نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درست است که استقلال با بردن سپاهان یا حتی گرفتن یک تساوی از این تیم می‌تواند کار پرسپولیس را برای قهرمانی راحت کند ولی واقعیت این است که سرنوشت قهرمانی کاملا در دستان تیم یحیی قرار دارد.

از هفته‌ها قبل مشخص شده بود که جنگ قهرمانی لیگ برتر بین دو تیم پرسپولیس و استقلال خواهد بود و یکی از بین این دو تیم جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد. با توجه به نتایج بدست آمده در هفته بیست و نهم قصه قهرمانی لیگ بیستم به هفته پایانی کشیده شد.

پرسپولیس با توجه به ۲ امتیاز اختلافی که با سپاهان دارد شانس اول قهرمانی به حساب می‌آید مگر اینکه روز جمعه اتفاقات عجیب و غریب فوتبالی را ببینیم. سرخ‌پوشان در هفته سی ام میهمان پیکان خواهند بود و زرد پوشان اصفهانی هم در یک دیدار حساس در ورزشگاه آزادی باید به مصاف استقلال برود.

پیکان و استقلال که در تعیین قهرمان این فصل دخیل هستند در هفته‌های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفتند و به طور حتم پرسپولیس و سپاهان کار راحتی نخواهند داشت. طی چند وقت اخیر عده ای اعلام کردند استقلال می‌تواند با متوقف کردن سپاهان کمک زیادی به قهرمانی پرسپولیس در این فصل کند. اتفاقی که به طور حتم برای هواداران استقلال خوشایند نیست و آن‌ها تحت هیچ شرایطی دوست ندارند رقیب سنتی‌شان برای پنجمین فصل متوالی قهرمان لیگ شود. در صورت برد پرسپولیس مقابل پیکان این تیم فارغ از هر نتیجه ای که در بازی استقلال و سپاهان رقم خواهد خورد قهرمان لیگ خواهند شد.

در همین رابطه یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس هم به ما گفت: تیم ما اصلا نیازی به استقلال ندارد. کارمان را انجام خواهیم داد و به طور حتم برای برد در هفته پایانی مقابل پیکان وارد بازی خواهیم شد. خدا را شکر سرنوشت قهرمانی دست خودمان است و اصلا کاری به نتایج سایر تیم‌ها نداریم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیم خاص آقازاده ها IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    مگه کسی از پیکان و تار تار توقع بازی محکم و جاندار مقابل پرسپولیس داره ؟ بابا مسعود پنج فصل باهاتون بوده تا آخرین بازی هم هست نگران هیچی نباشین وقتی خطای پنالتی رو از داخل هجده قدم براتون بیرون میکارن بازم باید نگران بود ؟!
    • کتک خوران فرودگاه IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      کیسه کش جان مگه شما تاسیون تونستین ما رو در لیگ ببرید که از پیکان توقع برد دارید ....؟؟؟؟از پونزده تا رقیب چهار ده تا شون و بردیم ...بعد هواداران کیسه انتظار دارن پیکان که تاکتیکش فقط اوت دستی ه بیاد جلوی نایب قهرمان اسیا و قهرمان چهار دوره با این همه فوق ستاره بیاسته ...خخخخخخخخخخخ ..شما بیل زن بودین نمی باختین
  • Amir perspolisi RO ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    شکوری این حرفو زده و کاملا هم درست بوده و ما اصلا سپاهان و استقلال برامون مهم نیستن، هرچند یه پرسپولیسی یا استقلالی واقعی باید از خداش باشه اگه خودش قهرمان نشد رقیب سنتی ش قهرمان بشه تا اینکه تیمای تازه به دوران رسیده ای مثه سپاهان و تراکتور... بعدشم اگه استقلال به اون میزانی که سپاهان تفاضل گل لازم داره گل بخوره پرسپولیس میتونه درخواست تحقیق بده به مراجع بین المللی
    • لنگ خاص IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      مطمئن باش سپاهان سخت ترین بازیشو دربرابر استقلال انجام میده،به حرف چندتا بچه کم سن وسال وهیجانی گوش نده ،بعضی ها هم که این حرفها رو میزنن استقلالی نیستن ،میخوان استقلالی ها رو خراب کنن
  • طه IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    اینکه همگان می دانند با غیرت بازیکنان برسبولیس و کادر فهیمش بله آخر قهرمانی را ارتش سرخ فتح می کند نیاز به حساب و کتاب ندارد و حالا اس تق لال با علم به این موضوع زیرکانه با وانمود ک دن اینکه قهرمانی ارتش سرخ دست اس تق لاله دو منظور دارند اولا منت گذارند که در قهرمان ی تیم ما نقش داشتند که تلویحا نشان دهند که برسبولیس توانایی قهرمانی را نداشت دوما به نوعی باسخ محبت برسبولیس در جام حذفی با بازی بفرمای ارتش سرخ را که اس تق لال خیال کرد در بازی تواناست را داده باشند. اما واقعیت آنست که برسبولیس ذاتا قدرتمنداست و در حد اروباست لذا گرچه مغرور نمی شویم اما با توجه به رقبا سطح بازی را کنترل می کند و نیاز به تعیین سرنوشت از سوی دیگر تیم ها ندارد. لطفا در آسیا و داخل کشور زیرآب زنی نکنید و عدوات و خباتت را به بیگانگان نشان ندهید تعیین قهرمانی شما بیشکش. ارتش سرخ همیشه بزگ است چه در اخلاق چه در بازی با این بازیکنان با غیرت و محبوب و کادر با دانش متین و فهیمش.
  • طه IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    از اس تق لال که آسیا علیه برسبولیس و وطن شیطنت کرد و خباتت بر می آید باز هم جنگ روانی داشته باشند و حتی حاضر می شوند برای عدم موفقیت برسبولیس در انتهای این لیگ مقابل سباهان تن به شکست دهد و عنوان اینکه سرنوشت قهرمانی برسبولیس دست آنان است برای بی انگیزه کردن بازیکنان ما باشد گرچه تا روز مسابقه شیطنت های بیشمار در راه است تا مانع قهرمانی ارتش سرخ شوند باید مراقب بود این گرگ سالهاست که با گله آشناست.
  • پیروزی منحل شد IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    به امید برد سپاهان و پیکان:))
    • کتک خوران فرودگاه IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      همین که می خواین تیمتون ببازه تا پرسپولیس قهرمان نشه نشون از حقارت و در ماندگی هوداران کیسه داره .خخخخخخخخخخخ می تونید چهار تا بخورین و ما اون طرف ببریم تا راه دادنتون به شله زرد بی ثمر بمونه
  • پویا IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    ز کدوم هفته مشخص بود که جنگ قهرمانی بین پرسپولیس و استقلاله؟
  • دو ستاره واقعی IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    تارتار مانند سالهای قبل، هر۳امتیاز را تقدیم لنگیها میکنه، این قهرمانیها هم هیچ ارزشی نداره، اگر فقط توی ۲یا ۳تا از بازیها عدالت در داوری رعایت میشد الان لنگ چهارم جدول بود
    • داریوش IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      پ ن پ کیسه بیاد قهرمان شه داوری بهانه نکنین چه کنین بدبختای جام ندیده خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی