نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پدیده ۰ - سپاهان ۱/ اصفهانی‌ها همچنان در تعقیب پرسپولیس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دو تیم پدیده و سپاهان از هفته بیست و هشتم لیگ برتر در تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که زردپوشان اصفهانی با برتری در این دیدار همچنان به قهرمانی امیدوار ماندند.

از هفته بیست و هشتم لیگ برتر؛ دو تیم پدیده و سپاهان از ساعت ۲۱:۱۵ به مصاف هم رفتند که سپاهان این دیدار را با یک گل برد.

ترکیب پدیده: میلاد فراهانی، محمداحسان حسینی، رضا یزدان‌دوست، محمد محمدزاده، علی نعمتی، امیرحسین کریمی، صادق صادقی، شهرام گودرزی، حسین مهربان، امین قاسمی‌نژاد و رحمان جعفری 

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، گئورگی گولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، یاسین سلمانی، احسان حاج‌صفی، محمدرضا حسینی، محمدرضا خلعتبری و سجاد شهباززاده

نیمه اول

دقیقه ۶: سجاد شهباززاده با یک کنترل سینه خوب خودش را در موقعیت گلزنی از سمت چپ قرار داد، اما ضربه او از زاویه بسته با واکنش میلاد فراهانی همراه شد. 

دقیقه ۷: بار دیگر نفوذ شهباززاده از سمت چپ موقعیت خطرناکی را روی دروازه پدیده به وجود آورد که احسان حاج صفی در یک موقعیت مناسبی ضربه مناسبی را با پای غیرتخصصی به توپ نزد.

دقیقه ۱۱: محمد محمدزاده روی یک ضدحمله پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد، اما ضربه او با اختلافی نسبتا زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴: نفوذ امین قاسمی نژاد از سمت راست و شوت او از زاویه بسته توسط پیام نیازمند دفع شد.

دقیقه ۱۵: پدیده این بار از سمت چپ نفوذ کرد و حسین مهربان در موقعیت شوتزنی قرار گرفت که ضربه او با واکنش نیازمند همراه شد.

دقیقه ۲۰: دانیال اسماعیلی فر روی اشتباهات مدافعان پدیده در یک موقعیت تک به تک قرار گرفت، اما شوت او با واکنش خوب میلاد فراهانی مواجه شد تا همچنان دروازه میزبان بسته بماند. 

دقیقه ۲۳: رحمان جعفری روی یک ضد حمله می توانست هم تیمی خود را در یک موقعیت تک به تک قرار دهد که ارسال او توسط نیازمند قطع شد.

دقیقه ۲۴: کریمی، هافبک سپاهان از فاصله تقریبا ۳۰ متری شوتی را روانه دروازه پدیده کرد که با اختلافی نسبتا کم به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: یاسین سلمانی توپ را از زمین خودی گرفت و با یک حرکت انفرادی و روی یک ضدحمله با جا گذاشتن دو بازیکن پدیده، ضربه ای را با بیرون پا به کنج دروازه پدیده فرستاد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸: حسینی بعد از یک حرکت انفرادی، با یک پاس خوب حاج صفی را در موقعیت خوبی قرار داد که شوت کاپیتان سپاهان توسط دروازه بان پدیده مهار شد.

دقیقه ۶۶: احمد الجبوری روی یک ضدحمله و بعد از اشتباه مدافعان سپاهان صاحب یک موقعیت خوب در محوطه جریمه حریف شد، اما با بی دقتی توپ را به بیرون زد و این فرصت را از دست داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    خب قاسمی نژاد با این سبک بازی جلوی استقلال و سپاهان نشون داد ۲ تا گزینه جلوی خودش گذاشته برای فصل بعد!
  • غضنفر IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    خوش خدمتی رحمتی به تیم های اسبق!
    • لنگ خاص IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      وقتی که میبرین و۵ گل میزنین به قدرت خودتون بردین ولی وقتی رقیبتون میبره با تبانی برده،اونوقت به بقیه میگین متوهم
    • لنگ خاص IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      باشه فقط بردهای پیروزی پاک هستند،بقیه با تبانی میبرند
    • کتک خوران فرودگاه IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      از اولین بازیها که شلع زرد تبانی و داوری رو انجام داد مخصوصا جلوی الومنیوم و پیکان کیسه تنان هیچ اعتراضی نکردن چون می دونستن مدعی قهرمانی نیستن الان تنها دلخوشیشون اینه شله زرد جلوی گلات بگیره ..البته با دو بازی پیش رو با ذو ب اهن همشری و کیسه زباله حکومت که هر دو قراره راه بدن .(البته شاید ذوب اخرهای بازی راه بده با توجه به نتیجه سایپا ) گرفتن امتیاز در دو بازی بعدی محتمله
  • علی IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    انقدر بدوین دنبالمون که از حال برید...
  • امین IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    شلههه زرررد بدو تا برسی ب پرسپولیس کبیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی