نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
ادعای داور پیشین دربی درباره فغانی/ ابهت او بازی را گرفته بود/ حرکت مطهری کارت زرد داشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هادی دزفولی کارشناس داوری فوتبال کشورمان می‌گوید: ابهت علیرضا فغانی بازی را گرفته بود مخصوصاً اینکه او گربه را دم حجله کشت و در دقیقه ۲ بازی با دادن کارت زرد برای همه خط و نشان کشید.

هادی دزفولی داور بین‌المللی پیشین فوتبال کشورمان که سابقه قضاوت دربی تهران را نیز در کارنامه‌اش دارد که خبر ورزشی گفت: به اعتقاد من تمامی اخطار های داده شده به بازیکنان درست و برابر قانون بود اما می‌توانست به مقانلو اخطار ندهد چون کمی سختگیرانه به او کارت زرد نشان داد. فغانی به درستی در دقیقه ۲ بازی به مرادمند کارت زرد نشان داد تا در همان دقایق ابتدایی حساب کار دست سایر بازیکنان بیاید اگرچه همین اتفاق باعث شد تا پایان ۱۲۰ دقیقه بازیکنان مراقب رفتار خود باشند.

وی در ادامه افزود: بحث اصلی اینجاست که آیا در دقیقه پانزدهم بازی داور باید ارسلان مطهری را اخراج می‌کرد؟ من معتقدم آن حرکت ارسلان مطهری فقط کارت زرد داشت و چون این اتفاق پشت سر فغانی رخ داد کمک داور بازی باید وارد عمل می‌شد و داور را مطلع می‌کرد که این کار صورت نگرفت.

دزفولی همچنین گفت: پرسپولیسی‌ها خشن‌تر بازی می‌کردند و ۱۸ خطا انجام دادند در حالیکه استقلالی‌ها ۱۲ خطا انجام دادند. با این وجود شاهد بازی آرام و بی‌دردسری بودیم و داوری مشکل خاصی نداشت.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره انتخاب حسن کامرانی‌فر به عنوان دبیر کلی فدراسیون به خبرورزشی گفت: واقعاً از این انتخاب شوکه شدم چرا که معتقدم کامرانی‌فر حتی برای دپارتمان داوری هم مناسب نیست چه برسد به اینکه بخواهد دبیرکل فدراسیون شود و عزیزی خادم با این انتخاب هایش واقعاً نشان داده این کاره نیست. وقتی رئیس فدراسیون عزیزی خادم می‌شود طبیعی است که کامرانی‌فر هم دبیر فدراسیون فوتبال می‌شود. من قصد بی‌احترامی به کامرانی‌فر را ندارم فقط می‌گویم سواد آگاهی می‌آورد ولی قدرت مدیریت نمی‌آورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    آفرین بر این کارشناس عادل، باید حتما بازیکن حریف همون لحظه روانه بیمارستان بشه تا کارت قرمز بدن
    • ایمان NL ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      آره باید حتما دست و پای داور را میشکست تا درصد محمدی را یک جلسه محروم کنن!
  • سیدرضا DE ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    احسنت . حتما باید پای قایدی میشکست تا داور دربی لیگ پنالتی میگرفت
  • ایوبی US ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    با انبوه افترا بر حمایت مسئولین از پرسپولیس جای سوالی باقیست که تبلیغات کمیته های انضباطی و اخلاق در گسیل ناظران بر مسابفات پایانی لیگ و خطاهای بدون تنبیه منظمی و مطهری چه بوده است؟ آیا این تبلیغات برای این بود که پرسپولیس را در اعتراض بر حق کشی آشکار وادار به سکوت کنند؟ اینست وظیفهء کمیته های قضاییه ناظر بر بازی ها؟ قهرمانی در لیگ بیستم تاجیست که فقط برازندهء تارک پرسپولیس باشکوه است
  • ایوبی US ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    پرسپولیس دیشب شبح پرسپولیس هم نبود.از کجا معلوم که اشارات حضرات یادگار در پس پرده همانگونه که یحیی را واداشت علیرغم میل خود دوربین های سیما را تحمل کند،سیستم بازی را نیز تحمیل نکرده باشد؟
  • اس اس تیم مردمی IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    لنگ با داور بی طرف وبین المللی میبازد اون قهرمانیهای اسنپی پرحرف وحدیث ومهندسی شده هم فقط با سوتهای یکجانبه داوران تمام لنگی بدست امده داورانی مثل اکبریان .سیدعلی .اشکان خورشیدی .این 3بازی اخر را اگه داورای خارجی ویا امثال فغانی درعین حال که کارمند لنگ بوده قضاوت کنند قطعا لنگ قهرمان نمیشه .اگه عدالت رعایت میشد وداوریهای این چندسال مرور میشد جام به صاحبان واقعی شان تعلق میگرفت
  • علی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    این کارشناس یا هست یا نیست چون در بازی‌های اروپائی بازی رئال ومنچستر بازیکن منچستر یونایتد نانی حرکت مشابه آنرا انجام داد .که برخوردی هم با حریف نداشت.مستقیم اخراج شد....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی