نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
مهرو کمرانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان گفت: فکر می‌کنم کمیته بین‌المللی المپیک می‌خواست که حتماً دیدار کیانی و علیزاده برگزار شود.

مهرو کمرانی بعد از حذف ناهید کیانی از رقابت‌های المپیک گفت: همه ما امروز روز سختی را پشت‌سر گذاشتیم. نمی‌توانم توصیف کنم که امروز بر من چه گذشت. کیمیا از کودکی شاگرد من بود و ناهید کیانی هم با سختی فراوان و بعد از برد قهرمان جهان توانسته بود سهمیه المپیک را بگیرد.

وی تصریح کرد: کیمیا و ناهید با هم دوست بودند و ناهید به‌واسطه اینکه کیمیا کاپیتان تیم بود، به او احترام می‌گذاشت. این وضعیت کار را در این مسابقه سخت کرده بود. ناهید زحمت زیادی کشید و دلم می‌سوزد که این‌طور فرصت موفقیتش در المپیک از دست رفت. او خیلی خوب تمرین کرده بود و چیزی کم نداشت.

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان عنوان کرد: همه ما اینجا هستیم تا فارغ از سیاست از ورزش لذت ببریم، اما برای من عجیب است که کمیته بین‌المللی المپیک چرا این‌طور برخورد کرد. به‌نظر می‌رسد برای مسئولان  ورزش دنیا خیلی هم سیاست از ورزش جدا نیست. نمی‌توانم به‌طور صددرصد بگویم، اما فکر می‌کنم کمیته بین‌المللی المپیک می‌خواست که حتماً این دیدار  برگزار شود. شعار المپیک این هست که سیاست از ورزش جداست و همه مثل یک خانواده کنار هم هستند، اما امروز دیدیم که این اتفاق نیفتاد.

مربی تیم ملی تکواندوی بانوان ادامه داد: درست است که قرعه‌کشی مسابقات از قبل انجام شده بود اما با توجه به ابتلای تکواندوکار شیلی به کرونا، جدول باید تغییر می‌کرد، نه اینکه ورزشکاری را جایگزین کنند.

کمرانی با اشاره به اتفاق‌های گذشته، گفت: اولین سال است که جدول المپیک با ۱۷ بازیکن شکل می‌گیرد و این اجحافی است که در حق ما صورت گرفت. این مسائل را که کنار هم می‌گذارم، این احتمال را بیشتر می‌دهم که IOC می‌خواست حتماً این بازی انجام شود و کیمیا مقابل یک ورزشکار از ایران قرار گیرد.

کمرانی درباره شرایط کیمیا توضیح داد: حتماً این مسابقه برای کیمیا هم سخت بود. به‌خوبی می‌توانستیم این موضوع را از چهره کیمیا حس کنیم. او بنا به دلایلی تصمیم گرفت از ایران مهاجرت کند و حتماً خودش نمی‌خواسته است که یک‌سری از اتفاق‌ها بیفتد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    همین دو سه روز پیش بود که به یکی از دوستان قدیمی که در ایران عزیز زندگی میکنه و با وجود بسیاری ناملایمتی ها همچنان یک خدمتگزار صادق باقی مونده داشتم میگفتم که پشت پا زدن به همه چیز، بی خیال و‌ بی غیرت شدن نسبت به سرزمین عزیزمون و خالی بودن از درون، بزرگ‌ترین بدبختی جامعه ایرانی شده.
  • پارسه IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    طبق نظریه گوبلز رییس تبلیغات حزب نازی در زمان هیتلر، برای پوشاندن ضعف ها کاستی ها و درگیرکردن فکر مردم برای اینکه حقوقشون رو طلب نکنن همیشه باید یک دشمن به عنوان تهدید وجود داشته باشه حتی اگر دشمن وجود نداشت باید یک دشمن ساخت ولو دشمن خیالی. دشمن امروز اسمش هستIOC. فعلا با‌ همین مشغول باشید تا ببینیم امل های دگم چه خواب جدیدی برامون میبینن.
    • منا IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      اینکه علیزاده بدونه اینکه سهمیه داشته باشه به المپیک اومد که جلوی کشورش وایسه مفهوم دیگه ای داره؟البته این دیگه پست بودن خود علیزاده را میرسونه
  • ج IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    از حق نگذریم تکواندو کار ما ضعیف بود حتی اگر علیزاده بدون مربی را شکست میداد. مرحله بعد راه به جایی نمیبرد
  • حقیقت تلخه IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    ورزش از سیاست جداست. این ما هستیم که «همه چیز رو از پنجره سیاست می بینیم» یاد اون مریضی افتادم که میره دکتر و میگه همه جای بدنم درد می‌کنه، هر جایی دست میذارم درد میگیره. دکتر معاینش می‌کنه بهش میگه :« عزیزم انگشتت شکسته ! »
  • آریهان DE ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    چه بهانه جالبی. یعنی تنها مشکل خانم کیانی کیمیا بود؟ کسب که مدال می خواد بگیره باید اماده باشه با همه مبارزه کنه. این بهانه گیری ها فقط در ایران وجود داره که همه مقصرند جز خودشون. کیمیا که قدرت یک جهان نبود که اینقدر دنبال بهانه میگردید.مشکل از جای دیگر است.ریشه مدیریت در کشور ما پوسیده هست.
  • حسین فاضل IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    واقعا اسباب تاسف هست که چقدر تعداد کسانی که نان به نرخ روز میخورن و در چاپلوسی و پاچه خواری و رفتارهای مشمئز کننده از همدیگه سبقت میگیرن زیاد شده...از مجری های دوزاری گرفته تا بازیگرای دوزاری و هنرمندان دوزاری، تا مربیان دوزاری... نه که تو ایران اصلا ورزش کاری به سیاست نداره؟
  • محمد IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    خوبه حالا. کاش میدونستم اگه ناهید کیانی تونسته بود ببره اونوقت مربی چی میگفت! همینا سریع مشت محکم بر دهان این و اون میزدن و واویلا. با کیمیا علیزاده چه میکردن خدا داند.
  • امیر IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    ما براشون مثل گوشت قربونی هستیم هیچ اهمیتی برامون قاعل نیستن و اینکه اینجا ایران هست ایران مسعولین با ورزش کاران ب جنگ سیاست میرن خودشون زور ندارن که
  • ناشناس IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    بله جالب نبود بلاخره هر دو ایرانی بودن . فکری با نقشه بوده فکر کنم شایدم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی