نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پرسپولیس - زاهدی فر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نکته جالبی که این روزها پرسپولیسی‌ها با آن مواجه شده اند این است که این تیم هیچ گاه با قضاوت محمدحسین زاهدی‌فر نباخته است.

محمدحسین زاهدی‌فر به عنوان داور بازی حساس پرسپولیس با تراکتور تبریز انتخاب شده است. داوری که پیش از این ۱۱ بار برای پرسپولیس سوت زده و سرخپوشان هیچگاه با قضاوت‌های این داور طعم شکست را نچشیده اند.

زاهدی فر اولین بار در لیگ شانزدهم بازی پرسپولیس با سایپا را برای سرخپوشان پایتخت سوت زد که این بازی را پرسپولیس با یک گل به سود خود پایان داد. زاهدی فر بعد از این بازی ۱۰ بار دیگر هم برای پرسپولیس سوت زد که در این دیدارها ۸ بازی با برتری پرسپولیس به پایان رسیده و ۲ دیدار نیز مساوی شده است. پرسپولیس تمام دیدارهایی که در ورزشگاه آزادی با قضاوت این داور پیش رو داشته با پیروزی به پایان رسانده است. زاهدی فر همچنین یک بار بازی پرسپولیس با تراکتور را سوت زده که این دیدار که در تبریز برگزار شد با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این داور در لیگ بیستم دوبار برای پرسپولیس قضاوت کرده که سرخ‌های پایتخت دو بریک فولاد و دو برصفر نساجی را از پیش رو برداشتند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • چه انتخاب هوشمندانه ای IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    از اون طرف تا دلت بخواد سر تاج رو بریده بعله فرمایش شما کاملا درسته این داور همیشه لنگ را برنده بازی کرده والانم دقیقا به همین دلیل انتخاب شدن واسه داوری ، چون لنگ حتما به ۳ امتیاز نیاز داره ، الحق که چقد جامهای لنگ تو این چند سال همه پاک و حلال بودن ابر و باد و مه و خورشید و فلک..... بقیه شو هم که دیگه خودتون میدونین
    • ... IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      این خوشتیپ همون داوریه که دقیقه ۱۱۶ نیمه نهایی حذفی معلوم نیست برای چی پنالتی گرفت که البته جناب مهندس سوتش کرد تو آسمون تا یه مهندسی نتیجهء دیگه به وقوع بپیونده و بعد از بازی یک چشم دیگه کور بشه. مثل این که یادت نیست؟
    • بهروز IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      گندم از گندم بروید جو ز جو ، پرسپولیس در این چند سال که قهرمان شده مزد زحمات بازیکنان و کادر فنی و مدیریتیش را گرفته ، آیا طی سه سال دو بار رفتن به فینال باشگاه های آسیا هم از نظر شما پارتی بود ، لطفا منتطقی صحبت کنیم .
    • ایمان NL ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      حالا جالبه مکتب هوچی اومده به این داور اعتراضم کرده! واقعا که هیچ بویی از شرافت نبردن حضرات یادتون باشه مددی قراردادها را منتشر کرد الان نوبت لنگه که قرارداد مغانلو، ترابی را منتشر کنه تا همه بفهمن حکومتی کیه
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    همه تیم ها و داوران باید در برابر بازی های چشم نواز پرسپولیس کبیر سر تعظیم فرود بیاورند و حداقل با کم کردن اشتباهات داوری حق را ادا نمایند.
  • ناشناس IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    در مورد این داور که جای هیچگونه شکی و شبهه ای نیست با سوت ناعادلانه خیلی از داوران دیگر تیم پیروزی بازنده از زمین بیرون نمی آید
  • امیر IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    بهتره بگید با سوته کدوم داور تا حالا باخته...... همه تا پایان جونشون حمایت می کنن از این لنگ حکومتی
  • مهران دقیق IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    به جای دو پهلو صحبت کردن لطفا اگر در هر یک از این بازیها سوتی به نفع پرسپولیس و به ناحق زده شده در مورد آن صحبت کنید .شما با این تیترها هم بر روی کار داور تاثیر می گذارید و هم بر روی افکار عمومی.
  • محمدرضا سنجری IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    پرسپولیس با هیچ داوری نمیبازه انشالله
  • نه تنها این با رضا کرمانشاهی ک الان محرومش کردن 3 IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    با سلام. با یکی دیگه هم بود سه سال و نیم نباخته مدیونید اگه فکر کنید تبانی نبوده. اگه اشتباه داوری نبود الان سرورتون نیازی به بازی اخر هم نبود ک قهرمان شده بود
  • تاج کبير اسیا IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    این داور بعلاوه اکبریان و سید علی از مهمترین عوامل جام های اسنپی لنگ هستند البته بعد از وزیر ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی