سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
۱۰ |
۴
کارلوس کی‌روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اینکه یک منبع خبری عراقی دیگر اعلام کرد کی‌روش، عباس عبید را به عنوان دستیارش انتخاب کرده اما همچنان نمی‌توان این خبرها را تایید کرد.

داستان گویا جدی است؛ تا دیروز شبکه‌های اجتماعی عراق از حضور کارلوسکی‌روش در تیم ملی این کشور می‌نوشتند اما از امروز منابع خبری رسمی عراق در این باره قلم فرسایی کرده‌اند.

نشریه «الغد» عراق خبر داد فدراسیون فوتبال باکی‌روش به توافق رسیده و نهایتا تا چهل و هشت ساعت آینده با مربی پرتغالی قراردادش را امضا می‌کند.

با اینکه یک منبع خبری عراقی دیگر اعلام کردکی‌روش، عباس عبید را به عنوان دستیارش انتخاب کرده اما همچنان نمی‌توان این خبرها را تایید کرد.

از همه داستان عجیب‌تر اما اینکه کی‌روش همچنان دشمنان قسم خورده ای دارد که اصطلاحا برای زدن زیرآب این مربی به مسئول فوتبال عراق توصیه کرده اند از انعقاد قرارداد با او اجتناب کنند!

کی‌روش البته همچنان میان توده‌های مردم در فوتبال کشورمان طرفداران زیادی دارد اما بعضی‌ها که گفته می‌شود ایرانی هستند علاوه بر اینکه در زمان مربیگری او در ایران، دشمن سرسختش بوده اند گویا هنوز این مربی را رها نکرده اند و علیه کارلوس فعالیت می‌کنند!

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دلال منفور DE ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    احتمالا عراقی ها هم فهمیدن کی‌روش دلالی میکنه از بازیکنا پورسانت میگیره که منصرف شدن . این آدم هیچ جا محبوب نیست. از اون موقع هم که از کلمبیا اخراج شده بدون تیم مونده . کلا سر نخواستنش دعواست
    • پویا IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      فکر بد نکنین احتمالا از اسپانیا و ایتالیا و منچستر و .... پیشنهاد داره و نتونسته با عراق قرارداد ببنده
    • تاجی طبرستانی CA ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      خدای پورسانت گرفتن ک لنگ محمدی و خالی فسور برانکو بوده و هستند و خواهند بووووود
    • کیسه سوز IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      پورسانت تمام مدیر برنامه های رسمی و غیر رسمی فوتبال ایران،اندازه نصف دلارای نیمایی که شاه فریاد گرفته نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • فوتبتلی IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      عجب.... تساوی با پرتغال. و نیجریخ. برد الجزایر. خونجگر کردن ارژانتین و اسپانیا. = تساوی با انگولا و درخواست از تیمهایی امثال عمان. = درخواست از کلمبیا، افریقای جنوبی و .... همه اینها با هم یابرابرند و یا کوچکتر مساوی. فیثاغورث تو قبرش داره میلرزه دلال تون بود که تو ج جهانی ۲۰۰۶ دخترش سهمیه بلیت ایرانیها رو بیرون ورزشگاه بازار ازاد میفروخت.
    • خالیفسور لنگویچ RO ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
      نابغه لنگ پرست, "دلال منفور" اون یارو بود که دخترش بیرون استادیوم بلیت میفروخت و اوج کارنامش مربیگری در عمان و چینه. شما هرگز لیاقت مربی مادرید و منچستر رو نداشتین و تا چند نسل دیگه هم نخواهید داشت. همون مایلی کهن هم از سر امثال شما زیاده چه برسه به اون قالتاق کروات که ازتون مثل بچه سواری گرفت آخرش هم ازتون شکایات کرد!
  • زارعی IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    احتمالا استقلالی ها معتقدند که برانکو وسلطانی فر نپذاستند مربی بشه
  • حسین IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    اینا بیشتر از ترسشونه. مطمئن باشید اگه کیروش سرمربی عراق بشه، احتمال صعود عراق بیشتر میشه. می ترسن ثابت بشه خیلی بهتر از کل فوتبال ایرانه چون صعود عراق مساویه با فرار دائمی دشمنانش به غار البته اگه از رو برن.
  • حقیقت تلخه IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    کی‌روش البته همچنان میان « توده‌های مردم » در فوتبال کشورمان طرفداران زیادی دارد؟!!! بیشتر بنظر میرسه بین بعضی رسانه ها طرفدار داره وگرنه توده های مردم تیم ملی رو دوس دارن و مربی تیم ملی کشورمون کیروش نیس
  • ایران IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    دیگه نا فوتبالی ترین فرد ایران هم می‌دونه تیمی کی‌روش تحویل گرفت چی بود چی تحویل داد کجا بودیم ، کجا آمدیم اونقدر تعوقات مون بالا رفته بود دیگه بردن کره جنوبی عادی بود ،کیروش هر چقدر دلالی کردی به گفته دلالان عزیز ایران که میدونم نکردی حلالت، دو تا پاداش صعود جام جهانی بهشون دادی پر رو شدند ، لیاقت شون قهرمانی غرب آسیاست تنها کسی دلالی نکرد تو فوتبال تو بودی ، ال اشپرت منیریه کی بپوشه وقتی تو هستی ، کی قرارداد ببنده با ویلموتس و امثالهم،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی