نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
۰ |
۵
جیدن سانچو
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جیدن سانچو با انتشار پیامی در اینستاگرام پس از گذشت چند روز از شب فینال یورو ۲۰۲۰ و هدار دادن پنالتی، از مردم انگلیس عذرخواهی کرد.

جیدن سانچو بازیکن جوان و ۲۱ ساله تیم ملی انگلیس، که مانند مارکوس رشفورد و بوکایو ساکا پنالتی‌اش را در دیدار فینال یورو ۲۰۲۰ از دست داد، با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی‌اش در اینستاگرام از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

او در پیام خود نوشت: «چند روز فرصت داشتم تا به دیدار فینال فکر کنم و هنوز هم ترکیبی از احساسات را دارم. می‌خواهم به همه هم‌تیمی‌هایم، کادر فنی و بیشتر از همه به هوادارانی که ناامیدشان کردم، بگویم که متأسفم. این تا حد زیادی بدترین احساسی است که در دوران حرفه‌ای‌ام داشته‌ام. سخت است که احساس واقعی‌ام را به زبان بیاورم، اما نکات مثبت بسیاری هم وجود دارد که می‌شود از این تورنمنت برداشت کرد، اگرچه شکست برای مدت طولانی آسیب خواهد زد. من برای زدن آن پنالتی آماده و مطمئن بودم، این لحظاتی است که شما در کودکی آرزوی آن را دارید، به همین دلیل است که فوتبال بازی می‌کنم. این شرایط پرفشاری است که به‌عنوان یک فوتبالیست می‌خواهید در آن شرایط قرار بگیرید. قصد ندارم تظاهر کنم که سوءاستفاده نژادی که من و برادرانم مارکوس و بوکایو پس از بازی دریافت کردیم را ندیدم، اما متأسفانه این چیز جدیدی نیست. ما به‌عنوان یک جامعه باید عملکرد بهتری داشته باشیم و این افراد را مسئول بدانیم. نفرت هرگز پیروز نخواهد شد. به همه جوانانی که مورد سوءاستفاده مشابه قرار گرفته‌اند، می‌گویم که سرتان را بالا نگه دارید و به دنبال رؤیای خود باشید. من به این تیم انگلیس و اینکه چگونه ما کل ملت را در این ۱۸ ماه دشوار متحد کرده‌ایم، افتخار می‌کنم.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی