سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
۰ |
۰
المپیک توکیو ایستگاه پایانی کدام ورزشکاران است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاروان ورزشی ایران در شرایطی با ۶۶ ورزشکار در المپیک توکیو شرکت خواهد کرد که تعدادی از آنها پس از این رقابت‌ها از مسابقات ملی و حتی شاید دنیای قهرمانی خداحافظی خواهند کرد.

 تنها ۳ روز تا آغاز المپیک توکیو باقی مانده است و کاروان ورزشی ایران با ۶۶ ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد. صرف نظر از هر نتیجه‌ای که این ورزشکاران در المپیک کسب خواهند کرد پیش‌بینی می‌شود تعداد قابل توجهی از آنها پس از المپیک از مسابقات ملی خداحافظی خواهند کرد و شاید این خداحافظی برای برخی از ورزشکاران خداحافظی با دنیای قهرمانی باشد. در ادامه به ورزشکارانی که به واسطه سن و سال‌شان احتمال دارد پس از المپیک از مسابقات ملی خداحافظی کنند پرداخته شده است.

والیبال

بازیکنانی همچون سعید معروف، سید محمد موسوی و امیر غفور به ترتیب ۳۵، ۳۳ و ۳۰ سال سن دارند و گفته می‌شود پس از المپیک توکیو سعید معروف قطعا از تیم ملی والیبال خداحافظی خواهد کرد. موسوی و غفور هم شرایطی نامشخصی دارند و باید دید چه تصمیمی پس از بازگشت تیم ملی از توکیو خواهند گرفت.

بسکتبال

در بسکتبال هم صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی حضور دارند که ۳۸ و ۳۶ ساله هستند. این ۲ هم به احتمال فراوان پس از المپیک توکیو با تیم ملی بسکتبال وداع خواهند کرد.

شمشیربازی

مسن‌ترین بازیکن تیم ملی سابر مجتبی عابدینی است که ۳۶ سال سن دارد. این احتمال وجود دارد که وی هم پس از المپیک توکیو از مسابقات ملی کناره‌گیری کند.

دوومیدانی

احسان حدادی با ۳۶ سال سن به واسطه مصدومیتش وضعیت مبهمی برای شرکت در المپیک توکیو دارد. به نظر می‌رسد این رقابت‌ها آخرین حضور حدادی در مسابقات رسمی باشد.

دوچرخه‌سواری

سعید صفرزاده ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران که قرار است در المپیک توکیو شرکت کند ۳۵ ساله است و او هم جزو ورزشکارانی محسوب می‌شود که احتمالا پس از این رقابت‌ها از مسابقات ملی کناره‌گیری خواهد کرد.

تیراندازی با کمان

میلاد وزیری با ۳۳ سال سن تنها کماندار ایران در المپیک توکیو است. به نظر می‌رسد هم آخرین المپیک خود را به عنوان ملی‌پوش ریکرو تجربه خواهد کرد.

در سایر رشته‌ها هم ورزشکارانی هستند که احتمال خداحافظی‌شان از مسابقات ملی پس از المپیک توکیو وجود دارد؛ اما این احتمال چندان زیاد نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی