نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اعتراض محمود فکری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است که وقفه ایجاد شده در لیگ بابت بازی‌های تیم ملی، تیمش را از آمادگی دور کرده است.

محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: برای ما خیلی مهم است که در بازی فردا سه امتیاز را بگیریم، البته برای هر دو تیم مهم است، چون سه امتیاز بازی فردا به هر دو تیم برای بقا در لیگ برتر کمک می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به وقفه ایجاد شده در لیگ، متأسفانه ما از آمادگی‌مان دور شدیم و سه بازی اولی که انجام دادیم و امتیازهای خوبی کسب کردیم، وقفه لیگ کار ما را خراب کرد. اگر بازی‌های آخر ما را هم نگاه کنید، حق‌مان باخت نبوده و تقریباً بازی برابری با حریفان داشتیم. حتی اگر بچه‌های ما دقت کرده بودند، شاید پیروز بازی‌ها می‌شدیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی ارائه می‌دادیم اما امتیازات لازم را از بازی‌ها نگرفتیم. امیدوارم فردا بچه‌ها با تمام انرژی و توان‌شان بازی کنند تا با گرفتن سه امتیاز این بازی، خیال‌مان را از بابت بقا در لیگ راحت کنیم.

فکری در خصوص تیم ذوب‌آهن نیز گفت: تیم ذوب‌آهن تیم خوبی است و سرمربی این تیم در نیم فصل اول اینجا بوده و از تیم ما شناخت دارد. بازیکنان ذوب‌آهن هم خوب هستند و حالا اینکه فضایی پیش آمده تا این فصل نتیجه نگیرند، اما تیم خوبی هستند. من امیدوارم بازی خوبی از سوی هر دو تیم ارائه شود، مشکلی پیش نیاید و هر تیمی مستحق امتیاز گرفتن و پیروزی بود، سربلند شود.

وی در خصوص غایبان تیمش اظهار داشت: چند بازیکن مصدوم داریم، اما نگران نیستیم و امیدواریم که بازیکنان جایگزین جای آنها را پر کنند و همچنین بازیکنان مصدوم‌مان هرچه زودتر برسند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی