شیخ دیاباته
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رابطه شیخ دیاباته و سرمربی سابق استقلال اصلاً گرم نبود و این مسئله را نمی‌توان کتمان کرد.

محمود فکری پاییز سال گذشته در حالی سرمربی استقلال شد و شیخ  دیاباته را در اختیار گرفت که این مهاجم آقای گل دوره قبلی رقابت‌های لیگ برتر بود و حساب بسیار زیادی روی او باز می‌شد ولی رابطه سرمربی آبی‌پوشان با این بازیکن از همان هفته‌های آغازین فصل (دقیقاً پس از جدال هفته دوم مقابل فولاد) سرد و البته آسیب‌دیدگی شیخ نیز مزید بر علت شد تا این مهاجم در دوران سرمربیگری محمود فکری بازدهی بسیار کمی برای استقلال داشته باشد.

کلاً رابطه شیخ و سرمربی سابق استقلال اصلاً گرم نبود و این مسئله را نمی‌توان کتمان کرد اما به هر حال فکری رفت و فرهاد مجیدی آمد تا شیخ دوباره زیر نظر مربی مورد علاقه خود کار کند. حالا همان حکایت به‌گونه دیگری شده است. استقلال در هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ برتر میزبان نفت مسجد سلیمان شده و این یعنی احتمال رویارویی مجدد دیاباته با محمود فکری!

اگرچه خود شیخ نیز این روزها با ایام اوج  فاصله بسیار زیادی دارد و اصلاً مشخص نیست که مقابل نفتی‌ها به او بازی می‌رسد یا خیر ولی بدون شک اگر به میدان برود (حتی به عنوان بازیکن ذخیره) باز هم انگیزه بسیار زیادی برای گل زدن به تیم محمود فکری دارد تا با این کار  مسائل و موارد زیادی را اثبات کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی