضر بود مبلغ مورد علاقه راموس را بپردازد. طبق این قرارداد راموس سالانه ۱۲ میلیون یورو برای هر فصل دریافت می‌کند که با در نظر گرفتن پاداش‌ها این رقم به ۱۵ میلیون یورو نیز می‌رسد.

سرخیو با پوشیدن شماره ۴ بعد از عقد قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن گفت: «خیلی خوشحالم که به پی‌اس‌جی پیوستم. این یک شانس بزرگ در زندگی من است، یک چالش جدید و یک روزی که هرگز آن را فراموش نخواهم کرد. افتخار می‌کنم که بخشی از این پروژه بسیار جاه‌طلبانه باشم و به تیمی با بازیکنان بزرگ بپیوندم. این باشگاهی است که همواره در بالاترین سطح قرار داشته و پایه‌های مستحکمی دارد. می‌خواهم با پاریس رشد کنم و به این تیم در کسب جام‌های مختلف کمک کنم.»

ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم با تمجید از راموس او را فوتبالیستی کامل خطاب کرد و گفت: «او یک جنگجوی ذاتی است، یک رهبر و یک حرفه‌ای تمام عیار.»

حالا ستاره شماره ۴ به دنبال یک چالش جاه‌طلبانه و پر از پول در قلب فرانسه است. 

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی