غلامپور: باید در گینس ثبت شود که سرمربی استقلال به جای مدیر باشگاه پاداش می‌دهد/ بعد از کنار گذاشتن دایی حالا دنبال برکناری مجیدی هستند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال مدعی است برخی افراد که علی دایی را از فوتبال ایران برداشتند، حالا قصد دارند مجیدی را بردارند.

بهزاد غلامپور درباره تحریم تمرین روز گذشته تیم فوتبال استقلال و انتقادهای دوباره فرهاد مجیدی از مدیریت صحبت‌هایی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

*سناریو فصل گذشته دوباره در حال تکرار شدن است. همه این موضوع را می‌دانند که آقایان نمی‌خواهند استقلال با مجیدی جام بگیرد. تیم استقلال طی هفته‌های گذشته نشان داد که به روزهای خوبش بازگشته است، اما به یکباره می‌بینیم از طرف باشگاه نامردی‌هایی علیه تیم پیاده می‌کنند.

*شکایت مددی از اسماعیلی دیگر فاجعه است! مثل این می‌ماند که پدر از بچه‌اش شکایت کند. یا اینکه پسر بگوید چرا به من پول نمی‌دهی، پدر در جواب از او شکایت کند. بازیکن زحمت کشیده است و حق دارد مطالباتش را بخواهد. اگر بازیکن مصدوم شود، دیگر کسی به او نگاه نمی‌کند و تحویلش نمی‌گیرد. بازیکن که کار شخصی و بیزینس ندارد، بنابراین فقط پولش را از باشگاه می‌خواهد.

*باشگاهی که در آن زور باشد، به درد نمی‌خورد. مدام دنبال این هستند که به زور مجیدی را بزنند. بر چه اساسی، نمی‌دانم. مجیدی سال‌ها بازیکن و کاپیتان استقلال بوده و همه هم و غمش استقلال است.

*در گینس باید ثبت شود که سرمربی استقلال به جای مدیریت ضعیف باشگاه به بازیکنانش پاداش می‌دهد. در تاریخ فوتبال دنیا چنین چیزی ندیده‌ایم. برخی افراد که علی دایی را از فوتبال ایران برداشتند، حالا قصد دارند مجیدی را بردارند. آنها به نوبت در حال انجام کارهای معنوی‌شان در باشگاه هستند!

*ما که پول نخواستیم، اما چرا پس از شکست پرسپولیس تبریک نگفتید؟ چرا به هوادار تبریک نگفتید؟ بدبختی ما این است که اسپانسر که باید حق‌الزحمه بدهد، سوار باشگاه می‌شود. اینجا استقلال است و کسی نمی‌تواند از این کارها کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    علی دایی اسطوره فوتبال پرسپولیس، ایران و دنیا را با این مقایسه نکنید!!!!!
    • حمید علوی CA ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      جناب غلامپور، نون بازوت رو بخور.
    • لنگ خاص IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      امان از تعصب بیجا،اسطوره فوتبال دنیا؟؟
    • M. Ch IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      داداش علی دایی استقلالی گوش کردی فیلم شو ببین خدا شکر کور که نیستی از تیم علی عبده قمار باز انتظار بیشتر نمیره تیم هوچی گر.. مزدور...
  • فرشاد IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    برو گمشو بابا تو دایی را با مجیدی مقایسه میکنی یعنی اینقدر احمقی اقای دایی را در هیچ چیز نمیشود با مجیدی وطن فروش یکی دانست از نظر ورزش و افتخارات ملی آقای دایی 1000درصد است ولی مجیدی کدام افتخار ملی را دارد از نظر وطن پرستی باز دایی100درصد است اما مجیدی صفر هم نیست کسی که به خاطر پول عکس رئیس کشوری را می بوسد که خواهان نابودی ایران است دایی حداقل نصف سرمایه اش مرد و مردانه در ایران سرمایه گذاری کرده اما فرهاد اماراتی خادم قطریها و اماراتیهاست دایی چندین قهرمانی باشگاهی از سایپا بگیر تا پرسپولیس در ایران دارد مجیدی چه دارد آقای دایی در طول ورزش حرفه ای خود اهل دوز کلک و دوپینگ نبودو الان هم نیست اما فرهاد اماراتی اخرای فوتبالش هفته ای یکبار برای تزریق جک تری دی به قطر می رفت وقتی لو رفت یکباره وسط فصل از فوتبال ایران فرار کرد یادت میاد که حماقت تو از همینجاها معلوم
    • هوچی گران سرخ IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      پسر تو هنوز از دربی پنجشبه تا حالا داری میسوزی ؟ ای جانمممممممممممممممممممم بسوز که نام فرهاد خیلی هارو سوزونده تو هم روی اونای دیگه
    • تاج کبير اسیا IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      درک افتخارات شاه فرهاد مجیدی در از فهم تو و امثال تو خارجه.
  • . IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    التبه فقط دایی و مجیدی هم هستند که به شما کار میدهند..هنوز اون شاهکار مقدماتی جام جهانی 1994 شما رو یادمون نرفته ...ضمن اینکه به عنوان یک پرسپولیسی همیشه از دایی گله داریم که چرا شما رو به عنوان مربی پرسپولیس همراه خودش میاورد.. قاعدتا نگران خودتی ...
  • محمدطاها IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    فرهاد_مجیدی_نه_تکرار_میشود_نه_تکراری_هر_روز_محبوبتر_ از_دیروز_فرهاد_مجیدی_یعنی_حجازی_زمانه_ما..مرررسی که هستی شاه فرهاد..درد وبلات بخوره تو سر بدخواهات..
  • حسین IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    خداکنه بعدازاین همه سال توآدم بشی ومثل اوباش نپری وسط میدون وتوی صورت بازیکن های تیم مقابل نزنی وبعدش دلیل های بی خود نیاری !!مددی ومجیدی هم خودشون به صلاح ومصلحت می رسند.
  • صمدقلی IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    وقتی می گوییم بنیان استقلال برمبنای هوچیگری و شارلاتانیزم رسانه ای است این هم یکی ار دلایلش . برانکو و کالدرون بارها از جیب خودشان پاداش دادند به اعضای تیم ، نهایت هنر خبرورزشی انتشار یک خبر نیم خطی توی اون گوشه گوشه ها بود. حالا بخاطر پاداشی که مجیدی خودش گفته دیگران پرداخت می کنند چنان جار و جنجالی درست کردند که آدم ندونه فکر می کنه مجیدی داره نون کل مردم ایران را می دهد . اون جمله فیروزکریمی یادمون نمی رود که فرهاد اسم یک میلیون تومان را که می شنود تمام تن و بدنش می لرزد .
  • ایوبی US ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    آقای غلامپور بنشین بر جای و اینمقدار پاچه خواری نکن.کی مجیدی را زده؟مجیدی زمین را بر سر زمان میکوبد.با مشت و بیان بر سر وزیر و معاون وزیر و مدیر عامل و دیگران میکوبد.چرا حقایق را واژگونه جلوه میدهی؟ آیا پولشویی آقای مجیدی باید سر از گینس درآورد؟! رفت و آمد های آقای فرهاد به دبی برای اتیناست؟ ارز نیمایی ازجیب دولت پرسپولیسی و از طریق مجیدی در جیب دوستانش رفته سپس بعنوان وجوه دوستانه بین بازیکنان زیاده طلب و آزمند استقلال تخس میگردد تا پاسخگویی نداشته باشند!طرف حودش اقرار نمود که پول را از جیب نداده و با اطمینان عنوان نمود برای بازی های مانده و در هر مسابقه دو برابر پول میدهد.آیا بازیکنان در چنین شرایطی بی جهت سنگ مجیدی بر سینه میزنند؟ برای کسی که از انواع لابی ورود مواد نیروزا و استفاده از آن و پولشویی و دیگر بزه های افتصادی،سیاسی و اقتصادی بهره ها دارد تبلیغ برای گینس نکنید.شما اولین کسی خواهید بود که عکس فرهاد مجیدی را بر مریخ رصد خواهید کرد.گفته کوتاه لب از این گفتار ببند اگر نه از ایام دروازه بانی در پاس شروع به گفتن میکنم.
  • حسن IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    خدایی دایی گجا مجیدی گجا کارشناسه بحث کنید
  • علی IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    خودنمایی هم حدی داره اقای مجیدی...با این کارها بازیکنان خودتم تحقیر میکنی...
  • ققنوس IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    بقیه حرفاش که صرفا در راستای حرفای مجیدی بود برا شیرین شدن ،مث بازیکنا که میبینن الان بهترین زمان برا شیرین شدنه ولی اینجاش که نگرانه مجیدی رو مثل دایی کنار بزارن جالبه.....راستی اگه مجیدی رو هم کنار بزارن غلامپور کجا میره ،رو شونه کی بپره به چشم بیاد ...احتمالا مجیدی جدا از این که امید خیلیاس برا استقلالی شدن اخرین امید غلامپور برا بیکار نبودنم هست
  • Shahrokh IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    آقای غلامپور با این قیاست با جناب فرهاد پودری فقط شان علی دایی را پائین آوردی توکه نون نمک پرسپولیسو خردی قسمتی از استخونهای بدنت از پول پرسپولیس شکل گرفته اینقدر نون در آوردن سخت شده که کارت برسه به دستمال پهن کردن برای آقای مجیدی فقط یکلام بگو مجیدی با کی سلوکش شده که با مدیر عامل استقلال سلوکش بشه .
  • ح یعقوبی IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    آخه مرد حسابی عقل خوب چیزیه مقایسه عالیجناب دایی با مجیدی یک مقایسه مع‌الفارق هست کی می‌خواهی این موضوع را درک کنی؟ ضمناً علی دایی را کسی نمی‌تواند بیرون کنه. زیاد نگران نشو مجیدی هم از جیبش هزینه نمی‌کنه خاک بر سر مدیرعاملی که هر کس و ناکسی بهش دروغ می‌بنده و تهمت می‌زنه و اکنشی هم انجام نمیده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی