تصمیم مجیدی یک پیام برای دیاباته بود/ قرارداد تمدید نمی‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شبی که فرهاد مجیدی تغییرات زیادی در ترکیب تیمش داد تا به تعدادی از بازیکنان جوانش استراحت دهد، نام شیخ دیاباته حتی در بین بازیکنان ذخیره هم به چشم نخورد.

تیم فوتبال استقلال در حالی در شب بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که به دلیل نزدیکی زمان این دیدار به دربی ۱۲۰ دقیقه‌ای حذفی مقابل پرسپولیس، فرهاد مجیدی ترجیح داد به تعدادی از بازیکنان اصلی تیمش استراحت داده و همین موجب شد تا تغییرات زیادی در ترکیب اصلی آبی پوشان ایجاد شود. اما با این وجود نام شیخ دیاباته آقای گل فصل گذشته لیگ برتر حتی در بین بازیکنان ذخیره استقلال هم قرار نداشت.

دیاباته هرچقدر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با زدن ۵ گل در ۶ بازی بهترین گلزن استقلال و دومین گلزن برتر رقابت‌ها شد، در لیگ برتر عملکرد قابل قبولی نداشته و دور از انتظار بوده است. تا جایی که در آستانه اتمام فصل، او بیشتر از ۲ بار موفق به گلزنی نشده است تا همین آمار و عملکرد تمدید قرارداد با او را در ابهام قرار داده و مسئولان باشگاه را دچار تردید کند.

مجیدی در شبی که به تعدادی از بازیکنان اصلی‌اش استراحت داد، نام دیاباته را در لیست بازی قرار نداد و در پاسخ به سئوال خبرنگاران در نشست خبری دلایل آن را صرفاً فنی اعلام کرد تا مشخص شود دیاباته به لحاظ فنی این روزها در حد انتظار نیست.

شاید این غیبت او در لیست بازی پیامی باشد از سوی باشگاه و کادر فنی به دیاباته تا مشخص شود برای تمدید با این بازیکن باشگاه دچار تردید است.

دیاباته در این فصل بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت یا سفر به فرانسه از دست داد و تنها در ۱۲ بازی برای آبی پوشان به میدان رفت و ۶۲۵ دقیقه در میدان حضور داشت و تنها ۲ گل در این بازی‌ها به ثمر رساند که این نمی‌تواند آمار قابل قبولی برای آقای گل فصل گذشته لیگ برتر باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامی IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    شیخ بهترین بازیکنه استقلاله .مجیدیه لعنتی داره لجبازی میکنه نمیزارش تو زمین از اون ارمان رمضانیه پلشت که بهتره. این همه فصله قبل برامون نباید به همین راحتی از دستش بدیم
    • ایمان NL ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      مددی که قرار بود بعد از بازی های آسیایی بلافاصله با میلیچ تمدید کنه نتیجه اش شد این! حالا ببین با دیاباته میخوان چکار کنن مجیدی هم چاره ای نداره وقتی میبینه بازیکن را دارن فراری میدن از الان باید بازیکن جایگزینش را پیدا کنه و در شرایط مسابقه قرار بده تا در جام حذفی و مقابل الهلال به مشکل نخوره. شایدم فکر کردی مددی و ملکیان و علی نژاد وسلطانی فر میخوان واسه استقلال بازیکن بخرن! قاسمی نژاد نیم فصل میخواست بیاد پولشم آماده بود این مددی بیشرف اینقدر سنگ انداخت که نتونستن بگیرنش اونوقت لنگ رفت با قرارداد ارزی از قطر و پرتغال بازیکن گرفت که مدیرعامل لنگ گفته فقط پول رضایت نامه مغانلو یک میلیون یورور هست ولی 2 میلیارد تومن قاسمی نژاد خار چشمشون شده بود تا استقلال طرفدارنما داره که خودشو زده نفهمی وضعیت همینه
  • امير IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    الماس و به چه روزي انداختنش.خوبه معتادش نكردن.وقتي اومد ليگ ايران چي بود حالا چي شدش.اقاي مربي.اقاي مدير شما مقصري
  • حمید DE ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    والله ما استقلالی‌ها غریبه پرستیم! همچین مالی هم نیست دستها و پاهاش باهم هماهنگ نیستن بنطرم میلیچ خیلی بهتره
    • امید GB ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
      از اون روز شیخ بهترین مهاجم آسیا بود تا حالا مثل شیخ بازیکنی به لیگ ایران نیومده بود حالا شیخ شد دست پاش مشکل دار... خدا وکیلی شما استقلالی ها فازتون چیه.!؟ مسی هم نیاد استقلال با مربیگری مجیدی میشه احمد مومن زاده سیستم فرهاد مجیدی بکش زیر توپ قایدی توپ رو بگیره بلکه یه فرجی بشه فصل آینده که قایدی نبود چه کار میخواید بکنید
  • شیشعلی RO ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    دیاباته بازیکن بزرگی است و باید موقعیت گل برای او فراهم شود.
  • حسن IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    لنگیا چرا زیرپست استقلالی نظرمیدن. هرکی استقلال هست احترامش واجبه چه شیخ چه آرمان
  • علی بختیاری IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    چیییی؟؟؟شیخ نمیخوان؟؟؟هوادارا آماده تجمع جلو در بانک مرکزی.وزیر پرسپولیسی نمیخوایم نمیخوایم..پیشاپیش از مشارکت مسئولین سپاهان و تراکتور همچنین هوادارای پرشورترین و البته کمیته داوران و به خصوص ریاست مقتدر و محترم فدراسیون فوتبال تشکر مینماییم و تشکر ویژه داریم از وزیر محترم ورزش که تو این مدت با از خود گذشتگی و بی غیرتی تمام ببخشید اشتباه شد با همت بلند خود تحمل کردن سیاست‌های باشگاه رو.به فرموده شاه فرهاد تجمع یادتون نره.شعارم همینکه هفت هشت ده سال اخیر گفتیم
  • آرشام IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    شیخ افت کرده باید خودشو. برسونه
    • نادر IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      جنازشم بهتر از اون ارمان رمضانیه چلگوزه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی