نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو بازیکن پرسپولیس در دقیقه ۱۱۰ جای خود را به ترتیب به محمد شریفی و مهدی شیری دادند تا خیلی‌ها شگفت زده شده و از خود بپرسند چرا چنین اتفاقی افتاد؟

یکی از انتقادات هواداران پرسپولیس در فضای مجازی تعویض میلاد سرلک و سیامک نعمتی آن هم دقایقی پیش از ضیافت پنالتی‌ها بود. این دو بازیکن در دقیقه ۱۱۰ جای خود را به ترتیب به محمد شریفی و مهدی شیری دادند تا خیلی‌ها شگفت زده شده و از خود بپرسند چرا چنین اتفاقی افتاد؟ سئوال اغلب پرسپولیسی‌ها این است که چرا میلاد سرلک و سیامک نعمتی تعویض شدند درحالی که می‌توانستند جزو پنالتی زنان این تیم در مقابل استقلال باشند؟

میلاد سرلک که همه دیدند عضله دوقلوی پایش گرفت و نتوانست ادامه دهد اما سیامک سرلک هم با مصدومیت جزئی مواجه شد. جالب آن که هر دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس در لیست پنالتی زنان این تیم برابر استقلال بودند اما به ناچار تعویض شدند. نکته جالب آن که دو بازیکن تعویضی که به جای سیامک نعمتی و میلاد سرلک وارد زمین شدند در لیست پنالتی زنان پرسپولیس قرار نگرفتند و بیشترین انتقادات نیز از همین بابت بود.

خیلی‌ها اعتقاد داشتند اگر به جای یکی از این دو علی شجاعی یا بازیکن پنالتی زن دیگری وارد زمین می‌شد می‌توانست بیشتر به پرسپولیس کمک کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    ولله ما پشت تیممونیم هم از باشگاه تروریستی سپاهان پول می گیرید هم دلار دولتی از فرناز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی