نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
تمجید مربی استقلال از قضاوت فغانی/ هر زمان که استقلال برنده باشد من اینطور به هوا می‌پرم
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهزاد غلامپور مربی استقلال می‌گوید آبی‌ها نباید در باد برد دربی بخوابند و برای قهرمانی در جام حذفی تا بازی پایانی باانگیزه ظاهر می‌شوند.

بهزاد غلامپور درباره برتری مقابل پرسپولیس در دربی عنوان کرد: خداراشکر که در این دیدار برنده شدیم، تلاش و زحمات تمام بازیکنان و همینطور آقای مجیدی و اعضای تیم این بوده که نتیجه بگیریم و خیلی خوشحالیم که دل هواداران را شاد کردیم.

او درباره اینکه استقلال برای قهرمانی در جام حذفی چه اندازه شانس دارد، گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و اینطور نیست که بگوییم جام الان در دستان ماست و در باد دربی بخوابیم، بازی به بازی تا فینال پیش می‌رویم.

غلامپور درباره اینکه گفته می‌شود داوری در دربی به نفع آبی‌ها بوده، گفت: یکی از بهترین داوران دنیا برای ما داوری کرد و با هیچ یک از اعضای دو تیم خصومتی نداشت، داوری او حرف نداشت و همه عملکرد علیرضا فغانی را دیدند. قضاوت ایشان جای هیچ شک و شبه‌ای نداشت.

مربی استقلال درمورد مصدومیت عارف غلامی گفت: مصدومیت او تلخ بود، عارف جوان آینده‌داری بود و حیف شد که در این موقع از فصل دچار آسیب دیدگی شد. او با تلاش و با روحیه است و آرزو داریم هرچه سریعتر به ما ملحق شود. برای او آرزوی سلامتی داریم.

غلامپور درمورد عملکرد اخیر سیدحسین حسینی عنوان کرد: حسینی عملکرد خوبی در این مدت داشته و مزد زحماتش را در بازی دربی گرفت.

مربی استقلال درباره اینکه خوشحالی‌های بعد از گل او همچنان مورد توجه است، گفت: من همیشه دوست دارم که استقلال برنده باشد تا اینگونه از شادی بپرم؛ هر زمان که استقلال برنده باشد من اینطور به هوا می‌پرم.

غلامپور همچنین در مورد رویارویی با تیم نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و هشتم عنوان کرد: نفت یکی از تیم‌های خوب لیگ است و مثل تمام بازی‌ها دوست داریم که با احترام به حریف برای برد داخل زمین برویم و امیدوارم که نتیجه بازی هم در پایان به سود ما رقم بخورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایوبی US ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    آقای غلامپور شما و دوستانتان پیش از بازی تلاش بر تحت فشار گذاشتن آقای فغانی را داشتید و با برجسته کردن مشکلات ماضی میان مجیدی و فغانی سخنانی گفتید اما پس از بازی و رسیدن به آنچه جهت آن شلوغ میکردید مانند آفتاب پرست رنگ عوض کرده سخنان دیگر میگویید! اما دلیل پرداختن مکرر استقلالی ها به داوری دربی برهم زدن آرامش پرسپولیسی ها برای بازی های آیندهء این تیم است.استقلالی ها در ادامهء لیگ تنها بر هدف برهم زدن آرامش پرسپولیس متمرکزند.که تا شاید بتوانند جام را به اصفهان بفرستند.پس پرسپولیس باید که با فراموش کردن وقایع دربی ، مکر ابامکران فوتبال کشور را خنثی نموده با قهرمانی پنجم سر ایشان را به گریبانشان حواله کنند.تبریز را سکوی گلات قهرمانی نموده تبانی احتمالی مکاران زردآبی را نقش بر آب کنید
    • معیوبی IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      بدجور ۲سال پی درپی حذف شدی درکتون میکنم بخاطر لنگیها مساویست
  • 4 در 6 GB ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    حالا خوبه اين دربي تو تاريخ مساوي ثبت ميشه عين دربي پيش که عيسي اون شادي قشنگ کرد و تو تاريخ دربي ها برد ثبت ميشه نيست پس زياد خوشحال نباشيد
    • مهدی IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      اخه چه انتظاری از یه مشت ادم داری که فوتبال نمیفهمن حالا هرچی بگی تو قانون فیفا برد و باخت یک تیم فقط تا پایان ۱۲۰ دقیقه محاسبه میشه و در صورت رفتن بازی به ضربات پنالتی بازی مساوی محسوب میشه در امار بازیها بازم این بچه سال کیسه نمیفهمه انتظار چی داری بزار خوش باشن بالاخره پرسپولیس بزرگ را بردن که افتخار بزرگی براشون خخخخ
    • دبل حذف لنگی IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      جهت دلخوشی لنگیها مساوی محسوب می شود!
    • دبل حذف لنگی IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      جهت دلخوشی لنگیها مساوی محسوب می شود!
  • شاهین IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    جواب 4 در 6 ...جلبک مغز ..تاریخو وللش مهم اینه که رفتید تو باقالیا وحذف شدید الان برد ایتالیا مقابل اسپانیا وانگلیس تو یورو الکی بوده پس قرهمان نشدن تو این زمونه ابر وباد ومه وخورشید وفلک ووزیر ووکیل همین که یه جام اسنپی ومافیایی هم از چنگتون در بیاد برده مهم اینه که شما اوت شدید....عیسی هم وللش شد عیساگونا......خودشو جر داد به دربی برسه که پنالتیو بزنه تو ساعت استادیوم از کادر پزشکی لنگ که عیساگونا رو رسوندن تشکر میکنیم تا باشه از این کارا..دستتون درد نکنه...4د ر 6 اسمت باحاله منو یاد دربی پارسال وامسال تو حذفی میندازه پارسال نتیجه 6 3 شد امسال 4 ...3 کلک اعداد سرورت تاج رو انتخاب کردیا....
    • محمد پرسپوليسي IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      اتفاقا جلبک مغز تويي خخخخخ دربي تو ايران فقط فقط به برد و باختش و اين بازي مساوي شد و کيسه پس از حدود ده سال شايد بتونه جام بگيره و اينکه اين بازي با اروپا مقايسه ميکني نشون ميده چيزي حاليت نيست خخ بعدش ببين چقدر فهمت پايين گلهاي پنالتي رو جز افتخارات کيسه ميدوني تو جريان بازي اگه مثل ما شش تا . چهار تا بزني چي پس کيسه کش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی