نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
۲ |
۳
فرهاد مجیدی - استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آبی‌پوشان ابتدا با یک گل از میزبان عقب‌افتادند ولی به خوبی توانستند این عقب‌ماندگی را با سه گل متوالی جبران کنند.

استقلال در دیداری که نتیجه آن تأثیری بابت جایگاهش نداشت، توانست نساجی را در قائمشهر شکست بدهد و روند مطلوب فنی خود را همچنان تداوم بخشد. این اتفاق درحالی رخ داد که آبی‌پوشان ابتدا با یک گل از میزبان عقب‌افتادند ولی به خوبی توانستند این عقب‌ماندگی را با سه گل متوالی جبران کنند تا نشان بدهند در حال حاضر از نظر فنی یکی از آماده‌ترین تیم‌ها محسوب می‌شوند.

کاملاً بدیهی بود فرهاد مجیدی از نتیجه کسب شده و مهم‌تر از آن، نمایش شاگردان خود راضی باشد به همین خاطر پس از پایان بازی در داخل رختکن ضمن تبریک بابت این پیروزی خارج از خانه به آنها گفت: «آفرین؛ عالی بودید. همه تیم عالی بود. عملکرد بسیار خوبی در زمین داشتید و نشان دادید از نظر فنی تیم کاملاً آماده‌ای هستیم. مسابقات بسیار حساسی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی پیش روی ماست و باید همین آمادگی را حفظ کنیم و با همین وضعیت خودمان را به مسابقه نیمه نهایی برسانیم. تک تک دیدارهای جام حذفی اهمیت حیاتی دارند و نباید در آنها کوچک‌ترین بی‌احتیاطی انجام دهیم.»

استقلال طبق قرعه‌کشی جام حذفی باید روز سیزدهم مرداد به مصاف گل گهر سیرجان برود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایمان NL ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    خبرگزاریها تو رختکن استقلال میکروفن دارن کاش یکی از این میکروفنهاشون در اختیار رسول پناه میزاشتن! لنگیها که میگفتن قرارداد منتشر کنید تا قرارداد منتشر کنیم، بعد از انتشار قرارداد استقلالی ها توسط مددی چرا رفتن تو سوراخ؟
  • یلدا IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    به امید برد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی