آذری: حامی منافع فولاد هستم/ جریمه ۳۰۰ میلیونی را ۵۰ میلیون کردم
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص آخرین شرایط پرونده محمد بلبلی که در دادگاه عالی ورزش در جریان است، توضیحاتی ارائه داد.

محمد بلبلی بازیکنی که این روزها بی دردسر در تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بازی می‌کند، با یک نقل و انتقال عجیب سه باشگاه سپیدرود، استقلال و فولاد را به چالش کشید؛ تا جایی که امروز پنجره باشگاه فولاد بسته است و استقلال نیز با همین خطر مواجه است.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد در این خصوص بیان داشت: دادگاه عالی ورزش از دو باشگاه استقلال و سپیدرود به همراه فدراسیون خواستار توضیحات و دفاعیاتی شده و تا جایی که من اطلاع دارم به جز فدراسیون که دفاعیات خود را ارسال کرده، دو باشگاه هنوز اطلاعات و دفاعیاتی به CAS ارائه نداده‌اند.

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: قبل از آنکه من عهده دار مدیریت باشگاه فولاد شوم، این نقل و انتقال انجام شده بود و شکایت هم صورت گرفته بود که ماحصل آن جریمه ۳۰۰ میلیونی باشگاه فولاد بود. بعد از آنکه من مدیر باشگاه شدم این پرونده را پیگیری کردم و این جریمه را تا مبلغ ۵۰ میلیون کاهش دادم.

وی اضافه کرد: پنجره باشگاه هم به همین دلیل بسته شده و همچنان بسته است و این بسته شدن پنجره ارتباطی به پرداخت و عدم پرداخت جریمه ۳۰۰ میلیونی نداشت و حتی اگر ما این جریمه را کاهش نمی‌دادیم و همان زمان ۳۰۰ میلیون پرداخت می‌کردیم، باز هم پنجره بسته می‌شد، چون باشگاه فولاد قوانین نقل و انتقالاتی را نقض کرده بود.

آذری توضیح داد: باشگاه‌هایی که ناقض قوانین نقل و انتقالات می‌شوند، اتوماتیک علاوه بر جریمه نقدی، از نقل و انتقالات هم محروم می‌شوند و لذا بسته بودن امروز پنجره نقل و انتقالاتی فولاد ارتباطی با آن جریمه ندارد. حتی اگر امروز سپید رود از حق و حقوق خودش هم بگذرد و نخواهد جریمه نقدی را بگیرد، باز هم این پنجره به دلیل نقض قوانین نقل و انتقالاتی بسته می‌شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد تصریح کرد: در حال ارائه مستنداتی در دفاع از منافع باشگاه فولاد به دادگاه عالی ورزش هستیم تا آنها را متقاعد نماییم پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه را باز کنند؛ که اگر موفق به این کار نشویم، متاسفانه پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی ما بسته خواهد ماند و تا زمستان قادر به جذب بازیکن نیستیم.

وی توضیح داد: تا جایی که من اطلاع دارم دو باشگاه استقلال و سپید رود هنوز دفاعیات خود را ارسال نکرده‌اند. من مدیرعامل عامل فولاد هستم و منافع فولاد برایم در اولویت قرار داشته و حافظ منافع این باشگاه هستم و هر باشگاهی هم مدیرانش باید از منافع خودشان دفاع کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیر اصفهانی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    آقا سعید این کشور اگه مسئولینی مثل شما و آقای ساکت رو داشتن الان این وضع ما نبود دمت گرم موفق باشید هر کجا ک هستید اصالت یعنی شما و آقای ساکت اصفهانی باشید همیشه
  • ابرام سیبیل IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    فقط جناب آذری و ساکت لیاقت دارند یک باشگاه حرفه ایی را مدیریت کنند بقیشون فقط برا معروفیت و چاپیدن اومدند ، مثلا جناب افشین پیروانی یک فرصت طلب چاپلوس هستش کسی که به یک تکه فرش هم رحم نکرد لنگ حکومتی باید مدیران فاسدیم داشته باشه تا پازل تیمشون تکمیل بشه مدیر خبر ورزشیم شب ها ی نفر میاد کمک باباش
  • گربه اصفهانی جواب تو IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    اخه مرد حسابی ساکتم شد انسان که اسمشو میاری بنجل تو فلاورجون نزدیک بود چند خانواده دوراز جونشون عزادار بشن بعد جنبعالی از ساکت طرفداری میکنی اگه ساکت ادم بود یه حرکتی میزد هرچند که خبر رسیده خودش فرمانده عملیات تروریستی بوده نامرد نفهم.
  • اوبی سیبل خف IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    خدا چقدر این اصفهانیها از خود راضی تشریف دارن کثیف ترین مدیران و نالایقترین مدیران ، مدیران ۲پاهانند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی