نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مهدی قایدی؛ پرسپولیس - استقلال (دربی تهران - جام حذفی)
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مهدی قایدی ستاره ریزنقش استقلال پس از برتری در دربی گفت هرطور شده باید یک جام به هواداران آبی در این فصل تقدیم کنند.

بدون شک ستاره این فصل استقلال کسی نیست جز مهدی قایدی. مهاجم تکنیکی و ملی‌پوش آبی‌ها در این فصل بار خط حمله تیمش را به دوش کشید و باعث شد این تیم سهمیه آسیایی خود را در لیگ برتر به‌دست بیاورد و با شکست رقیب سنتی در جام حذفی به نیمه‌نهایی راه پیدا کند. مهدی هرچند در ضربات پنالتی نتوانست پنالتی‌اش را تبدیل به گل کند ولی تیمش برنده بازی شد. قایدی که بعد از این پیروزی بسیار خوشحال بود در گفت‌وگویی با خبرورزشی در خصوص پیروزی در دربی و موضوعات دیگر صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید.

بازی چطور بود؟ برد با ارزشی مقابل پرسپولیس بدست آوردید

خب دربی همیشه حساس است و هیچ تیمی دوست ندارد در این بازی بازنده باشد. به خصوص در این دیدار  که در جام حذفی برگزار می‌شد و تیم بازنده از بازی‌ها کنار می‌رفت. همین حساسیت بالای بازی باعث شد که موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها به وجود نیاید و دو تیم با احتیاط بازی کنند. با این وجود فکر می‌کنم ما نمایش خوبی داشتیم و می‌توانستیم قبل از رسیدن بازی به ضربات پنالتی به گل برسیم ولی نشد. ولی خداراشکر توانستیم در نهایت برنده بازی باشیم و به مرحله بعد برسیم.

در مورد پنالتی که از دست دادی چه صحبتی داری؟

صحبت خاصی ندارم مهم برد استقلال بود که خداراشکر با تلاش بازیکنان و کادرفنی بدست آمد. این برد تقدیم به هواداران استقلال که در این مدت از ما حمایت کردند.

یک موقعیت عالی هم در وقت‌های اضافه از دست دادی.

اره واقعا حیف شد آن توپ گل نشد. موقع ضربه زدن پای من به چمن گیر کرد و نتوانستم ضربه خوبی بزنم. سیامک هم تکل خوبی زد و نگذاشت توپ من وارد دروازه شود. در بازی‌های بعدی جبران می‌کنم و بازهم برای استقلال گل می‌زنم.

به نظرت استقلال می‌تواند در جام حذفی قهرمان شود؟

همه تلاشمان را می‌کنیم تا در جام حذفی قهرمان شویم. هواداران استقلال در این چند سال خیلی اذیت شدند و ما نتوانستیم قهرمانی به آن‌ها هدیه دهیم. امیدوارم در این فصل حداقل بتوانیم جام حذفی را بدست بیاوریم چون من فکر می‌کنم یک جام به هواداران استقلال بدهکاریم. شک نکنید هرچه در توان داریم می‌گذاریم تا هواداران استقلال را خوشحال کنیم.

پرسپولیس - استقلال (دربی تهران - جام حذفی)

در مورد قضاوت فغانی چه صحبتی داری؟

 ما در این فصل خیلی از داوری ضربه خوردیم و امتیازات زیادی را از دست دادیم ولی صادقانه می‌گویم قضاوت فغانی واقعا خوب بود و مشکل خاصی نداشت. به نظرم علیرضا فغانی یک سر و گردن بالاتر از آسیا داوری می‌کند و امیدوارم همیشه موفق باشد.

در مورد پاداش‌هایی که فرهاد مجیدی بعد از چند بازی اخیر به بازیکنان پرداخت کرد چه صحبتی داری؟

دست فرهاد مجیدی درد نکند که در سخت‌ترین شرایط هوای بازیکنان را داشت. البته باید بگویم ما بازیکنان استقلال به خاطر پول و پاداش بازی نمی‌کنیم بلکه فقط به عشق هواداران استقلال به میدان می‌رویم و دوست داریم آن‌ها را خوشحال کنیم.

در چند وقت اخیر شایعات زیادی مبنی بر لژیونر شدن تو به گوش می‌رسد. قرار است در پایان فصل از استقلال جدا شوی ؟

من بارها اعلام کردم آینده ام دست خودم نیست و این باشگاه است که برای من تصمیم می‌گیرد. برای فصل آینده هم با باشگاه استقلال قرارداد دارم و هر اتفاقی می‌افتد باید با نظر مدیران باشگاه و سرمربی تیم باشد. فعلا تمام تمرکزم روی ادامه بازی‌های استقلال در لیگ برتر و جام حذفی است و تلاش می‌کنم مهره مفیدی برای تیم محبوبم باشم.

ولی هواداران استقلال اصلا دوست ندارند ستاره ای مثل تو را از دست بدهند.

هواداران استقلال که واقعا بی نظیر هستند و همه جوره در این مدت از تیم حمایت کردند. آن‌ها صاحبان اصلی باشگاه هستند و من هم همیشه قدردان محبتشان هستم. به نظرم همه بازیکنان استقلال ستاره هستند و من تنها نیستم ولی باز هم می‌گویم آینده ام دست خودم نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پویا IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    استقلالیها که اینروزا فغانی فغانی میکنن مثل اینکه یادشون رفته داوران مانع باختشون به گل گهر و الومینیوم شدن
  • ایلیا IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    این همونیه که قهر کرد رفت،فرداش پول واریز کردن،از عشقش به استقلال گفت
  • نادر IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    اگر جام گرفتی من دیگه اسم پرسپولیس رو نمیارم
  • ناشناس IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    اگر به عشق هوادارها هست چرا مبلغ قرار داد هارو لو نمیدید؟؟!؛؛؛؛خدایی حرفی بزن که با عقل همه جور در بیاد
  • ابی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    نیمار آسیا هرجا باشی در قلب هوادارها جا داری استقلال خانه ی توست
  • سحر IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    وای پرسپولیسی های عزیر بسه دیگه تا کی حسادت عزیزان ایتقلال برد اوکی؟ برد دیگه بسه امیر ارسلان خطا کرد که کرد حالا میخواید چیکار کنید
  • دلسوز IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    حیف پول بیت المال که به این دو تیم مفتخور و عیاش دولتی میدهند.. پاداش یک بازی همین قائدی برابر پاداش سی سال یک معلم است.در حالی که هر دو کارمند دولت حساب میشوند.بحث پول است نه غرور و تعصب به تیم .تا زمانی که این دو تیم دولتی هستند، هر پولی که از بیت المال می گیرند حرام است.اینده آموزش و پرورش کشور در حال نابودی است تا اینها به زندگی مرفه اشان برسند و مابقی بدزدند.هی آبی و قر مز را در بوق و کرنا می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی