فرهاد مجیدی؛ پرسپولیس - استقلال (دربی تهران - جام حذفی)
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال تلاش خود را برای جذب بازیکنان فصل آینده آغاز کرده است، در حالی که به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی در جریان این فعالیت نیست.

باشگاه استقلال تلاش خود را برای جذب بازیکنان فصل آینده آغاز کرده است. این در حالی است که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال صراحتاً اعلام کرد که باشگاه به دنبال نفراتی است که اساساً من روی آنان نظری ندارم.

خریدهای این چنینی در بازار نقل و انتقالات تابستانی اتفاق تازه ای در استقلال نیست و این باشگاه چند فصل است که بی آنکه تکلیف سرمربی خود را بداند شروع به خریدهای مد نظر مدیران می‌کند. به یاد داریم اینگونه خریدها باعث آن شده بود آبی پوشان در دوره استراماچونی تنها یک دروازه‌بان تراز اول داشته باشد و همین باعث شده بود آبی پوشان در مقاطعی از فصل در این ناحیه دچار مشکل شوند.

مذاکره و خرید بازیکنان دیگر تیم‌ها بدون نظرخواهی سرمربی یکی دیگر از شاهکارهای است که از مدیران استقلال شاهد هستیم و معلوم نیست دولت در سایه استقلال کیست که اینگونه چشم و گوش بسته و بی اجازه سرمربی اقدام به جذب بازیکن می‌کنند. مدیران استقلال توجه داشته باشند اینگونه خریدها تنها باعث ریخت و پاش‌های مالی و پر شدن بی هدف لیست بازیکنان خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اسی دستا بالا IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    اینها بدون شک از دوستان و نزدیکان و افراد مورد اعتماد وزارت هستن که برای تیم بدون سرمربی یا با سرمربی استقلال بازیکن جذب یا دفع میکنن چون یکی از ارکان مهم بی ثباتی استقلال برای قوام گرفتن تیم رقیب همین رفتار بوده البته که هزینه های گزافی هم داشته اما خوب چون از جیب مبارک مردم و بیت المال هست تابه حال به کسی بر نخورده همونایی که جباروف و تیام و امید ابراهیمی و صیادمنش و روزبه چشمی و مجید حسینی و بویان و همام طارق و گونزالس و بودوروف و پاتوسی و الحاجی گرو و.........جذب کردن بعد یهو دفع کردن !!!
    • تاجی اصیل ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      ""مدیران استقلال توجه داشته باشند اینگونه خریدها تنها باعث ریخت و پاش‌های مالی و پر شدن بی هدف لیست بازیکنان خواهد شد"" به کی دارین هشدار میدین ؟؟؟ اینها کاملا سازمان یافته و زیر نظر معاون وزیر با قصد و نیت دارین این کارهارو انجام میدن تا استقلال رو زمین بزنن... دقیقا ش ش ماه پیش این حرف رو زدم و متاسفانه کسی از دوستان متوجه حرفم نشد... الان یک به یک اون حرفها داره به اثبات میرسه... قصد و نیت این افراد فقط و فقط تبدیل کردن استقلال به یه تیم بحران زده ته جدولی هستش و اینکه قیمت این تیمو توی فرابورس بکشن پائین و خوابهایی که بعدش برای این تیم دیدن... هوادار محترم آگاه باش اگر الان کاری نتونیم انجام بدیم برای تیم دیگه هیچ وقت حداقل به این زودیها دیگه نمیتونیم....
    • ایمان IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      3 سال پیش گفتم این نحوه بیرون کردن ستاره ها و خرید بازیکن اونم هرساله تاکتیک وزارت هست برای زمین گیر کردن استقلال برای چند سال. هم تو دوره سلطانی فر استقلال ثبات نداشت، بعد سلطانی فر هم پرونده های مالی+ پولهایی که مشخص نشد کجا رفت باعث میشه استقلال چندسال آینده هم ضعیف باقی بمونه الانم مددی پیگیر پرونده های شکایت نیست تا هم پنجره استقلال بسته شه و هم به بهانه مشکل مالی قراردادها را تمدید نکنه و قائدی را هم بفروشه(کاری که با صیادمنش و ... کردن) اولیت طرفدار استقلال باید شفافیت مالی باشه، 160 میلیارد نه حداقل 80 میلیارد اسپانسر را بگن چکار کردن که نه پرونده ای بسته شده و نه حقوقی پرداخت شده! اونم از وضعیت زمین تمرین و امکانات استقلال
  • عشقم تویی شاه فرهاد US ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    شاه فرهاد عشقه ایناهم دوستای سلطانیفرن
  • لنگ خاص IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    این که چیز تازه ای نیست،چند فصله استقلال بدون نظر سرمربی وبانظر مدیرعامل ودیگر عوامل بسته میشه
  • سارا IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    این روش چندین ساله در دراین دولت لنگی تکرار می شه و کاملا برنامه ریزی شده هر سال باعث تضعیف تیم آبی شدن پول باشگاه رو عمدا اینجوری خرج می کنن و مثلا ده بازیکن در یک پست می خرن و در پست دیگر یه دونه هم نمی خرن کاملا تابلو من که یک بیننده عادی هستم هم متوجه شدم کاملا عمدیه و هدفشون تضعیف تیمه کسی که احمقه یا خودشو به احمقی زده فقط می تونه بگه این کارا عادیه تو تیم زمین خاکی هم این روش انتخاب بازیکن نیست چه برسه به تیم لیگ برتری
  • عباس تاجی IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    به به چ عجب ی بارم خبر بر علیه استقلال نذاشتین واقعن باید براتون دست زد
  • گودرزی IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    پرویز مظلومی...
  • همیشه سرخ IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    دوچرخه سواران مرکز حاشیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی