امیر قلعه نویی و جواد نکونام - استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفت سرمربی استقلالی لیگ برتر، ۲۶ امتیاز به پرسپولیس هدیه کرده‌اند تا حالا سرخ‌پوشان صدرنشین لیگ برتر باشند و در آستانه قهرمانی قرار بگیرند.

پرسپولیس در شرایطی در آستانه پنجمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر است که مربیان استقلالی حاضر در لیگ برتر کمک زیادی به رقم خوردن این اتفاق کرده و نقش غیر قابل انکاری در صدرنشینی این تیم داشته‌اند. پرسپولیس در مصاف با مربیان استقلالی در این فصل هیچ گاه طعم شکست را نچشیده و با کسب ۲۶ امتیاز، نزدیک به نیمی از امتیازات خود را از این مربیان گرفته است:

امیر قلعه نویی: ۶ امتیاز

سرمربی این فصل گل گهر سیرجان بدترین عملکرد یک مربی استقلالی را مقابل پرسپولیس داشته است. قلعه نویی در هر دو بازی رفت وبرگشت به پرسپولیس باخته و ۶ امتیاز به این تیم تقدیم کرده است. شکست ۵ بر صفر و سه بر یک در دوبازی رفت وبرگشت.

سید مهدی رحمتی: ۴ امتیاز

رحمتی روی نیمکت پدیده چهار امتیاز به پرسپولیس داده است. شکست سه بر صفر و تساوی یک بریک تیم تحت هدایت او مقابل سرخپوشان کمک زیادی به تیم گل محمدی کرد.

جواد نکونام: ۴ امتیاز

نکونام هم روی نیمکت فولاد چهار امتیاز تقدیم پرسپولیس کرده است.این مربی مربی در بازی رفت دو بریک باخت و در بازی برگشت به تساوی بدون گل رسید.

کمک بزرگ ۷ مربی استقلالی به صدرنشینی پرسپولیس/ بدون برد، ۸ باخت و ۲ مساوی

علیرضا اکبرپور:۳ امتیاز و تفاضل گل

ماشین سازی با هدایت علیرضا اکبرپور استقلالی در بازی برگشت شکست سنگینی متحمل شد که هم سه امتیاز به پرسپولیس تقدیم کرد و هم تفاضل گل این تیم را به اندازه ۵ گل بهبود بخشید.

علیرضا منصوریان: ۳ امتیاز

منصوریان هم روی نیمکت آلومینیوم اراک شکست دو برصفر مقابل پرسپولیس را تجربه کرد. این تیم که تا اینجا تنها باخت پرسپولیس را رقم زده بود در بازی برگشت به پرسپولیس در آزادی باخت.

فیروز کریمی: ۳ امتیاز

کریمی که در هفته آخر به نیمکت تراکتور رسید در مصاف حساس با پرسپولیس بازی را واگذار کرد و این اتفاق مسیر قهرمانی سرخپوشان را هموار کرده است.

فرهاد مجیدی: ۳ امتیاز

سرمربی استقلال هم با شکست در دربی برگشت سه امتیاز به تیم گل محمدی داد تا در صدرنشینی سرخپوشان نقش مهمی ایفا کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    البته متاسفانه رسول خطیبی ازمون 3 امتیاز رو گرفت ولی ما قهرمان خواهیم شد
  • ق ر IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    نام وزیر قید میکردین تا هوچی‌گری ها خوشحالی کنند
  • آرمانی IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    وای اگر اینها پرسپولیسی بودن سریع ی عده نامه میزدن فیفا ک تو لیگ ایران تبانی سیستماتیک داره صورت میگیره حالا جالبی قضیه این ک پر افتخار ترین مربیشون تو لیگ 6 امتیاز و بیشترین تفاضل گل تقدیم پرسپولیس کرده حالا همشون دارن از راه دادن تارتار تو بازی اخر صحبت میکنن وای ک چقدر این قهرمانی ها پی در پی داره فشار میاره
  • یک روز عادی در ذهن یک استقلالی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    ما استقلالی ها واسه همین میگیم سلطانی فر و لیگ و برای پرسپولیس مهندسی کرده دیگه! مخصوصا اینهمه مربی استقلالی آوردن تو لیگ که پرسپولیس هیجانی شه با بولدوزر از رو همشون رد شه. وگرنه چه هدفی میتونستم داشته باشن که اینهمه مربی استقلالی تو لیگ باشه؟؟؟
  • آریهان DE ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    خوبه که خودشان امتیاز هدیه میدند و حرف از وزیر میزنند.
  • محمود IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    به غیر از این هفتا مربی که اسمشو آوردین کیسه کشای دیگه ای مثل محمود فکری هم بودن.یا کیسه کشایی که مدیریت یه باشگاهو به عهده داشتن مثل نساجی و از این طریق سعی میکردن به پرسپولیس ضربه بزن.هممون ماجرای آب بستن به زمین ورزشگاه و باتلاق کردن زمین توسط مسئولین این باشگاهو با هدف خراب کردن بازی پرسپولیس فراموش نکردیم.میخوام بگم تو لیگی که متاسفانه به خاطر قدرت مافیا فوتبال اکثر تیم ها سرمربی یا مدیر کیسه کش دارن،دو تا تیم لیگ تو اصفهان زیر نظر باند ساکت اداره میشه و دو تاتیم تو تبریز زیر نظر باند زنوزی اداره میشه و بین ۱۶ تا تیم حداقل ده تاشون توسط کیسه کشا یا ائتلاف تاس اداره میشه و البته پرسپولیسم اول فصل با رسولی پناه نفوذی و خائن اداره میشد،و البته فدراسیون و اجزای کیسه کشش،به لطف خدا پرسپولیس تو این شرایط موفق شد و توجه به این نکته لذت موفقیت پرسپولیسو بیشتر و شیرینتر میکنه و خودش جوابی به کیسه کشا و بقیه رقبا است که وقتی کم کم ده تیم از شانزده تا تیم زیر نظر شما و همراستا با شما دارن کار میکنن با چه منطقی این ادعاهارو میکنید و حرف مفت میزنید؟
    • امیر علی IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      من منتظرم جام قهرمانی رو عزیزی خادم تحویل پرسپولیسی ها بده چهره اش دیدنی کیسه کش موقت هیچ داغی بر پیشانی عزیزی خادم استقلالی از تحویل جام به پرسپولیس کبیر زیباتر نیست
  • الدوچرخه چی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    یادش بخیر انگارهمین دیروز بود که کیسه جات خوشحال بودن که امسال اکثرا تیمها کادرشون کیسه کشن وچه اراجیف وتوهمات ورویاهایی که برای خود متصور نبودند!اما الان اخره فصل همگی در برابر بزرگی واقتداره یگانه سرورشون پرسپولیس قهرمان در حال تعظیم وپیشانی بخاک مالیدن هستند! درسته بقول اکثره کیسه تنان مرحوم پورحیدری در ساختن این جور جوجه مربی ها دخیل بوده اما زمان مشخص کرد که نهایت زحمت اون مرحوم هم همینیه که الان جدول لیگ نشون میده!پرسپولیس در صدروسپاهان دوم وکیسه کشان رکاب زنان در زیره سرور!گلات سوزش پیشاپیش بر کیسه تنان تبریک وتسلیت توام باد!خخخ خخخ
  • ؟؟ممم IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    دربی رو که دادن بهشون جووون
  • م.ر 77 از بوشهر IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    سلام، پرسپولیس آنقدر اصالت و اقتدار داشته و داره که یکه و تنها با توکل به خدا و پنج تن جایگاه واقعی را تصاحب کرده و نیازی به کمک کسی نداشته و ندارد ضمنا اونها به پرسپولیس امتیاز هدیه نکردند بلکه این قدرت پرسپولیس بوده که توانسته مقتدرانه امتیاز بگیره چون ...نابرده رنج گنج میسر نمیشود....مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد...پرسپولیس زلزله،،،محبوبه هر چی دله.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی