سه‌شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
۰ |
۳
لو رفتن حرف‌های عجیب رئیس علیه اسطوره‌های تیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سال ۲۰۰۶ فلورنتینو پرس اظهاراتی عجیب علیه رائول و کاسیاس دو ستاره رئال‌مادرید داشته که فایل صوتی آن لو رفته است.

فلورنتینو پرس مدیر رئال مادرید در سال ۲۰۰۶ و پس از استعفا در دوره اول حضورش در رئال مادرید صحبت‌هایی انجام داده که حالا پس ۱۵ سال فایل صوتی این صحبت‌ها لو رفته است.

پرس در این مکالمه عجیب به ۲ اسطوره رئال‌مادرید یعنی رائول گونسالس و ایکر کاسیاس حمله می‌کند و مدعی است که این ۲ در سطح رئال نیستند. پرس در این صحبت‌های باورنکردنی و عجیب به ۲ اسطوره رئال‌مادرید حمله کرده و می‌گوید: «کاسیاس در سطح دروازه‌بانی رئال مادرید نیست. مهم نیست که دیگران چه بگویند، از نظر من او به درد رئال مادرید نمی‌خورد و هرگز برای رئال مناسب نبوده است. حضور او در رئال بزرگترین اشتباهی بوده که انجام دادیم. کاسیاس هم یکی از بزرگترین کلاهبرداری‌های تاریخ فوتبال است. آن‌ها بزرگترین کلاهبردارهایی هستند که رئال تاکنون داشته است.»

نکته جالب این که هم کاسیاس و هم رائول در حال حاضر در باشگاه رئال‌مادرید مشغول به کار هستند. کاسیاس از مدیران باشگاه است و در بنیاد خیریه مشغول شده، در حالی که رائول هدایت تیم رئال‌کاستیا را برعهده دارد.

در بخش دیگری از این فایل، پرس از ستاره‌های آن دوران دنیای فوتبال تمجید می‌کند و می‌گوید: «زیدان برای تیم یک شخصیت بزرگ است و بکام و رونالدو، نه؟ اما یک عده هم هستند که فکر می‌کنند ... بگذریم. رونالدو بازیکنی بداخلاق است. اینها همه‌شان بداخلاق هستند. رائول بداخلاق است و فکر می‌کند که رئال مادرید مال اوست و او اینجا از همه چیز به سود خودش بهره می‌برد. او و مدیربرنامه‌هایش. او آدمی منفی است که دارد رئال مادرید را خراب می‌کند و روی روح روان و بازیکنان هم تأثیر منفی می‌گذارد و من هم به خاطر کارهای او به دردسر افتاده‌ام»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی