میلیچ و رادوشویچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس به دلیل محرومیت احتمالی حامد لک، بوژیدار رادوشویچ را بازگرداند، اما بعید است هروویه میلیچ به ایران برگردد.

بوژیدار رادوشوویچ کلر کروات پرسپولیس با وجود درگیری لفظی و اختلافات مالی که با مدیران تیم داشت با سلام و صلوات به ایران بازگشت.

رادو به دلیل اختلافات مالی تهران را به مقصد کرواسی ترک کرد و حاضر به بازگشت نبود. در این بین درگیری لفظی او و شکوری هم مزید بر علت شد تا بازگشت او به ایران را ناممکن بدانیم اما شرایط نگران‌کننده پرسپولیس و رقابت تنگاتنگ با سپاهان دلیلی شد تا رادو را با احترام به تهران بازگردانند.

سفر رادو به کرواسی همزمان شد با جدایی میلیچ از استقلال و دفاع چپ کروات آبی‌ها از این تیم جدا شد. هر دو بازیکن شرایط و گلایه‌های مشابهی داشتند و از طرفی مدیران دو باشگاه معتقد بودند قرارداد با این دو بازیکن از نظر مالی به ضرر باشگاه است اما رادو بازگشت ولی میلیچ جدا شد. 6 کارته بودن حامد لک در لیگ برتر و خطر محرومیت او از بازی‌های آینده پرسپولیس مهم‌ترین دلیلی است که یحیی اصرار به بازگشت گلر کرواتش داشت و شکوری هم به همین خاطر پرچم صلح به دست گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی AE ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    نه خیر جناب رادو با پرسپولیس قرار داد داشت و از دست دادنش یعنی دیوانگی محض چرا که هم پرسپولیس ضرر مال میکرد و هم دروازه بان ذخیره نداشت ولی ملیچ باید قرار داد جدید می بست البته می توانست تا پایان لیگ بماند ولی عشق زیاد به استقلال باعث شد برود
    • 4 در 6 IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      چرا بشار رسن رفت اين سوال نپرسيدين ؟؟؟؟؟
  • Amir IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    تیم خاص سلطانی فر هرکاری دلش میخواد میکنه قبلا هم دیدیم دروازبان نداشان ولی قانون منع دروازبان خارجی براشون مث آب خوردن عوض شد
  • ایمان NL ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    بخاطر چاه نفت! فکر کن مدیرعاملو بازیکن همو فحش کش کنن، بازیکن بتونه طلب 3 سال با سود کلان را بگیره ولی برگرده ولی بازیکن استقلال بخواد تمدید کنه ولی مددی و علی نژاد نزارن! گابریلم که همه فهمیدن دستور وزیر بوده که نزارن بیاد استقلال، از اونورم همه دستیاران فنی فرهاد رفتن جز یک نفر! 9 بازیکن اصلی استقلال 14 روز دیگه قراردادشون تمومه و استقلال باید با نونهالان بره به مصاف الهلال
    • محمد پرسپوليسي GB ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      پند به نادان، باران است در شوره‌زار
  • x IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    برا این برگشت که سمیعی مدیریت بلد عه، نذاشت یه پرونده دیگه تو فیفا باز بشه. برای اینکه آینده نگر هست و باید ازش حمایت بشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی