نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
هاشم بیک‌زاده
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هاشم بیک‌زاده مربی فصل گذشته تیم فوتبال مس کرمان، واکنش تندی به بیانیه اخیر باشگاه بادران نشان داد.

باشگاه بادران روز گذشته با منتشر کردن بیانیه ای دوباره به این موضوع اشاره کرد که در مسابقات فصل گذشته لیگ دسته اول، برخی تیم‌ها تبانی کرده اند. در این بیانیه، به دیدار مس کرمان و هوادار هم اشاره شده است که تیم فوتبال مس در زمین خودش مقابل هوادار شکست خورد و این نتیجه نقش مهمی در صعود تیم هوادار به لیگ برتر داشت.

هاشم بیک‌زاده درخصوص بیانیه باشگاه بادران و صحبت‌هایی که قربانیان مالک این باشگاه در روزهای اخیر انجام داده است، گفت: آنهایی که فوتبال را به معنای حرفه ای دنبال می‌کنند، خیلی راحت می‌توانند راجع به این اظهارنظرها قضاوت کنند. متأسفانه برخی حرف‌ها بدون منطق زده می‌شود ولی خوبی اش این است که حداقل خیلی‌ها را به خنده می‌اندازد و نمونه این حرفها را در چند روز گذشته خوانده اید.

بیک‌زاده ادامه داد: مس کرمان قبل از بازی با هوادار شانس صعود به لیگ برتر داشت و دلیلی نداشت ما این بازی را راحت بگیریم. متأسفانه خیلی از مدیران و مالکانی که در فوتبال ایران تیمداری می‌کنند، اصلا سر از فوتبال در نمی‌آورند و بی جهت نیست که تیم آقایان در ۷، ۸ سال گذشته با مربیان مختلفی کار کرده ولی هرگز نتوانسته به لیگ برتر صعود کند.

مربی مس در قسمت دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان کرد: دوستان در مصاحبه‌ها و بیانیه‌هایشان از تبانی، خریدن داور و خیلی چیزهای دیگر صحبت می‌کنند و جالب اینجاست که در بازی هفته آخر بادران و ملوان، دیدیم که داور چه تصمیمی‌در مورد اعلام پنالتی گرفت و این پنالتی حرف و حدیث‌های زیادی را ایجاد کرد و حتی داور مسابقه هم محروم شد. البته جای شکرش باقی است این صحنه بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت ولی متأسفانه بسیاری از این اشتباهات در هفته‌های گذشته باعث شد تا دوستان از لحاظ امتیازی سود ببرند ولی هیچ وقت این اشتباهات بازتاب زیادی در رسانه‌ها نداشت. حداقل مردم و هواداران فوتبال دیدند که داور چگونه و به چه شکلی برای بادران پنالتی گرفت.

بیک‌زاده در ارتباط با صحبت‌های قربانیان که گفته بود اگر امتیاز هوادار را به مس کرمان بدهند، فدراسیون را به آتش می‌کشد، گفت: من قبل از اینکه ایشان چنین اقدامی را انجام دهد، توصیه می‌کنم که همسر مالک بادران از حضور در فدراسیون فوتبال استعفا بدهد تا اگر قربانیان فدراسیون را به آتش کشید، همسر ایشان نسوزد! واقعا نباید جواب برخی حرف‌های سخیف را داد و فوتبالی‌ها بهتر از هر فردی می‌توانند در این مورد قضاوت کنند.

او در پایان حرف‌هایش گفت: ای کاش تیم آقایان در لیگ سال گذشته ۳ گل بیشتر می‌زدند یا یک بازی را می‌بردند تا دیگر اینقدر به دیگران تهمت و افترا نزنند. این ماجرایی است که دوستان هر سال با آن روبرو هستند و حتما یک جای کار ایراد دارد که در عدم صعود به لیگ برتر رکورددار شده اند و این رکورد باید در کتاب گینس ثبت شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    مثل همه کیسه کش ها خسروانی تیمی تاسیس کرد که همچین افرادی ازتوش در میا د
  • الدوچرخه چی IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    عجب این کیسه جات فوتبال را میدان تبانی و خرید وفروش وکاسبی کرده اند!وعجیبتر که فدراسیون کاملا میداند ومی بیند اما هیچ کاری انجام نمیدهد!هم در لیگ برتر وهم در فوتبال لیگ یک به عینه کیسه کشان رسوخ موذیانه ای کرده اند وبا هم بده بستان علنی دارن وفدراسیون هم با سکوت خود انها را تشویق به این همه بزن وببند وتبانی میکند!حالا در لیگ برتر تیم با اصالت وپشتوانه ی مردمی چون پرسپولیس وجود دارد تا بینی این انگلهای ورزشی را بخاک بمالد اما لیگ یک میدان تاخت وتاز این انگلهای فوتبالی نما قرار گرفته وهر کثافت کاری که میخواهند بنام فوتبال میکنند!نمونه ی اخرش همین پینوکیو که با تبانی دیگر تیمهای همفکر وهمکارش بناحق بالا امد ومثل دونکیشوت خود را قهرمان میداند!
  • ت IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    میبینم که مربیان استقلال راجع به همه موضوعات چرندیات زیادمیگن اماچون یک ریس به اصطلاح فوتبالی که نه تنها ازفوتبال چی نومیدانه بلکه ازتمام ارکان فدراسیون فوتبال مشاورانی داره که همه مث خودش تعلق رنگی به استقلال دارن... والاچراامثال عمران زاده وبیگ زاده ورحمتی وکمالوندوفکری ومجیدی وخرم گاه وبازیکن بی لیاقت تراکتوکه به حامد توهین وبازیکن شل مغزالاستقلالی که به ال کثیربازیکن پرسپولیس وکنعانی زادگان توهین محروم نشن چراخطیرکه حتی سرملوان بریدندنبایدمحروم بشن... تاسف برای فدراسیون فوتبال وخادم وافشاریان وداردسته اش
  • Iman IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    نه شما لنگی ها میدونید، استقلال باغیرت و باعزتش جلو میره نه با تبانی و هوچیگری و خریدن داور و جلو جلو حرف از تبانی بزنه بعد خودش همون تیمی که یک ماه پیش گفته بود پول گرفته که جلو مارا بگیرن ولی برعکس نتیجه ای رقم بخوره که خیلی شبیه به بادران هست نتیجه خودشون ،اونم با تیمی که سپاهان در اصفهان مهدی کرده بود و بازی بعدی خودشو هم پرگل خارج از خانه برده بود ،، کثیفی تیم خودتون رو به استقلال ها نچسبونید، شما از قبل هم تیمی نمی بودید ، و افرادی هم میان اینجا نظر میدن که انگار امپراطور هستند و هرچی میگن واقعیت هست ،، نه عزیزم شما این ادم های بیخبر از فوتبال هستین که فقط میگین جام بدن به ما بابا مسعود توراقران بازی مقابل استقلال را ۳بر صفر کن ما جام ببریم وگر نه استقلال میزاره درمون ،یا سپاهان ۳بر صفر کن آخر فصل یه امتیاز کم آوردیم جبران بشه لیگ ببریم ، بازی نساجی بیارید آزادی تا ما بتونیم ببریمش و با برا ببریم بازی های آسیایی را برگزار کنیم ،، حالا اون سپهر مو اسبی چرا نمیاد در مورد بی انظباطی لک لک توضیح بده ، ارسلان اینجوری توهین کرد نهه ،کجایی پس سپر چرا نظری نمیدید، هوچیگری نه لنگی هستی
    • کامیار فرزام IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      صحبت درباره غیرت و شرف در مورد کیسه کشا شعله زرد ترتر و طرفدرانش خیلی بزرگتر از دهنشون هست،و اصلا بویی نبردن از این چیزا،فقط تبانی هوچیگری دروغ فحاشی تهمت وطن فروشی به اعراب و ...در ذات این تیمهاست اون شماها هستید که هرکاری میکنید بازی رو ببرید از باج دادن به بازیکنانتون،تهدید داور و فدراسیون واسه به نفع گرفتن و کارت به کارت کردن واسشون واسه توطئه و محرومیت واسه سرورتون پرسپولیس آدم اجیر میکنید تا بازیکنان پرسپولیس رو تحریک کنن و بهشون ناسزا بگن و بعد فیلم بگیرن آدم اجیر میکنید تا به اتوبوس و جان بازیکنان و کادر فنی حمله کنن که بخاطر سوزش یک بازی جان اونا رو بگیرید البته که سابقه هم دارید اون از اکبریان بازیکن قبلی خودتون و بعد مهدی قایقی که مهر قاتل خورده بهشون که اولی زندانی شد و با پول و زور دومی پرونده رو بستن مو سپهر حیدری رو مسخره میکنی چون سوزش گل قهرمانی هنوز دارید،اما مثل سیاوحش یزدانی دریده و بچه .... نیست بازم میخوای بگم از طومار خلاف و گندکاری کیسه کشا و ترتر و شعله؟درود به شرف هرچی پرسپولیسی و تیم بزرگ و برتر آسیا که رنکینگ آسیا و جهان نشاندهنده اش هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی