نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
الهلال - استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عربستانی‌ها به واسطه رابطه خوب کشورشان با امارات همواره از بازی در شهرهای مختلف این کشور به عنوان زمین بی‌طرف استقبال کرده‌اند.

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، جدال استقلال و الهلال در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی شهر دوبی برگزار می‌شود و متأسفانه به رغم اینکه نماینده کشورمان تحت عنوان تیم اول از گروه خود راهی مراحل حذفی شد، باز هم نتوانستیم میزبانی چنین مسابقه مهمی را به دست آوریم.

اگرچه امارات و به ویژه دبی به خاطر حضور تعداد زیادی از ایرانیان و البته اعتبار ویژه‌ای که فرهاد مجیدی میان برخی از مدیران فوتبالی این شهر دارد، برای استقلال گزینه چندان بدی تلقی نمی‌شود ولی عربستانی‌ها هم به واسطه رابطه خوب کشورشان با امارات همواره از بازی در شهرهای مختلف این کشور به عنوان زمین بی‌طرف استقبال کرده‌اند.

اتفاقاً بر اساس اعلام سایت‌ها و صفحات هواداری باشگاه الهلال، کانون هواداران این باشگاه در امارات از همین حالا به دنبال فراهم کردن شرایطی است تا اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه حضور محدود تماشاگران در جریان بازی با استقلال را صادر کرد، بتواند زمینه برای گروهی از طرف‌داران سعودی در ورزشگاه را فراهم کند. اگر کنفدراسیون اجازه حضور تماشاگران محدود را بدهد، حتماً ایرانیان مقیم امارات نیز استقلال را تنها نخواهند گذاشت. البته هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده که ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تماشاگر خواهد بود یا پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

الهلال  علاوه بر عربستان، در امارات و عمان هم کانون هواداران دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گچساران ،بام نفت ایران IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    نمیدونم چرا همش،خاطره 6 تایی شدنشان ،داره مدام قلقلکم میده،خ آیا خودت رحمی به کیسه کشان کن
  • 6 IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    چه شود! الان حال کیسه ها دیدنیه. الهلال العین نشه صلوات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی