نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ناصر حجازی - نساجی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ناصر حجازی اسطوره فقید استقلال در مقطعی از سال ۸۵ به عنوان سرمربی نساجی انتخاب شد و رابطه عاطفی بسیار خوبی با هواداران این تیم پیدا کرد

استقلال و نساجی در حالی به مصاف همدیگر خواهند رفت که طی سالیان گذشته بازیکنان و مربیان مشترکی داشته‌اند ولی بدون شک برخی از آنها به معنای واقعی کلمه خاطره ساز هستند.

ناصر حجازی اسطوره فقید استقلال در مقطعی از سال ۸۵ به عنوان سرمربی نساجی انتخاب شد و رابطه عاطفی بسیار خوبی با هواداران این تیم پیدا کرد به طوری که پس از درگذشت او، در قائمشهر و برخی نقاط دیگر استان مازندران به احترام این چهره ماندگار فوتبال ایران مجلس ختم برپا شد.

محمود فکری هم از جمله نفراتی است که سابقه بازیگری و سرمربیگری در هر دو تیم را یدک می‌کشد. فکری در دور برگشت فصل گذشته نتایج مطلوبی همراه با نساجی گرفت و همین مسئله نقش بسیار مهمی در حضورش روی نیمکت استقلال ایفا کرد اما خاطرات خوش نساجی در جمع آبی‌پوشان برای او تکرار نشد.

محمود فکری

به این دو سرمربی باید ابراهیم طالبی را نیز اضافه کرد که سابقه نشستن روی نیمکت استقلال تهران را دارد و هدایت نساجی را هم برعهده داشته‌است. از طرف دیگر، ساکت الهامی که هم‌اکنون سرمربی نماینده مازندران تلقی می‌شود، اواسط دهه ۸۰ به عنوان دستیار روی نیمکت استقلال نشسته است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    با تمام استقلالی بودنم و اینکه عاشق این تیم هستم ولی به خاطر اینکه اصالتا مازندرانی هستم دوست ندارم یکی از این دو تیم بازنده بازی فردا باشند، نمیدونم شاید مساوی تو این بازی برام دلچسب تر باشه..امیدوارم حالا که نساجی خیالش از ماندن در لیگ راحت شد استقلال هم خیالش از سهمیه راحت شده هر دو تیم یه فوتبال تماشایی به نمایش بذارند..
  • اکبرمعراجی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    حجازی کبیر مردافسانه ای ایران زمین، مردی است که مرز ندارد همه ایران دویش دارن.... روحش شاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی