نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ماجرای تنیسوری که امیر جدیدی از قهرمانی او خوشحال شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فینال مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی تنیس کشور، با حضور داوود عزیزی رییس فدراسیون و وزیر ورزش مسعود سلطانی فر برگزار شد، امیرحسین بادی قهرمان این رقابت‌ها، پیش بینی نمی‌کرد بتواند فینال را ببرد. امیر جدیدی با گذاشتن یک استوری در اینستاگرام برد بادی را تبریک گفت.

امیر حسین بادی تنیسور مطرح کشورمان، جلوی وزیر ورزش به اردوی تیم ملی دعوت شد. او دیروز با شکست حسام اسماعیل یزدی قهرمان مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی شد. امیر جدیدی بازیگر سینما که دوست بادی است، از قهرمانی او خوشحال شد.

پیش بینی می‌کردی قهرمان این مسابقات شوی؟

خیر، من از مسابقات جایزه بزرگ بندرعباس،تمرین نکرده بودم، دراین مدت فقط شاگرد می‌گرفتم ودو هفته قبل از مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی تمریناتم را شروع کردم، خودم فکرش را نمی‌کردم که قهرمان این مسابقات شوم چراکه تمریناتم کم بود و رقبا آماده به میدان آمده بودند.

مسابقات در چه سطحی بود؟

سطح مسابقات بسیار بالا بود. تمام ملی پوشان تنیس که در دو مرحله اردو آماده سازی حضورداشتند در این مسابقات بودند. سطح مسابقات بسیاربالا بود، بچه‌ها واقعا آماده بودند و عملکرد خوبی در مسابقات داشتند. با اینکه انتظارش را نداشتم اما خوشحالم که توانستم قهرمان این مسابقات بشوم.

امیر جدیدی به قهرمانی ات واکنش نشان داد، دراین باره برایمان بگو...

امیر جدیدی که خودش تنیس را حرفه ای دنبال می‌کند و از دوستان من است از قهرمانی من خوشحال شد. او با گذاشتن یک استوری قهرمانی من را تبریک گفت.

به تیم ملی می‌روی؟

نمی‌دانم، بعد از قهرمانی من در مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی ،داوود عزیزی رییس فدراسیون در مقابل وزیر ورزش از من دعوت کرد تا اردوی‌های آینده تیم ملی حضور داشته باشم،باید دید طاهری چه تصمیمی برای پیوستن من به تیم  میگیرد.من هر زمان که تیم ملی به من نیاز داشته باشد،به کمک تیم ملی می‌روم.

پیش بینی ات راجع به مسابقات دیویس کاپ چیست؟

ما تنیسورهای خوب و مطرحی در ایران داریم، شاهین خالدان و حمیدرضا نداف دو وزنه برای تیم ملی هستند، ما قطعا میتوانیم به سید سه آسیا صعود کنیم.با توجه به اینکه ترکمنستان از میزبانی انصراف داده، امیدوارم ایران بتواند میزبانی مسابقات دیویس کاپ را بگیرد. اگرما میزبان باشیم شرایط واقعا به نفعمان می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی