۳
سردار آزمون؛ روستوف - بایرن‌مونیخ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با انتشار خبر انتقال احتمالی سردار آزمون به باشگاه بایرلورکوزن آلمان بخت این مهاجم برای گشودن دروازه تیم‌های بزرگ بوندسلیگا بیشتر می‌شود.

 سردار آزمون مهاجم ۲۶ ساله متولد گنبد کاووس کشورمان که گفته می‌شود با جدایی از باشگاه زنیت روسیه در حال انتقال به تیم لورکوزن آلمان است در فصل گذشته لیگ برتر روسیه باز هم به درخشش سال‌های اخیر خود ادامه داد تا باشگاه‌های بزرگ اروپایی را خواهان استخدام خودش ببیند.

در روزهای اخیر گفته شده باشگاه لورکوزن با پیشنهاد ۲۰ میلیون یورویی به شدت پیگیر جذب مهاجم جوان تیم ملی کشورمان است در حالی که باشگاه آ اس رم ایتالیا نیز با پیشنهاد ۱۸ میلیون یورویی قصد به خدمت گرفتن این بازیکن را دارد. اما در صورت حضور سردار آزمون در رقابت‌های بوندسلیگا مهاجم ملی پوش کشورمان این فرصت را پیدا می‌کند تا در رویارویی با تیم های بزرگ بوندسلیگا آلمان دروازه دروازه‌بانان نامداری که در این مسابقات حضور دارند را باز کند.

گلزنی به مانوئل نویر دروازه‌بان بایرن مونیخ، باز کردن دروازه رومن بورکی گلر دورتموند، گشودن دروازه کوین تراپ دروازه‌بان تیم فرانکفورت و یا گلزنی به یان سومر دروازه‌بان سرشناس باشگاه مونشن گلادباخ، می‌تواند از جمله برنامه‌های پیش روی سردار آزمون در صورت حضور در تیم لورکوزن و بازی در بوندس‌لیگا و البته اتفاقات جالب توجه برای اهالی فوتبال در کشورمان باشد.

مهاجمی که در باشگاه‌های روبین کازان، روستوف و زنیت روسیه در قالب دیدارهای بین المللی بارها رودرروی تیم‌های مطرح اروپایی به میدان رفته و پیش از این نیز در ترکیب تیم روستوف موفق به گلزنی مقابل تیم‌های بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا شده است. او در دیدار با بایرن مونیخ که روستوف ۲-۳ برنده شد زننده یکی از گل‌های تیمش بود با این توضیح که در آن دیدار اسون اولرایش دروازه‌بان بایرن بود و نویر به دلیل مصدومیت در آن دوران دور از ترکیب تیمش بود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    شک نکن برو لورکوزن بهترین تیمه بهترین لیگه المان حالشو ببر
  • Sam IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    لیگ آلمان بهترین لیگ هست واسه ازمون چون اونجا هافبک های خوبی دارن که خوب مهاجم ها رو تغذیه میکنن
  • محمد RU ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    ان‌شاءالله ایندفعه میره سردار اگر به لیگ آلمان بره خیلی به نفعش میشه چون از ایتالیا انگلیس اسپانیا بهتره آلمان، از لحاظ امکانات و علم فوتبالی آلمانی‌ها خیلی باهوش هستند و سردار به بهترین آمادگی خواهد رسید چون منظم ترین لیگ دنیا رو داره آلمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی