نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
لیونل مسی؛ قهرمانی آرژانتین در کوپا آمریکا 2021
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین بابت قهرمانی آلبی‌سلسته در مسابقات کوپا آمریکا ۲۰۲۱ بی‌اندازه خوشحال بود و گفت هنوز این اتفاق را باور نمی‌کند.

لیونل مسی که با برتری یک بر صفر بامداد امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل برزیل در دیدار فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۱ اولین قهرمانی‌اش در یک تورنمنت معتبر را با پیراهن آلبی‌سلسته تجربه می‌کند، پس از این بازی گفت: «خوشحالی‌ای که امروز احساس می‌کنم را نمی‌توانم توصیف کنم. من این لحظه را به دفعات در خواب دیده بودم.»

وی افزود: «از دوره قبلی کوپا آمریکا کاملاً واضح بود که این تیم خیلی قدرتمند و باانگیزه است. گاهی اوقات در فینال شکست خوردم اما می‌دانستم که در نهایت چنین روزی خواهد آمد که قهرمانی را با آرژانتین تجربه کنم. احساس می‌کنم خدا این لحظه را برایم کنار گذاشته بود، آن هم در بازی مقابل برزیل و در خاک آنها.»

فوق‌ستاره تیم ملی آرژانتین که پس از بازی در همان زمین با خانواده‌اش تماس تصویری برقرار کرد، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: «وقتی بازی تمام شد به خانواده‌ام فکر می‌کردم. اوقات زیادی بوده که به همراه خانواده سختی‌های زیادی را کشیده‌ایم. روزهایی بوده که وقتی به تعطیلات می‌رفتیم، چند روز اول ناراحت بودیم اما این بار تعطیلات متفاوتی خواهیم داشت.»

مسی ۳۴ ساله تصریح کرد: «هنوز نمی‌توانیم باور کنیم که قهرمان شده‌ایم. این بازی در تاریخ ماندگار خواهد شد، نه‌ تنها به خاطر اینکه ما قهرمان شدیم، بلکه به این خاطر که ما برزیل را در خانه‌اش شکست دادیم. چه حس دیوانگی زیبایی است! این حس فوق‌العاده‌ای است. خدایا ممنونم، ما قهرمان هستیم.»

برنده ۶ توپ طلا در پایان در تمجید از سرمربی آلبی‌سلسته اظهار داشت: «لیونل اسکالونی شایسته این قهرمانی بود. او همیشه بهترین را برای تیم ملی می‌خواست. اسکالونی می‌دانست چطور تیمی برتری‌جو بسازد و شایسته به رسمیت شناخته شدن است.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    چقدر خوشحال هست از یک جام ملی
  • H IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    جای امباپه بودی چکار میکردی ۱۸ سالش بود قهرمان جام جهانی شد
    • کینگ IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
      جای مسی بود چکار میکرد قبل ۲۴سالگی سه توپ طلا برده؟!!!
    • حامد IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
      مسی با اصالت آرژانتینی تونست با تیم ملی آرژانتین قهرمان شه امپاپه آفریقایی تبار با تیم متشکل از منتخب قاره افریقا تونست جام رو برای فرانسه ببره
    • مجید IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
      در حدی هستی ک مسی رو قضاوت میکنی؟
  • عل IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    ماشاالله به مسی
  • محمد IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    ان‌شاالله قهرمانی جام جهانی با مسی درقطر چون واقعا لیاقتش رادارد بازیکن بی تکبر وخارق العاده دردنیای فوتبال
  • مسی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    بهترین بازیکن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی