نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
رضا کرمانشاهی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان توضیحاتی را در خصوص اتفاقات پایان بازی با تراکتور ارائه و اعتراض شدید این تیم از داوری این مسابقه را اعلام کرد.

پس از پایان بازی دو تیم تراکتور و گل گهر در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر، خبری مبنی بر شکایت رضا کرمانشاهی داور این دیدار از یکی از اعضای تیم گل‌گهر در کلانتری مطرح شد.

کرمانشاهی در این زمینه گفت: از روی نیمکت گل‌گهر به من فحش ناموسی دادند. آن‌ها را نگه داشتم تا تکلیف مشخص شود. از گزارش بازی خودم هم عکس می‌گیرم و اگر کمیته انضباطی برخورد نکند، عکس آن را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهم.

از سوی دیگر حیدر افسری مدیر تیم گل گهر نیز در مورد طرح شکایت کرمانشاهی، عنوان کرد: او پس از پایان بازی خواست جو بیهوده ایجاد کند و گفت به من فحاشی کرده‌اند. به یگان ویژه مستقر در ورزشگاه گفت و آن‌ها هم گفتند اگر شکایتی دارید باید به کلانتری بروید اما اصلا مساله به کلانتری کشیده نشد. یکی از همراهان تیم با او صحبت کرد و همه چیز حل شد و الان هم همه در هتل هستیم.

وی افزود: او یک بار گفت کارت اعضای تیم را بدهید و بعد گفت از روی سکو به من فحاشی شده، ما نمی‌دانیم چه کسی فحاشی کرده و هر که را گفتیم گفت نه این نبوده، یگان ویژه هم تایید کرد که کسی فحاشی نکرده است. 

افسری با اشاره به نحوه قضاوت کرمانشاهی در این بازی تصریح کرد: او در نیمه دوم عاشوری را دو کارته و اخراج کرد اما خطای دوم اصلا کارت نداشت. گفتیم تیم را ده نفره کردی چرا در دقیقه ۹۵ سوت نزدی؟ (با توجه به اعلام ۵ دقیقه وقت تلف شده در پایان نیمه دوم)، گفت بازی تعویض داشته اما مگر تعویض بیشتر از ۳۰ ثانیه طول می‌کشد؟ ما در دقیقه ۹۶:۰۸ گل خوردیم. 

او در پایان گفت: بعد از بازی هم به هرکسی رسید کارت قرمز داد و اخراج کرد. مربی، مربی دروازه‌بان‌ها و حتی مدیر رسانه‌ای ما را هم اخراج کرد! واقعا از این وضعیت خسته شده‌ایم. به این داوری به شدت اعتراض داریم اما از بس شکایت کردیم خسته شدیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    کلا قلعه نویی خودش بی ادبه کادرشم همینطور! بازی قبلم جلوی سرورش تو راهروی رختکن هرچی لیاقت شخصیت خودش بود و به کادر پرسپولیس گفته بود. البته عقده داشتن از پرسپولیس برای این آدم طبیعیه. بالاخره کلی سوزدندتش
  • رضا IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    خدایش حق تیم گل گهر ضایع شد وفت اضافه بازی پنج دقیفه اعلام شد ولی گل تراکتور در دقیقه هفت وقت اضافه زده شد وداور به عمد بازیو کش دادطبیعیه که کادر فنی گل گهر بایدم عصبانی میشدند
  • سردار IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    خداییش هوچی گری قلعه نویی زبانزد خاص عام است رییس مافیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی