سرمربی سابق استقلال هنوز از چند بازیکن دلخور است؟/ ملاقات با فرهاد پس از ۳۶۲ روز
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رویارویی استقلال و نفت مسجد سلیمان یعنی تقابل فرهاد مجیدی با محمود فکری؛ استقلالی‌های قدیمی که سابقه نایب قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا همراه با یکدیگر را دارند.

استقلال که حالا به واسطه پیروزی مقابل پرسپولیس شرایط روانی بسیار خوبی پیدا کرده و انگیزه فوق‌العاده زیادی برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی دارد، سه شنبه شب در ورزشگاه آزادی از نفت مسجدسلیمان پذیرایی می‌کند. جدال با یکی دیگر از تیم‌هایی که سرمربی استقلال بالای سر خود دارد و البته طی هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب نکرده و خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کند. رویارویی این دو تیم یعنی تقابل فرهاد مجیدی با محمود فکری؛ استقلالی‌های قدیمی که سابقه نایب قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا همراه با یکدیگر را دارند و طی یک سال گذشته نوعی سرنوشت ورزشی آنها با همدیگر گره خورده است.

فرهاد به جای محمود

استقلال فصل جاری را با هدایت محمود فکری آغاز کرد و این مربی ۱۶ هفته روی نیمکت آبی‌پوشان نشست ولی اندیشه‌هایش در استقلال به بار ننشست به همین خاطر کادر مدیریتی باشگاه تصمیم گرفت بار دیگر فرهاد مجیدی را عنوان سرمربی انتخاب کند. محمود رفت و فرهاد به جای او سکان هدایت استقلال را برعهده گرفت، تحولی که انصافاً موجب بهتر شدن کیفیت بازی استقلالی‌ها شد و این تیم طی چهار ماه گذشته (البته اگر از ناکامی مقابل پرسپولیس در دور برگشت لیگ برتر بگذریم) نتایج خوبی کسب کرده است.

ملاقات پس از یکسال

مجیدی و فکری سابقه رویارویی با یکدیگر تحت عنوان سرمربی را هم دارند. فصل گذشته و در دومین روز ماه مرداد استقلال با فرهاد مجیدی در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی رفت که محمود فکری را روی نیمکت خود می‌دید. مسابقه جذاب که در نهایت با تساوی یک - یک تمام شد و حالا این دو رقیب استقلالی دقیقاً پس از ۳۶۲ روز دوباره در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که فرهاد همچنان سرمربی استقلال است ولی محمود پس از جدایی از آبی‌پوشان پایتخت راهی مسجدسلیمان شد تا هدایت نفت این شهر را برعهده بگیرد؛ همان تیمی که با فکری به لیگ برتر صعود کرده است...

ناراحتی از بازیکنان

محمود فکری در حالی از استقلال جدا شد که کاملاً مشخص بود به شدت از چند بازیکن دلخور است. رابطه بازیکنان استقلال با فکری در روزهای پایانی حضور این مربی چندان گرم نبود و خود فکری هم چندی پس از جدایی، طی مصاحبه‌ای گلایه هایی را مطرح کرد. حالا پس از نزدیک به پنج ماه دوباره استقلالی‌ها مربی سابق خود را ملاقات می‌کنند و شاید برخی مسائل برای هر دو طرف دوباره تازه شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایمان IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    حالا خوبه لو رفت که منصوریان و فکری مستقیما توسط وزیر انتخاب شدند! الان چندماهه منصوبان وزیر حقوق بازیکنان و کادر فنی را نپرداختن ولی قبل دربی مشخص میشه فکری و مرفاوی تا قرون آخر قراردادشونو دریافت کردن! اسپانسر استقلالم که 8میلیارد داده لنگ تا در دربی با روحیه حاضر شه(تا الن 53 میلیارد به لنگ داده در حالیکه قراردادش با استقلال 80 میلیارده!!)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی