نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
جواد خیابانی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

برنامه «المپیک ۲۰۲۰» از استودیو ۱۱ سازمان صدا وسیما روی آنتن شبکه جوان سیما یعنی شبکه سه خواهد رفت.

شبکه سه سیما با توجه به اهمیت مسابقات المپیک و حضور ورزشکاران ایرانی در این رقابت‌ها برنامه ویژه‌ای را تحت عنوان «المپیک ۲۰۲۰» برای مخاطبانش تدارک دیده، جواد خیابانی از جمله گزارشگرانی است که از طرف شبکه سه به توکیو اعزام می‌شود.

این برنامه شامل بخش های مختلف و متنوعی است که به فراخور موضوع هر برنامه به تهیه کنندگی بهزاد کاویانی در طول زمان برگزاری این رویداد روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. همچنین یک گروه متشکل از عوامل سازمان صداوسیما به توکیوی ژاپن اعزام شده اند تا با دایر کردن دفتر صداوسیما در مرکز رادیو تلویزیونی این مسابقات در IBC و ارسال تصاویر و اجرای برنامه های مرتبط و گزارش های حاشیه‌ای از زوایای المپیک را به تصویر بکشند.

برای اجرای این برنامه، تلفیقی از مجریان باتجربه و جوان شبکه سه سیما در نظرگرفته شده اند. از جمله پیمان یوسفی، بهزاد کاویانی، سیدمصطفی حسینی، بهنام مهدیزاده در تهران و جواد خیابانی، شهاب قاسمی در توکیو.

همچنین گزارشگران اختصاصی رشته های مختلف مسابقات را برای بینندگان گزارش خواهند کرد. ضمن این که گزارش مسابقات کشتی آزاد و فرنگی را هادی عامل گزارشگر شناخته شده کشتی کشورمان مستقیما از سالن محل برگزاری مسابقه در توکیو انجام خواهد داد.

همزمان با شروع این مسابقات روزانه از حدود ساعت ۴:۳۰ صبح به وقت تهران تمام مسابقات ورزشکاران و تیم های اعزامی کشورمان به طور کامل به صورت زنده پخش خواهد شد و این روند تا پایان رقابت های روز یعنی تاحدود ساعت ۱۷ ادامه می یابد. همچنین در ساعات انتهایی شب حدود ساعت ۲۳:۳۰ یک برنامه حدود ۱۰۰ دقیقه ای همراه با حضور مهمانان و کارشناسان مختلف پخش خواهد شد. ضمن اینکه هر شب و به طور مستمر در این برنامه ارتباط مستقیم تصویری با دفتر توکیو برقرار شده و آخرین گزارش ها و تصاویر رقابت ها حاصل کار گروه اعزامی به المپیک تقدیم بینندگان و مخاطبان شبکه سه خواهد شد.

برنامه «المپیک ۲۰۲۰» از استودیو ۱۱ سازمان صدا وسیما روی آنتن شبکه جوان سیما یعنی شبکه سه خواهد رفت. همچنین در این برنامه موسیقی های اختصاصی که هنرمندانی همچون حجت اشرف زاده منحصرا برای استفاده در المپیک ۲۰۲۰ تولید و اجرا کرده اند به همراه نماهنگ های بسیار جذاب تقدیم بینندگان خواهد شد.

اولین قسمت این برنامه روز جمعه اول مردادماه همزمان با آغاز المپیک و مراسم افتتاحیه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • S.h IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    احترام به مخاطب موج میزنه. آخه خیابانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟مهدی‌زاده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • نظری IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    نمی رفتن سنگین تربودن چون هیچ شانسی برای بردن مدال درهیچ رشته ای نداریم
  • بیکار IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    پس فردوسی پور چی؟؟ خجالت بکش شبکه سه
  • یزدان IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    من می ترسم زبل خان ادم فروش رو هم بکنن مجری !!!!؟
  • مولر IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    الان که زمان ماموریت و بخور بخور بوجه فراهم شده . دیگه نه کرونا داریم نه صرفه جویی . تازه ننوشت به ازای هر مجری چند نفر جراستی مفت خور و چند تا مدیر . در پیتی رفتن .... چون سازمان جزع از مردم بهترانند.
  • انا IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    خیابانی رفته ایول میشینیم چند روز فیلم خنده دار میبینیم
  • ناشناس IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    سلام ژاپن سلام توکیو سلام من کیو، الان ژاپن ساعت هشت شبه یعنی نه نیست هشته تو ایرا باید ۳باشه شایدم نباشه
  • مدار گردی فروغی IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    لطفا دیگر ننویسید و نگویید شبکه سه شبکه جوان شبکه جوان در حال حاضر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام تلگرام و یوتیوب هستند که هر پست در بعضی از پیج ها و کانالهای آنها بازدید میلیونی دارد نه شبکه سه که بعد از آمدن علی عسکری و بعد از آن فروغی شده شبکه میز گرد و وراجی و حرف های به قول معروف صد من یک غاز که هیچ ارزشی ندارد و حتی شبکه 4 از آن پر طرفدارتر است
  • هادی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    شبکه سه از اسمش پیداست شبکه ای که گزارشگران جوان را انتخاب کرده که همگی تقلید صدای عادل یا مزدک وجالبتر تقلید از خیابانی و سرهنگ علیفر در یورو بود که باید صدا را می بستی یا با گزارشگران خارجی می دیدی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی